Momencik, trwa przetwarzanie danych   loading-animation
  • Szukaj


     

    Znalazłem 47 takich materiałów
    Golf IV – Mój Golf IV 2000 r.
Motor:1896 cm3
Motor moc kW:74 kW
Motor moc KM:101 KM
Moment obrotowy:240/1800 N*m/rot.
Układ zasilania paliwem: Common rail 
Turbina: Turbina 
Cylinder treści: 4
Średnica cylindra: 795 mm
Ilość zaworów cylindra:	2
Ilość biegów: 5 
Paliwo:	Diesel
Pojemność zbiornika paliwa: 55l
Maksymalna prędkość:188 (184) km/h
Przyspieszenie do 100km/h:11.3 (11.3) 12.7 s
Zużycie paliwa (miasto):6.8 (8.6) l/100km
Zużycie paliwa (trasa):	4.3 (5.1) l/100km
Średnie zużycie paliwa:	5.2 (6.4) l/100km
Średnia podróż z pełnym zbiornikiem:1100 km
    Mój Golf IV 2000 r.
    Motor:1896 cm3
    Motor moc kW:74 kW
    Motor moc KM:101 KM
    Moment obrotowy:240/1800 N*m/rot.
    Układ zasilania paliwem: Common rail
    Turbina: Turbina
    Cylinder treści: 4
    Średnica cylindra: 795 mm
    Ilość zaworów cylindra: 2
    Ilość biegów: 5
    Paliwo: Diesel
    Pojemność zbiornika paliwa: 55l
    Maksymalna prędkość:188 (184) km/h
    Przyspieszenie do 100km/h:11.3 (11.3) 12.7 s
    Zużycie paliwa (miasto):6.8 (8.6) l/100km
    Zużycie paliwa (trasa): 4.3 (5.1) l/100km
    Średnie zużycie paliwa: 5.2 (6.4) l/100km
    Średnia podróż z pełnym zbiornikiem:1100 km
    5 stycznia 2014, 21:27 przez handlarz87 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (8)
    Silnik gwiazdowy PZL AI-14R – PZL-101 "Gawron"
    PZL-101 "Gawron"
    21 października 2013, 18:12 przez Rataju (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (3)
    Melkus-Wartburg RS1000 '69-'79 – Silnik: Dwusuwowy R3 992ccm (w późniejszym okresie pojemność wzrosła do 1118
ccm) 
Moc: 71KM przy 5000 obr/min (wersja cywilna) 90KM przy 6000 obr/min (wersja wyczynowa)
Vmax: 165km/h (cywilny) 210km/h (wyczynowy)
Masa własna: 750kg (cywilny), 680kg (wyczynowy)

Wyprodukowano 101 egzemplarzy. Konkurencją z PRL miała być Syrena Sport - jak wyszło każdy wie.
    Silnik: Dwusuwowy R3 992ccm (w późniejszym okresie pojemność wzrosła do 1118
    ccm)
    Moc: 71KM przy 5000 obr/min (wersja cywilna) 90KM przy 6000 obr/min (wersja wyczynowa)
    Vmax: 165km/h (cywilny) 210km/h (wyczynowy)
    Masa własna: 750kg (cywilny), 680kg (wyczynowy)

    Wyprodukowano 101 egzemplarzy. Konkurencją z PRL miała być Syrena Sport - jak wyszło każdy wie.
    7 września 2013, 17:44 przez Ronin (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (2)
    Moje – kilka modów w planach:
- felga bbs 15' od e30 
- standardowo gleba
- wygłuszenie
- polerka
- granie
- dodam że autko posiada benzynową    jednostkę 1.6 101 km mi wystarcza
POZDRAWIAM MOTTO_KILLERÓW!
    Kilka modów w planach:
    - felga bbs 15' od e30
    - standardowo gleba
    - wygłuszenie
    - polerka
    - granie
    - dodam że autko posiada benzynową jednostkę 1.6 101 km mi wystarcza
    POZDRAWIAM MOTTO_KILLERÓW!
    1 sierpnia 2013, 17:57 przez vento_fans (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (7)
    Źródło: własne
    Moja Astra – Silnik: Y20DTH 2.0DTI 16V
Moc [KM przy obr/min] : 101/4300
Moment obrotowy [Nm przy obr/min]: 230/1950
    Silnik: Y20DTH 2.0DTI 16V
    Moc [KM przy obr/min] : 101/4300
    Moment obrotowy [Nm przy obr/min]: 230/1950
    28 maja 2013, 13:15 przez Marcinx (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (3)
    Źródło: własne
    Zdarza się – ale przynajmniej widać, że auto wykorzystywane na 101%
    Ale przynajmniej widać, że auto wykorzystywane na 101%
    20 kwietnia 2013, 22:22 przez robert18mar (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    VTEC czyli rozrząd po japońsku. – VTEC (eng. Variable valve Timing and lift Electronic Control system) – system kontrolujący czas i stopień otwarcia zaworów w zależności od obrotów silnika. W zwykłym układzie zawory unoszone są przez krzywki, zawsze w takim samym stopniu, niezależnie od stopnia otwarcia przepustnicy. W systemie VTEC przy pewnych obrotach(~5500 RPM, zależnie od modelu silnika) zawory zaczynają być unoszone przez wyższą krzywkę. W rezultacie są one dłużej otwarte oraz ich wznios jest wyższy, do cylindra dostaje się więcej powietrza¹.

System został po raz pierwszy wprowadzony w 1988 roku przez markę Honda. Rozwiązanie jest na tyle efektywne, że z silnika o pojemności 1.6, czterocylindrowego z użyciem systemu VTEC z dwoma wałkami rozrządu(DOHC), uzyskano 170 km(silnik o oznaczeniu B16A pochodzący z Hondy Civic V gen. – 91’-95’). Przy użyciu turbosprężarki, kutych elementów silnika, zmiany kolektora dolotowego i wylotowego oraz chip tuningu² z tego silnika można uzyskać moc rzędu 300 km.

Nowszą odmianą tego systemu jest i-VTEC. Jest to połączenie zwykłego systemu regulacji wzniosu zaworów oraz systemu zmiennych faz rozrządu. Celem tego układu jest ograniczenie spalania oraz uzyskanie czystszych spalin. Elementem wykonawczym systemu zmiennych faz rozrządu jest tzw. koło faz rozrządu. Potrafi ono zmieniać swoje położenie względem wałka rozrządu, a co za tym idzie, regulować przekazywany obrót. Dzieje się to w sposób płynny, w odróżnieniu od opisywanego wyżej systemu. Mówiąc o efektach tego połączenia można wspomnieć o rzędowej czwórce o pojemności 1.4 l z którego uzyskano 101 km.


¹- w przypadku głowicy z jednym wałkiem rozrządu(SOHC – single over head camshaft) zawory wylotowe nie są objęte systemem.

²- chip tuning – modyfikacja oprogramowania elektronicznego sterownika silnika w celu zmiany parametrów jego pracy, jak np. objętości wtryskiwanego paliwa.
    VTEC (eng. Variable valve Timing and lift Electronic Control system) – system kontrolujący czas i stopień otwarcia zaworów w zależności od obrotów silnika. W zwykłym układzie zawory unoszone są przez krzywki, zawsze w takim samym stopniu, niezależnie od stopnia otwarcia przepustnicy. W systemie VTEC przy pewnych obrotach(~5500 RPM, zależnie od modelu silnika) zawory zaczynają być unoszone przez wyższą krzywkę. W rezultacie są one dłużej otwarte oraz ich wznios jest wyższy, do cylindra dostaje się więcej powietrza¹.

    System został po raz pierwszy wprowadzony w 1988 roku przez markę Honda. Rozwiązanie jest na tyle efektywne, że z silnika o pojemności 1.6, czterocylindrowego z użyciem systemu VTEC z dwoma wałkami rozrządu(DOHC), uzyskano 170 km(silnik o oznaczeniu B16A pochodzący z Hondy Civic V gen. – 91’-95’). Przy użyciu turbosprężarki, kutych elementów silnika, zmiany kolektora dolotowego i wylotowego oraz chip tuningu² z tego silnika można uzyskać moc rzędu 300 km.

    Nowszą odmianą tego systemu jest i-VTEC. Jest to połączenie zwykłego systemu regulacji wzniosu zaworów oraz systemu zmiennych faz rozrządu. Celem tego układu jest ograniczenie spalania oraz uzyskanie czystszych spalin. Elementem wykonawczym systemu zmiennych faz rozrządu jest tzw. koło faz rozrządu. Potrafi ono zmieniać swoje położenie względem wałka rozrządu, a co za tym idzie, regulować przekazywany obrót. Dzieje się to w sposób płynny, w odróżnieniu od opisywanego wyżej systemu. Mówiąc o efektach tego połączenia można wspomnieć o rzędowej czwórce o pojemności 1.4 l z którego uzyskano 101 km.


    ¹- w przypadku głowicy z jednym wałkiem rozrządu(SOHC – single over head camshaft) zawory wylotowe nie są objęte systemem.

    ²- chip tuning – modyfikacja oprogramowania elektronicznego sterownika silnika w celu zmiany parametrów jego pracy, jak np. objętości wtryskiwanego paliwa.
    29 marca 2013, 19:22 przez Sarge (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (32)
    Rozdajemy wlepki – Konkurs rozwiązany - zwycięzcom gratulujemy. Poniżej lista szczęśliwców. Osoby z listy proszone są napisać do mnie PW z danymi: Imię, nazwisko, adres z kodem i miejscowością oraz jaki kolor wlepki mamy wysłać (jasna/czarna).

xDEMON93x 169 pkt mocy
bratek12311 113 pkt mocy
mastejasyn 124 pkt mocy
stunter96 160 pkt mocy
stoPro 109 pkt mocy
Azgorath 124 pkt mocy
wookee94 109 pkt mocy
garnekxxx 101 pkt mocy
Maciuss 157 pkt mocy
drift095 120 pkt mocy
PatrixPL 118 pkt mocy
rychup 100 pkt mocy
POWER777 141 pkt mocy
PiereLuigi 113 pkt mocy
MrFlames 108 pkt mocy
kubek_GTI 122 pkt mocy
mepsfiu	158 pkt mocy
simoo 103 pkt mocy
kosior 95 pkt mocy
matti2870 97 pkt mocy

Stan na 02.03.2013 godz 03:00.

Wszystkie prace konkursowe Tutaj
    Konkurs rozwiązany - zwycięzcom gratulujemy. Poniżej lista szczęśliwców. Osoby z listy proszone są napisać do mnie PW z danymi: Imię, nazwisko, adres z kodem i miejscowością oraz jaki kolor wlepki mamy wysłać (jasna/czarna).

    xDEMON93x 169 pkt mocy
    bratek12311 113 pkt mocy
    mastejasyn 124 pkt mocy
    stunter96 160 pkt mocy
    stoPro 109 pkt mocy
    Azgorath 124 pkt mocy
    wookee94 109 pkt mocy
    garnekxxx 101 pkt mocy
    Maciuss 157 pkt mocy
    drift095 120 pkt mocy
    PatrixPL 118 pkt mocy
    rychup 100 pkt mocy
    POWER777 141 pkt mocy
    PiereLuigi 113 pkt mocy
    MrFlames 108 pkt mocy
    kubek_GTI 122 pkt mocy
    mepsfiu 158 pkt mocy
    simoo 103 pkt mocy
    kosior 95 pkt mocy
    matti2870 97 pkt mocy

    Stan na 02.03.2013 godz 03:00.

    Wszystkie prace konkursowe Tutaj
    20 lutego 2013, 16:57 przez Charakterek (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (52)
    Moje maleństwo – Audi 100 c4 
silnik AAE 2.0 moc 101 dalmatyńczyków
    Audi 100 c4
    silnik AAE 2.0 moc 101 dalmatyńczyków
    29 stycznia 2013, 9:36 przez kari555 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (2)
    Źródło: Własne
    Kiedyś to były reklamy
    11 grudnia 2012, 16:40 przez ~excalibur88 | Do ulubionych | Skomentuj