Z wykształcenia Inżynier Informatyk z zawodu również. Odskocznią od pracy jest natomiast warsztat i tory wyścigowe na które regularnie w ramach możliwości uczęszczam.
Zapraszam równiez na mój fp, gdzie prowadzę relację z imprez Time Attack jak i z warsztatu: https://www.facebook.com/spooneg3
Materiałów na głównej: 52 z 53 (1 usunietych przez adm.)
Podsumowanie sezonu 2022 okiem osoby, która od dziecka w niczym co robiła nie była "wystarczająco dobra".
Na Nowy Rok tym krótkim filmem chciałbym Wam wszystkim życzyć tego, że jeśli jesteście w czymś dobrzy to byście nie wątpili w swój talent i nie bali się realizować swoich marzeń.
Dziś coś z cyklu "kupuj świadomie", czyli namacalny dowód na to jak mimo wysokiego bieżnika niebezpieczne i kiepskie są stare używane opony.
Złe warunki pogodowe: deszcz i temperatura bliska 0'C...
Dla markowych opon zimowych nie powinny stanowić większego problemu zapewniając przyzwoitą przyczepność i BEZPIECZEŃSTWO.
Ostatni wyjazd na Silesia Ring był idealną więc okazją na przetestowanie starych zimowych opon i... W pełni gładkich wyścigowych gum, które są przystosowane do jazdy po suchym torze w widełkach od 10'C do 25'C!
Zakładając takie opony w ziąb i deszcz to jest wręcz proszenie się o utratę kontroli nad autem, ale jak to wygląda w praktyce?
Zapraszam na podsumowanie sezonu jednej z polskich lig Time Attack, czyli VTEC Cup Poland 2022. 6 rund, 6 torów, ogrom adrenaliny i dobrej zabawy, w której może wziąć udział każdy bez względu na markę auta czy też poziom zaawansowania!
Kolejny etap prac - Ogólny serwis silnika, czyli demontaż osprzętu i ukł. wydechowego, wymiana uszczelki miski olejowej i sprawdzenie jaki faktycznie wpływ miało użycie płukanki.
Czy młotek, brzeszczot i stara Celma wystarczy by wymienić tuleje i sworznie w zawieszeniu? - Zapraszam na kolejną część zmagań z moim nowym nabytkiem.
Część trzecia zmagań z nowym 30-sto letnim nabytkiem. Tym razem czas na demontaż i inspekcję zawieszenia.
Czy poszło gładko i bez niespodzianek?
Odpowiedź na to pytanie znajduje się na powyższym filmie
Drugi odcinek z serii przywracania Hondy z lat 80. do jej dawnego blasku. Na pierwszy rzut idzie czyszczenie wnętrza i pranie tapicerki z 30-sto letniego brudu
W końcu kupiłem normalne auto do codziennej jazdy. Jest nim Honda Civic z 1989 roku, która mimo warstwy mchu i pleśni z zewnątrz to w środku skrywa piękno japońskiej motoryzacji z lat 80.