0:15 - Porsche 911 993 Carrera 2
1:07 - BMW E36 325i, Coupe, z Niemiec, Piękne klasyk dla konesera
2:15 - BMW Seria 3 BMW 320 Gaz Alu 17' 150 KM -
2:39 - BMW Seria 3 325i LPG CABRIO 17' Motorsport gwint piękna
3:19 - Volkswagen New Beetle 1998 – VIN: 3VWBB61C9WM003710
Ciekawe ogłoszenia samochodów z polskich portali #3 - Porsche 911, BMW 3 E36, Volkswagen New Beetle, LPG, Aero Kit II, Cabrio, Gwint. Poniżej umieściłem dla Ciebie linki do ogłoszeń. Zapraszam do lajkowania, subskrybowania, a najbardziej do komentowania. Ogłoszenia do materiału były wybierane 28 kwietnia 2016 roku.
CIEKAWE OGŁOSZENIA SAMOCHODÓW - jest to seria, w której prezentuję ciekawe ogłoszenia samochodów ze znanych polskich portali ogłoszeniowych. Pokazywane auta w tych filmikach wyróżniają się swoją oryginalnością i nietypowością, jednak najważniejszym aspektem tej serii jest nutka humor.
Prototyp Seata Ibizy zaprezentowany w Genevie w 2006r. Zainspirowany komiksem, sportowy pakiet Aero, symbol V na przednim zderzaku oraz wydechu, silnik 1.8 20v 240hp z Leona Cupry, większe felgi, niebieski matowy lakier. odchudzone wnętrze, fotele kubełkowe z pasami szelkowymi.
Ciekawe ogłoszenia samochodów z polskich portali #2 - E39, NYSA, LANCIA, SEICENTO. Poniżej umieściłem dla Ciebie linki do ogłoszeń. Zapraszam do lajkowania, subskrybowania, a najbardziej do komentowania. Ogłoszenia do materiału były wybierane 7 stycznia 2016 roku.
CIEKAWE OGŁOSZENIA SAMOCHODÓW - jest to seria, w której prezentuję ciekawe ogłoszenia samochodów ze znanych polskich portali ogłoszeniowych. Pokazywane auta w tych filmikach wyróżniają się swoją oryginalnością i nietypowością, jednak najważniejszym aspektem tej serii jest nutka humor.
Przewijała się przez główna stronę, jednak chciałbym jej się przyjrzeć najbliżej na ile pozwalają materiały z internetu. Sukcesy poprzednich Civiców umocniły pozycję Hondy Civic w Kanjo oraz w grupie A. Honda od 1987 roku przez 7 lat z rzędu zwyciężała w kwalifikacji konstruktorów. Jaccs EG6 zadebiutował w 1993 roku. Grupa rajdowa A, klasa trzecia poniżej 1600cc. Za bazę posłużyła Honda Civic EG6. Waga 810kg + kierowca, w środku sześcio punktowa klatka bezpieczeństwa, okrojone typowo rajdowe wnętrze. Z zewnątrz jak widzimy nie posiada żądnych aero kitów. Jest to związane z przepisami z tamtych lat. Jedynie z przodu są tunele powietrzne do chłodzenia hamulców. Ciekawostką są podnośniki hydrauliczne. Takie same jak w filmie Taxi gdy Peugeot się podnosił i dokonywał transformacji. Pod maską druga generacja silnika B16A DOHC VTEC 1595cc. Średnica tłoka 81mm, skok 77,4mm. Moc 230 koni mechanicznych powyżej 8500rpm, moment obrotowy 190 nm przy 8000rpm. Skrzynia 5cio biegowa manualna posiadająca „close ratio” z przełożeniem głównym 4.9. Zawieszenie dwu wahaczowe, amortyzatory customowe. Tylne wahacze poprzeczne są aluminiowe, jest także aluminiowe wzmocnienie belki tylnej (coś w stylu popularnego Beaks’a), oraz stabilizator. Nie znalazłem info o przednim zawieszeniu. Przednie zaciski 4ro albo 6cio tłoczkowe, tylne dwu tłoczkowe. Brak hamulca ręcznego. Przednie piasty i układ kierowniczy oem. Opony Bridgestone Potenza, przednie szerokość 190mm, tylne 170mm. Felgi to Mugen MR-5 M2. Ten Civic toczył walkę z Mugen Motion Civic EG6, R32 GTR, Corollą AE101 czy E30 M3. Z tym ostatnim Mugen Civic toczył zaciętą walkę w 1994 roku w Macau. Niestety ciężko znaleźć jakiekolwiek dokładniejsze informację w internecie.