Momencik, trwa przetwarzanie danych   loading-animation
  • Szukaj


     

    Znalazłem 47 takich materiałów
    Aprilia RSV 1000 R Factory 2009 – Silnik V2
poj. 983.3 ccm
moc 141.12 KM (103.0 kW)) przy 10000 RPM
moment obr. 101.00 Nm przy 8000 RPM.
    Silnik V2
    poj. 983.3 ccm
    moc 141.12 KM (103.0 kW)) przy 10000 RPM
    moment obr. 101.00 Nm przy 8000 RPM.
    18 listopada 2014, 20:30 przez Konto usunięte | Do ulubionych | Skomentuj
    Moje opelki – Opel-ki w dieslu, obie z silnikiem 2.0. Vectra 101 KM (na razie), a Astra niestety z tą słabszą jednostka o mocy 82 KM.
    Opel-ki w dieslu, obie z silnikiem 2.0. Vectra 101 KM (na razie), a Astra niestety z tą słabszą jednostka o mocy 82 KM.
    14 października 2014, 19:48 przez daniel1550 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (2)
    Źródło: Prywatne
    Bugatti Type 101 Coupe 1951 –
    26 maja 2014, 14:07 przez PiereLuigi (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Bordas – Zapraszam na spot posiadaczy i fanów marki Mercedes-Benz który odbędzie się 07.06.2014 r. o godzinie 15:00 pod Tesco Extra ul. Toruńska 101, Bydgoszcz. 
https://www.facebook.com/events/306174499546860/?ref_dashboard_filter=upcoming
    Zapraszam na spot posiadaczy i fanów marki Mercedes-Benz który odbędzie się 07.06.2014 r. o godzinie 15:00 pod Tesco Extra ul. Toruńska 101, Bydgoszcz.
    https://www.facebook.com/events/306174499546860/?ref_dashboard_filter=upcoming
    26 maja 2014, 20:56 przez Merolek (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Źródło: zdjęcie mojego autorstwa
    Mój były Passacik – czasem mi go brakuje 100 tys km w 2 lata i ani razu nie zawiódł TDI AVB 101+
    Czasem mi go brakuje 100 tys km w 2 lata i ani razu nie zawiódł TDI AVB 101+
    8 maja 2014, 22:02 przez ~juzekSjz | Do ulubionych | Skomentuj (4)
    Poldek w trasie – na pace motorki sprawdzamy przewodnik 101 najlepszych przełęczy  dla motocykli
    Na pace motorki sprawdzamy przewodnik 101 najlepszych przełęczy dla motocykli
    18 marca 2014, 22:51 przez ~dzieckogorszegoboga | Do ulubionych | Skomentuj
    Źródło: własne
    Klasyk w polskim wydaniu Syrena 101 – Rodzinny krążownik szos
    Rodzinny krążownik szos
    4 lutego 2014, 20:50 przez Piroo (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (1)
    Reanimacja kultowej 1964 Impali – A dzisiaj część pierwsza walki z tym kultowym samochodem znanym m.in z teledysków takich jak Still Dre, Let's Me Ride czy It Was a good day.
Pierwszy w Polsce 1964 Impala SS. Pierwsza fotka jest z poczatku lat 70 na trasie katowickiej. Następnie stan w jakim nabyłem Chevyego, moja walka z ramą, składanie body z podwoziem. Następne zdjecia to walka z blacharką, której nie było - każdy element trzeba było stworzyć ręcznie i myśleć do czego to dospawać. Na koniec konwersja dachu na convertible i walka z zewnętrznymi poszyciami. Remont tego egzemplarza był w 101% nieopłacalny, pochłonął już gigantyczne pieniądze ale liczy sie pasja i sentyment. Płynie już zawieszenie hydrauliczne i inne podzespoły do niej. Silnik i skrzynia czekają gotowe
Zapraszam na www.custom-shop.pl
    A dzisiaj część pierwsza walki z tym kultowym samochodem znanym m.in z teledysków takich jak Still Dre, Let's Me Ride czy It Was a good day.
    Pierwszy w Polsce 1964 Impala SS. Pierwsza fotka jest z poczatku lat 70 na trasie katowickiej. Następnie stan w jakim nabyłem Chevyego, moja walka z ramą, składanie body z podwoziem. Następne zdjecia to walka z blacharką, której nie było - każdy element trzeba było stworzyć ręcznie i myśleć do czego to dospawać. Na koniec konwersja dachu na convertible i walka z zewnętrznymi poszyciami. Remont tego egzemplarza był w 101% nieopłacalny, pochłonął już gigantyczne pieniądze ale liczy sie pasja i sentyment. Płynie już zawieszenie hydrauliczne i inne podzespoły do niej. Silnik i skrzynia czekają gotowe
    Zapraszam na www.custom-shop.pl
    12 stycznia 2014, 14:18 przez Chino (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (8)
    Holden UTE HSV  Maloo – wrzucacie pick-up'y ale tego nie widziałem jeszcze   
V8 6,0 l (5967 cm³), 2 zawory na cylinder, OHV
Układ zasilania: wtrysk EFi
Średnica cylindra × skok tłoka: 101,60 mm × 92,00 mm
Stopień sprężania: 10,9:1
Moc maksymalna: 418 KM (307 kW) przy 6000 obr/min
Maksymalny moment obrotowy: 550 N•m przy 4400 obr/min Prędkość maksymalna: 271 km/h
    Wrzucacie pick-up'y ale tego nie widziałem jeszcze
    V8 6,0 l (5967 cm³), 2 zawory na cylinder, OHV
    Układ zasilania: wtrysk EFi
    Średnica cylindra × skok tłoka: 101,60 mm × 92,00 mm
    Stopień sprężania: 10,9:1
    Moc maksymalna: 418 KM (307 kW) przy 6000 obr/min
    Maksymalny moment obrotowy: 550 N•m przy 4400 obr/min Prędkość maksymalna: 271 km/h
    12 stycznia 2014, 20:02 przez gustav (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (2)
    Trochę Historii – Syrena 607 została zaprojektowana w latach 1970−1971, a prototypowy egzemplarz został skonstruowany w oparciu o równolegle projektowaną Syrenę 105 i elementy licencyjnego Polskiego Fiata 125p, Polskiego Fiata 126p i jugosłowiańskiej Zastavy 101.

Syrena 607 różniła się od bazowej Syreny 105 wieloma elementami. Zastosowano w niej nadwozie typu hatchback z otwieraną tylną klapą, składane tylne siedzenia, obniżone okna, wzmocniony dach, tylne resory i zwiększony do 2500 mm rozstaw osi. Natomiast napęd i przednie zawieszenie zostały takie same jak w Syrenie 104. Wśród konstruktorów samochodu znaleźli się Zbigniew Wattson, Zygmunt Grochowski i Stanisław Łukasiewicz.

Ostatecznie jednak z powodu spodziewanych dużych kosztów przestawienia zakładu na produkcję nowego modelu w połączeniu z przestarzałością konstrukcji Syreny jako takiej, Syrena 607 nie trafiła do produkcji. Powstałe prototypy były wykorzystywane tylko do celów doświadczalnych, po decyzji o rezygnacji z produkcji większość prototypów zniszczono.




Jeden prototyp Syreny 607 zaginął jeszcze w pierwszej połowie lat 1970-tych. Od 1974 roku znajdował się w posiadaniu rodziny obecnego właściciela, która zakupiła go jako „złom użytkowy”. O istnieniu prototypu poinformowano dopiero w 2011 roku na prywatnej posesji w Bielsku-Białej. Nadwozie i podwozie prototypu mocno skorodowało, auto pozbawione było także całego wyposażenia. Odbudowy modelu podjął się Bronisław Buczek, który podjął pracę na zlecenie anonimowego właściciela pojazdu. Początkowo planowano zakończenie odbudowy do końca 2012 roku.
    Syrena 607 została zaprojektowana w latach 1970−1971, a prototypowy egzemplarz został skonstruowany w oparciu o równolegle projektowaną Syrenę 105 i elementy licencyjnego Polskiego Fiata 125p, Polskiego Fiata 126p i jugosłowiańskiej Zastavy 101.

    Syrena 607 różniła się od bazowej Syreny 105 wieloma elementami. Zastosowano w niej nadwozie typu hatchback z otwieraną tylną klapą, składane tylne siedzenia, obniżone okna, wzmocniony dach, tylne resory i zwiększony do 2500 mm rozstaw osi. Natomiast napęd i przednie zawieszenie zostały takie same jak w Syrenie 104. Wśród konstruktorów samochodu znaleźli się Zbigniew Wattson, Zygmunt Grochowski i Stanisław Łukasiewicz.

    Ostatecznie jednak z powodu spodziewanych dużych kosztów przestawienia zakładu na produkcję nowego modelu w połączeniu z przestarzałością konstrukcji Syreny jako takiej, Syrena 607 nie trafiła do produkcji. Powstałe prototypy były wykorzystywane tylko do celów doświadczalnych, po decyzji o rezygnacji z produkcji większość prototypów zniszczono.




    Jeden prototyp Syreny 607 zaginął jeszcze w pierwszej połowie lat 1970-tych. Od 1974 roku znajdował się w posiadaniu rodziny obecnego właściciela, która zakupiła go jako „złom użytkowy”. O istnieniu prototypu poinformowano dopiero w 2011 roku na prywatnej posesji w Bielsku-Białej. Nadwozie i podwozie prototypu mocno skorodowało, auto pozbawione było także całego wyposażenia. Odbudowy modelu podjął się Bronisław Buczek, który podjął pracę na zlecenie anonimowego właściciela pojazdu. Początkowo planowano zakończenie odbudowy do końca 2012 roku.
    11 stycznia 2014, 17:28 przez camil76 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj