Momencik, trwa przetwarzanie danych   loading-animation
  • Marki > Aero

     

    SAAB 9-3 Aero - Hirsch Performance – Tak. Już tu byłem. Tym razem jednak profesjonalna sesja Saabolota skłoniła mnie do podzielenia się efektami.

SAAB 9-3 Aero by Hirsch Performance
2.0T 253HP/400NM

Schabiarzy z kuj-pom zapraszam na grupę: https://www.facebook.com/groups/saab.fans.kuj.pom/
    Tak. Już tu byłem. Tym razem jednak profesjonalna sesja Saabolota skłoniła mnie do podzielenia się efektami.

    SAAB 9-3 Aero by Hirsch Performance
    2.0T 253HP/400NM

    Schabiarzy z kuj-pom zapraszam na grupę: https://www.facebook.com/groups/saab.fans.kuj.pom/
    10 grudnia 2018, 16:58 przez ~XBlock | Do ulubionych | Skomentuj
    Źródło: Zdjęcia własne
    Morgan Aero 8 – Nie dość, że ma zeza, to jeszcze paskudny tył.
    Nie dość, że ma zeza, to jeszcze paskudny tył.
    28 listopada 2018, 19:41 przez Charakterek (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Saab 9-3 Aero Hirsch 253HP – Miłość do saaba zaczyna się wraz z kupnem swojego pierwszego egzemplarza...

Jacyś saabowcy w kuj-pom?
    Miłość do saaba zaczyna się wraz z kupnem swojego pierwszego egzemplarza...

    Jacyś saabowcy w kuj-pom?
    19 października 2018, 19:23 przez ~XBlock | Do ulubionych | Skomentuj
    Źródło: Prywatne
    (Nie)Zwykły Saab – Moim Aero po górach. Daje radę.
    Moim Aero po górach. Daje radę.
    31 sierpnia 2018, 9:42 przez kylus94 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Źródło: Własne
    SAAB 9-5 AERO MY99 –
    2 sierpnia 2018, 11:23 przez ~MichalWawa | Do ulubionych | Skomentuj
    Źródło: prywatne zdjęcie
    12 czerwca 2018, 23:44 przez Charakterek (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Morgan Aero 8 Le Mans –
    25 lutego 2018, 16:40 przez Charakterek (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Car Shop Glow EG6 – Tym razem EG6 od Glow Car Shop. B18C ITB 262 konie mechaniczne. Mimo iż K swap do starszego modelu w obecnej chwili to żaden problem to japończycy trzymaja się serii B N/A. Zamiast robić stroker kity czy ładować turbo silnik pozostaje nieruszany. Poprawiane jest zawieszenie oraz pakiet aero. Osobiście podoba mi się taki sposób działania, sprawdzanie maksymalnego czasu jaki można wycisnąć na tym setupie.
    Tym razem EG6 od Glow Car Shop. B18C ITB 262 konie mechaniczne. Mimo iż K swap do starszego modelu w obecnej chwili to żaden problem to japończycy trzymaja się serii B N/A. Zamiast robić stroker kity czy ładować turbo silnik pozostaje nieruszany. Poprawiane jest zawieszenie oraz pakiet aero. Osobiście podoba mi się taki sposób działania, sprawdzanie maksymalnego czasu jaki można wycisnąć na tym setupie.
    20 lutego 2018, 16:13 przez Konto usunięte | Do ulubionych | Skomentuj
    Źródło: honda civic eg6 dohc vtec time attack