Momencik, trwa przetwarzanie danych   loading-animation
  • Profil użytkownika

    orgowit

    Mocny drifter
    Zamieszcza materiały od: 15 listopada 2012 - 19:54
    Ostatnio: 13 kwietnia 2016 - 9:43
    O sobie:

    Jestem fanatykiem motoryzacji i wszystkiego z nią związanego.

    • Materiałów na głównej: 309 z 454 (145 usunietych przez adm.)
    • Punktów za materiały: 29640
    • Komentarzy: 186
    • Punktów za komentarze: 229
     
    Poldki w ładnym pakiecie –
    1 grudnia 2014, 14:46 przez orgowit (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (2)
    Źródło:

    zapomniana motoryzacja

    VW Golf III A59 - niedokonczony projekt – Pod maską Golfa A59 zamontowano doładowany turbosprężarką KKK, 4-cylindrowy silnik o pojemności dwóch litrów, który rozwijał 275 KM przy 6000 obr./min i 367 Nm przy 3500 obr./min. Nieoficjalnie potencjał jednostki napędowej szacowano na 400 KM. Na uwagę zasługuje to, że motor nie miał odpowiednika wśród seryjnie produkowanych silników VW, w których skok tłoka zawsze górował nad średnicą. Dążąc do uzyskania optymalnej charakterystyki pracy przygotowano „kwadratową” jednostkę, której tłoki miały 86 milimetrów skoku i średnicy. 

Link do całego materiału w źródle.
    Pod maską Golfa A59 zamontowano doładowany turbosprężarką KKK, 4-cylindrowy silnik o pojemności dwóch litrów, który rozwijał 275 KM przy 6000 obr./min i 367 Nm przy 3500 obr./min. Nieoficjalnie potencjał jednostki napędowej szacowano na 400 KM. Na uwagę zasługuje to, że motor nie miał odpowiednika wśród seryjnie produkowanych silników VW, w których skok tłoka zawsze górował nad średnicą. Dążąc do uzyskania optymalnej charakterystyki pracy przygotowano „kwadratową” jednostkę, której tłoki miały 86 milimetrów skoku i średnicy.

    Link do całego materiału w źródle.
    Bardzo kalsycznie –
    21 listopada 2014, 19:30 przez orgowit (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Żona chciała żeby był rodzinny – Nie ma problemu.
    Nie ma problemu.
    19 listopada 2014, 0:40 przez orgowit (PW) | Do ulubionych | Skomentuj