Z wykształcenia Inżynier Informatyk z zawodu również. Odskocznią od pracy jest natomiast warsztat i tory wyścigowe na które regularnie w ramach możliwości uczęszczam.
Zapraszam równiez na mój fp, gdzie prowadzę relację z imprez Time Attack jak i z warsztatu: https://www.facebook.com/spooneg3
Materiałów na głównej: 71 z 72 (1 usunietych przez adm.)
Pierwszy odcinek z serii recenzji aut w której przedstawiam koszty, osiągi, modyfikacje i wyniki jakie dany samochód uzyskuje w różnych warunkach - od wyścigów na ćwierć mili, po jazdę torową.
Praktyka pokazuje, że 130 koni mechanicznych i podobna ilość momentu obrotowego nie musi wcale oznaczać nudy. Nagranie pochodzi z minionej rundy pucharu VTEC Cup Poland. Pierwsze miejsce w klasie i nowy rekord w klasie D-PRO.
Czasami te najtańsze modyfikacje przynoszą najwięcej korzyści. W tym przypadku jest to zmiana przełożenia 5-tego biegu na krótsze. Jak to wpłynęło na przyśpieszenie? Odpowiedź znajdzecie w tym filmie.
Jeśli już wiesz, że wylecisz z toru - nie panikuj.
1. Szybko reaguj - ustabilizuj samochód maksymalnie na ile to jest możliwe przed wyjechaniem na pobocze.
2. Nie spuszczaj nogi z gazu i tym bardziej nie wciskaj hamulca na skręconych kołach tuż przed wypadnięciem z toru - wpadając w poślizg z impetem wlatując na trawę jesteś bez szans.
3. Trzymaj pewnie kierownicę - jadąc po poboczu trzymaj cały czas wciśnięty gaz (w ramach rozsądku pilnując by była cały czas trakcja) i staraj się powoli wrócić na tor.
4. Jedź dalej.
Co mi pozwoliło zachować pełny spokój? - wielokrotnie wyleciałem w tamtym miejscu w Assetto Corsa i byłem na to po prostu gotowy :)
Czy wiecie co zwiastuje nadchodzącą awarię układu hamulcowego? Jakie sygnały dają poszczególne jego elementy o tym, że mają dość i że w końcu się poddadzą?
Jest to ogromnie ważny temat o którym postarałem się opowiedzieć w tym materiale, czyli o tym jak taką usterkę w porę wykryć, co ją powoduje i jak się przed nią chronić na przyszłość.
A czy Tobie zdarzyła się już sytuacja w której hamulce powiedziały "dość"?
Chciałbym by ten film dotarł on do jak największej ilości osób z bardzo prostego powodu - budowania świadomości o czyhających zagrożeniach i konsekwencjach idących z ignorowania pierwszych oznak poddawania się układu hamulcowego.
Wideo relacja z festiwalu japońskiej motoryzacji, a w niej - pokaz nietuzinkowych aut, drift z chłopakiem który prosto z symulatora wsiadł za kółko prawdziwego samochodu, oraz obszerny materiał z Time Attack i... Gala z perspektywy pierwszej osoby wraz z krótkim podsumowaniem na koniec. Zapraszam do oglądania!
Międzynarodowy festiwal japońskiej motoryzacji i gala rozdania nagród z perspektywy pierwszej osoby. Ten film to idealna okazja by poczuć to co czuje się wchodząc na scenę i stając przed ponad tysiącem uczestników jednego z największych tego typu imprez w Europie.
TPMS - bardzo przydatne dodatkowe wyposażenie auta, które oprócz tego, że jest tanie i łatwe w montażu to w dodatku może być bardzo przydatne nie tylko na drodze, ale i na torze!