Profil użytkownika
nitro2112
Młody rajdowiec
Zamieszcza materiały od: | 14 lipca 2013 - 23:55 |
Ostatnio: | 15 kwietnia 2024 - 8:19 |
O sobie: |
Z wykształcenia Inżynier Informatyk z zawodu również. Odskocznią od pracy jest natomiast warsztat i tory wyścigowe na które regularnie w ramach możliwości uczęszczam. Zapraszam równiez na mój fp, gdzie prowadzę relację z imprez Time Attack jak i z warsztatu: https://www.facebook.com/spooneg3 |
- Materiałów na głównej: 80 z 81 (1 usunietych przez adm.)
- Punktów za materiały: 406
- Komentarzy: 54
- Punktów za komentarze: 67
Teraz mamy rok 2022 - czas, w którym z ogromną radością pędzę za 700-konnym Dodge Hellcat słuchając przy tym na prawdę pięknej pracy jego silnika...
Ludzie wciąż się śmieją, że pod maską mam tylko 1.3. Dla mnie to nie jest powód do wstydu ani smutku. I wiem - jest to kiepski mały silnik, a Honda oferuje znacznie lepsze i mocniejsze jednostki...
Ale najważniejsze jest, aby mieć swój cel i pasję oraz czerpać z nich jak najwięcej radości bez chorych i kosztownych ambicji.
Co się stało z silnikiem? Odpowiedź jest w tym filmie.
Odpowiedź na to pytanie jest bardzo prosta - "Na takim jakie zaleca producent opon"
Ze względu na to, że rośnie zainteresowanie tego typu wydarzeniami wśród ludzi, a już za dwa tygodnie spotkam się z Wami na Torze Poznań w ramach zawodów Time Attack to już dziś postaram się najlepiej jak potrafię wskazać Wam na co zwracać uwagę i jak w pełni wykorzystać potencjał Waszego ogumienia.
Można też po prostu odpalić symulator i pojeździć ze znajomymi własnym samochodem (w pełni odwzorowanym mechanicznie i wizualnie) w rozgrywce sieciowej po autostradach w Tokyo, czy też malowniczych drogach Santa Monica w Kalifornii.
A to wszystko w bezpiecznych warunkach bez narażania zdrowia i życia swojego i innych uczestników ruchu drogowego.
Szczerze - polecam!
Na koniec filmu taki mały i sentymentalny 2-minutowy hołd, który definitywnie zamyka rozdział związany z tematem silnika, by już za tydzień wrzucić kolejny materiał z serii tych praktycznych poradników rysując kilka obrazków, tabel i wykresów dla każdego, kto planuje wybrać się na tor! :)
- Ręcznym portingu i remoncie głowicy
- Wymianie dołu silnika na inny
Będzie time-lapse, inspekcja 30-sto letniego silnika z przebiegiem 45 tyś km, trochę opowiadania, oraz pierwsze odpalenie - które zakończyło się niepowodzeniem.