Profil użytkownika
uzi43
Mocny drifter
Zamieszcza materiały od: | 5 kwietnia 2012 - 22:13 |
Ostatnio: | 21 lutego 2016 - 20:57 |
- Materiałów na głównej: 297 z 308 (11 usunietych przez adm.)
- Punktów za materiały: 12890
- Komentarzy: 657
- Punktów za komentarze: 452
Nie znam się na wyścigowych Volvo, ale dlaczego Coupe, skoro to jest standardowy czterodrzwiowy sedan?
@MrDawid1507: Może dlatego, że w tym zdjęciu nie ma nic zasługującego na plusa? Zwykła Vectra jakich tysiące, zdjęcie wątpliwej jakości i bez polotu, plus "głęboki" podpis jakich już tu były setki i kojarzy się z pajacami robiącymi zdjęcie przy motocyklu z podpisem "tylko obieca, że mnie nie zabijesz". Bleh...
Serducho się raduje na takie obrazki. :)
@staryjaponiec: Masz rację, jest wielce prawdopodobne, że to tylko render. Widać to po wątpliwej urodzie, a ostatnio Mazda tworzy same dzieła sztuki. ;) Nie inaczej, Mazda pokaże sportowy samochód w Tokio i to powoduje fale domysłów. Fani marki i wielu miłośników chce różnorodności w świecie motoryzacji, chcą Wankla! Mazda jest jedyna marką, która może ten silnik dopracować do tego stopnia, że RX9 będzie można kupić kierując się przewagą nad konkurencją a nie tylko tym, że ma Wankla. I tym samym sposobem niektórzy nie będą jej unikać.
Uderzył nie głową, a owiewką. http://pix.crash.net/motorsport/710/AU1377088.jpg Mimo uszkodzenia i całej przygody pięknie pojechał w najlepszym wyścigu sezonu! ;)
@Norbi1995: W Tokio będzie samochód z silnikiem Wankla. Czy wersja produkcyjna też go dostanie? Zobaczymy, ale wszystko na to wskazuje. Jeśli samochód miałby wejść do produkcji bez tego silnika, to nazwę trzeba zmienić w końcu "RX" to skrót od "Rotary eXperimental". ;)
Kolejny Poldożer na MK... Coraz bardziej po głowie mi chodzi ten samochód! Do tego takiego ładnego do kupna znalazłem z pełnym Orciari... Oj kusi. A za Poldka w dobrym stanie plus. ;)
Zdjęcie z OLX, serio? W dzisiejszych czasach, kiedy każdy ma aparat w kieszeni... Lusterka wywal, dorwij felgi od EG6 albo wiatraki od EK4, zamontuj ambery i będzie ładnie. ;) Jaki silnik? D13?
podpis też miał być "chumorystyczny"?
Za VR|46 zawsze plus! Genialne malowanie. :D
Oczywiście, że nowy model! Poprzednia R1 nigdy mi się nie podobała... Ma zbyt ciężką sylwetkę.
@PolePosition: No nie były to samochody przedstawicieli, więc trochę inaczej to wyglądało. Powiem tyko, że przed Astrami było Bravo i złego słowa o nim nie powiem. A przed Corsami Picanto. Super autko! Nie dziwie się, że mamy KIA Picanto Race, bardzo przyjemny samochód (a to stary model był).
C2 StingRay miażdży wyglądem i szaleństwem. 365KM, hamulce bębnowe na obu osiach, fotele bez trzymania bocznego i brak pasów. <3 Jeśli chodzi o idealne wyważenie szaleństwa z praktycznością (no i ceną obecnie) to C4 jest bezkonkurencyjna. C1 to klasyk, ale mnie nie urzeka, C6 jest mega nijaka, C5 trochę lepiej, a C3 jak dla mnie to tylko starsze wersje z chromami. C7 Z06 to zajebiste auto! :D Także u mnie jest C2> C4> C3> C7> C5> C1> C6
@Monster666: W mojej byłęj firmie mieliśmy Ople. Vivaro, Corsy, Astry i Insignie. Porażka. Każdy jeden z tych samochodów to był złom. Corsy traciły gąbkę z foteli i po ok 20k km siedzenie przypominało to z malucha, skrzynie biegów wymagały remontu po 15k km. Astra IV... Samochód, w którym wszystko trzeszczało, wnętrze ogólnie było paskudne i marnej jakości, 1.7 w ogóle nie miał mocy, zderzaki były polakierowane bezpośrednio na plastik więc każdy kamyczek zostawiał po sobie ślad. Ogólnie powłoka lakiernicza to jakaś porażka! Każda jedna Astra miała podrapany lakier przy klamkach nawet przy tych używanych sporadycznie! Do tego por roku pojawiła się ruda przy relingach. Insignia- jak Astra, okropne stylistycznie i kiepsko wykonane wnętrze i po 1,5 roku trzeba było wspawać nowe progi. Vivaro przemilczę bo to kompletny szrot... Ale fakt, jest lepiej. :)
Kiedyś Opel potrafił zrobić konkretny ładny samochód. Klasyczna "gangsterska" linia, dobre silniki... Ale w pewnym momencie coś poszło nie tak i tak zostało... A szkoda marki.
Zaufaj, że cały MK nie może się doczekać. ;)
@Subaromaniak: Klasyk. Pusta butelka w nadkole- ruszasz i słyszysz głośny trzask więc wybiegasz z auto zobaczyć co się stało a jedyne co widzisz to pajaca odjeżdżającego w twoim samochodzie.
Ciężko powiedzieć, że mało znany... Chyba najlepszy pod względem osiągów i prowadzenia Amerykaniec z tamtych lat. ;)
@XRTNorbert: W Miurze unosiły się delikatnie.
@zeus_85: Prototyp nie wiemy co ma z tyłu. Obecny Type-R ma belkę, która owszem jest wytrzymalsza, bezawaryjna i daje dobre czucie samochodu na suchym. Niestety, jak trochę popada, pojawiają się koleiny lub bardziej nierówna nawierzchnia to tył zaczyna nerwowo podskakiwać. Fizyki nie oszukasz, belka to belka. Civic w generacjach od I do VII miał wielowahacz i to był jego ogromny plus, zwłaszcza w najmocniejszych wersjach.
Buick! :o Ja lubie lampy w stylu E31 i NSXa. Tak delikatnie się uchylają, bajka! RX7 i MX5 często mają przerabiane lampy na właśnie takie delikatnie otwierane.
Charakterek i Staryjaponiec czyli najlepsze wrzutu na MK. :D Świetnie opisane bardzo ciekawe auto. Swoją drogą moje ulubione Porsche. ;)
@pawelvectra: Ale wiesz, że to nie jest malowanie a maskowanie? Każdy samochód przed oficjalna premierą w czymś takim podczas testów drogowych jeździ...
Ładny samochód o ponadczasowej sylwetce to fakt. Ale daleko mu do najpiękniejszego! Z niezawodnością to samo. Mało awaryjny ale legendą pod tym względem nie jest.
Dzięki za nową tapetę :* :D