Profil użytkownika
uzi43
Mocny drifter
Zamieszcza materiały od: | 5 kwietnia 2012 - 22:13 |
Ostatnio: | 21 lutego 2016 - 20:57 |
- Materiałów na głównej: 297 z 308 (11 usunietych przez adm.)
- Punktów za materiały: 12890
- Komentarzy: 657
- Punktów za komentarze: 452
« poprzednia 1 2 … 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 … 26 27 następna »
Uwielbiam takie spoty. Fani marki mogą się spotkać, podyskutować, poszaleć po torze i pokazać swoje umiejętności. I nie ma znaczenia czy przyjedziesz nowym Cifem Type-R, starym 1.5 czy NSX. Bajka!
Może to rozwinięcie słynnego już filmiku? xD https://www.youtube.com/watch?v=eh3oJCfWZVQ
Powiem tak... Byłem hejterem automatów. Teraz bym nie pogardził! Komfort jazdy w trasie/ korkach jest nieporównywalny. Mocna benzyna o dużej pojemności oraz diesle dobrze się komponują (w ogóle diesel z ręczną skrzynia to porażka dla mnie). Ale w garażu musi stać mocna benzynka z ręczną skrzynią. ;)
No nie sądzę. To, że coś obejdzie veyrona po prostej to nic nowego. Podczas projektowania pewnie o tym nawet myśleli. Ale weź dowolny poroniony na 1000KM samochód i każ przejechać Europę ze średnią 200km/h raz, że kierowca nie da rady a dwa samochód się rozleci. To zupełnie inna klasa.
Albo opis jest kompletnie nie po polsku zrobiony, albo autor pomylił Mercedesa z Subaru.
Bride, Nardi ori czy fake?
Nismo 400R! <3
Brytyjczycy to mają fajnie... Mnóstwo torów i wyścigi w tysiącach klas. MR2 Championship, Civic Cup i chyba z tysiąc innych niskobudżetowych. Nie wspominając o BTCC. ;) Dobrze, że u nas Wrak Race jest. :D
Wspaniałe auto o ponadczasowej sylwetce. Wg mnie nic się nie zestarzała. Lubie silniki Wankla, ale niestety mała pojemność to wg mnie mit. Podaje się pojemność silnika podczas jednego taktu, zamiast trzech. To tak jakby w klasycznym silniku rzędowym podzielić pojemność na pół, bo przecież cylinder pracuje.
Większość dziewczyn pozujących przy samochodach wygląda jak samochód igła od Mietka handlarza czyli tona szpachli i sam plastik. A tu proszę jakie ładne dziewczę! Od razu dzień lepszy. ;)
Super! Gratuluje spełnienia marzenia! Trwaj w tym i ciesz się wspaniałym autem! Oby służyła Ci lata. Nie mogę się doczekać, aż za parę lat wrzucić jej opis z TT pod maską. ;) Takie auta prowokują do modów.
o_O wow! Ciężko znaleźć ładnego is300 a w manualu to praktycznie biały kruk! Zazdroszczę. ;)
Lusterka i listwy w kolor, atrapa EK9, dokładka na przód EK9 albo Vti, felga w ciemny kolor i będzie cacy. ;)
Front od EG... Nieeeee!
Gdyby Legacy w końcu nie zrobiło wyniku to nie byłoby Imprezy w rajdach. ;) Kapitalnie zachowany egzemplarz! <3
@filipkck: No GTR nie jest hybrydą. Do tego jest już leciwą konstrukcją (perfekcyjną, dopracowaną, ale leciwą). Nissan zapowiedział, że R36 też będzie hybrydą... Zobaczymy. Coś czuję czasy do setki w granicach 2.5s. xD
@Lowca_nietoperzy: Felga od współczesnych AMG. Jak silnik, napęd i elementy wyposażenia. To jest uwspółcześniony Gullwing.
@PoweredByNismo: Maska pomalowana, niżej siedzi, cholera wie co za koła i co pod maską. Wątpię aby była seryjna. :)
Koła w stylu niemieckim do wywalenia! No i to coś co udaje spoiler zamienić na Spoona albo lotkę od Ek9 i będzie cacy.
Wygląd tego auta miażdży... Wiadomo, jak z GT86 wersja produkcyjna będzie duuuużo odbiegać od konceptu. :/ Hybrydowy napęd... Zastanawia mnie jak to i nowy NSX wypadną w konfrontacji z poczciwym GTRem. ;)
Lowca_nietoperzy? xD
AWD dostępny był ze słabszym silnikiem niż FWD? :o
125 kucy w tak dużym aucie? Jeździ to?
Szerokie otwierane lampy i wielkie lusterka na błotnikach... Mega nietypowo i cudnie wygląda! Kiedyś na OLX wisiała i kosztowała ok 10k z tego co pamiętam... Wymagała trochę pracy ale nie był to trup kompletny.
@igik1234: Nie tyle '90 co końcówka '80 kiedy Alfa miała spore problemy finansowe. To wtedy jakość wykonania spadła, auta stały się awaryjne i rdzewiały. Modele z lat '90 już problematyczne nie są. ;)