Profil użytkownika
uzi43
Mocny drifter
Zamieszcza materiały od: | 5 kwietnia 2012 - 22:13 |
Ostatnio: | 21 lutego 2016 - 20:57 |
- Materiałów na głównej: 297 z 308 (11 usunietych przez adm.)
- Punktów za materiały: 12890
- Komentarzy: 657
- Punktów za komentarze: 452
Najważniejszy jest krótki wydech akcesoryjny! ;) Co do motocykla... Dane brzmią apetycznie! Ale malowanie GP w ogóle mi nie leży na tak smukłej sylwetce i może przez to w ogóle dziób do mnie nie przemawia...
KiTT!
Zupełnie inna motoryzacyjna rodzina, ale mam tak z Hondą Civic. Zawsze jest dla chociaż jednej miejsce u mnie w garażu. ;)
@MarekVtec: Wg mnie odnosi się to do pajaców, którzy psują opinie innym kierowcom Hondy. Cygańskie d13 i drący jape chiński wydech plus rdza i mamy polskiego wojownika kandżo. Miałem D serię (d15z6) a teraz mam B16. Silniki SOHC zawsze dla mnie były wybrakowanymi jednostkami... Silnik musi mieć dwa wałki! xD ale mam do nich sentyment i nie można o nich nic złego powiedzieć. D13 to po prostu stara i prosta konstrukcja, która nigdy nie dorówna swoim mocniejszym kuzynom. Wiem, że po PL nawet 1.3t jeździ, ale jak dla mnie to tylko strata środków. ;)
@Tech: H seria to słaaaaba opcja do Civica. Taka masa na przodzie psuje całkowicie prowadzenie. Nie jestem fanem silników SOHC, ale wolałbym mocna D serię niż H. ;) Póki co zostaje ze swoim B16 <3
Tylko ten nieszczęsny interHEATER!
@berton121: Renesis może zepsuć opinie o silniku... 2JZ to cudny silnik, ale cięższy i "brutalniejszy" od 13B. Ponadczasowo piękna i smukła sylwetka rx7 jakoś mi się z nim nie łączy. Ale wiadomo, ilu motokillerów tyle gustów. ;)
@berton121: Ile miałeś aut z silnikiem Wankla? Po 120kkm trzeba zrobić remont, a nie silnik pada. Poza tym RX7 nie miała Renesisa montowanego w rx8, który sporo złych opinii tym silnikom przysporzył. Też kiedyś myślałem o SRce albo RBku Nissana do FD, ale jednak 13B to jest to! Oddaje ducha i klimat tego samochodu. Jak kilka rzeczy pójdzie jak powinno to zostanę jej szczęśliwym posiadaczem. ;)
Ciężko nazwać to potęgą Forda. Najważniejsze rzeczy w tym silnik, były produkcji Mazdy. ;) Samochód ciężki, co go wyklucza jako sportowego. Na GT ma napęd nie z tej strony, no i mocy trochę brakuje. Osiągi nie powalają... Ale jeździłem, kumpel ma już drugiego i muszę przyznać, że na rynku używanych ciekawa opcja! Naprawdę tani i z reguły z dobrym wyposażeniem (elektryka, klima, regulowane fotele, komputer pokładowy itp.). Ciekawa opcja jak ktoś szuka wygodnego i w miarę dynamicznego coupe. Jak ktoś szuka osiągów i sportowych odczuć to nie tutaj. ;)
F1 jeszcze przynajmniej pojedzie, a w NASCAR to płacz. :P
Gratuluje autka i trzymam kciuki za udane mody! ;) Planujesz nowe koło na kolejny sezon?
Nie ma źródła, to chociaż coś o tym projekcie mogłeś napisać... Na podstawie czego, jaki silnik cokolwiek.
Rozumiem, że modelu możesz nie znać, ale jednak markę wareto bez błędu zapisać. Triumph a nie Triumpf!
240k był na eksport. Tu mamy zdjęcia z Japonii więc śmiało można założyć, że to KGC110. ;)
Twój? Mega sprzęt!
Jest klimat! Ale ja pociągnąłbym pasek do samego końca zderzaka. ;)
XXR? Fela dobra do czegoś bardziej krągłego. Tutaj masywniejszy i klasyczny wzór bym widział. RS Watanabe, TE37 albo SPOON sw388 ;)
Jak na publicznej drodze w PL przy 270 km/h to nie szkoda. Mam tylko nadzieję, że nikt postronny nie ucierpiał.
Lusterka USDM to jedna z najgorszych rzeczy jakie spotkały Civica...
Szkoda, że SAAB nie mógł się sam rozwijać tylko pod skrzydłami GM... Po 900 było ciężko. A Volvo u Chińczyków cudownie się rozwija!
250 GT Breadvan. ;)
http://img12.deviantart.net/c91c/i/2014/031/f/0/epic_facepalm_by_mickyfoley-d74lgkc.png Niestety takich jest mnóstwo na drogach... Bo włączyć się do ruchu ze swojego pasa byłoby lamerskie, tylko ci**y tak robią! Musi zaoszczędzić 2min!
O felgi nie dbał... Niedobry! xD
@raadzi: Stary silnik... Możliwe, że Yamahy stworzy V8 w połączenia dwóch silników ze swojej topowej R1. ;)
@crs50sm: Nie ma info... Możliwe, że będzie to jednostka z Yamahy M1 (1000ccm ok 240KM) lub Yamaha coś zbuduje specjalnie do tego modelu jeśli wejdzie do produkcji.