Profil użytkownika
narowerzesamochodem
Kierowca
Zamieszcza materiały od: | 21 lipca 2012 - 23:32 |
Ostatnio: | 17 sierpnia 2015 - 9:24 |
- Materiałów na głównej: 15 z 24 (9 usunietych przez adm.)
- Punktów za materiały: 858
- Komentarzy: 214
- Punktów za komentarze: 317
« poprzednia 1 2 3 4 5 6 7 8 9 następna »
Dat weight...
"Dobre auto jest dobre i ch*j." ~Paulo Coelho
;) Spoko Lanos.
Zmodyfikowano 1 raz Ostatnia modyfikacja: 10 września 2013 o 1:27
Dobry motokiller to nie ten który wrzuca smuty/cytaty paulo coelho z demotów, tylko ten który tworzy samemu coś ciekawego.
Ależ dupni spece się wyleją. :D Powiem tylko, że przy swapie na c20xe w takiej astrze, przy kolektorze, nawet zabandażowanym, jest mega ciepło i seryjne astry z c20xe miały wycięcia w masce do wietrzenia komory. Problem w tym że taką maskę ciężko dostać więc się po prostu wyżyna w seryjnej jeden wlot na kolektor wydechowy. Bo drugą opcję opiszą inni użytkownicy forum. :D
To nie jest toyoty, ale chociażby 4A-GE z AE86 i innych było w wersji blacktop i silvertop 5v/cyl. Kilka Vagów takie konstrukcje miało i chyba ma nadal. Volvo nie wiem, ale chyba miało też coś 5v. Kilka nowych V10/V12 ma 5v/cyl.
Magnolia Park Wrocław. :D
IS200 ledwo zipie niestety. Auto swoje waży + wał napędowy + napęd na tył. Zdecydowanie polecam IS300, potem jak się zachce bawić to IS300 ma pancernego 2jz (nie żeby coś ale te silniki kręcą po 1000 koni przy sporym przebiegu).
Inne auto mam ale dokładnie takie same stickery i też całą deskę w nich mam. ;) Także piona! :D
Prędkość minimalna dla lewego pasa zdaje się na autostradzie ciekawym pomysłem... I przy 3 pasmówce absolutny zakaz wjazdy TIRów na skrajnie lewy. Zakaz rozmów przez telefon to powinni zaostrzyć, natomiast co do pasów się zgadzam, znieść obowiązek niech każdy sam o tym decyduje. Odnosząc się do tego co mówi troll_car, że pasażerowie nie zapną pasów: sprawa prosta - w moim aucie się zapina pasy więc albo jedziesz w pasach albo autobus czeka. :) Ekspresy i teren niezabudowany zostawmy w spokoju, te drogi są takie że nigdy mi jakoś ograniczenie nie przeszkadzało, a jest czym przycisnąć. Natomiast w terenie zabudowanym te 55/70 byłoby super. Brak kursu? Głupota. Większość ludzi boi się koła przed takim kursem, a po nim jako tako sobie radzą. Raczej zwiększyłbym ilość wymaganych godzin nieznacznie, z czego mocno okroił teorię na rzecz praktyki.
Jak to wyznawca islamu to dziewczynę na randkę wiezie. ;)
Czemu większość superaut ma tak słabe felgi? Przecież taki czarny wirnik z przeszlifami do gołego alu wygląda jak Dezent z Norauto albo Tesco...
To samo pomyślałem...
Blacha - jak każdy stary opel bez ocynku gnije jak się zaniedba. Jak nie ma ubytków lakieru, podwozie zapsikane masą bitumiczną a na lakierze wosk, nawet za 5zł to nie zgnije sama z siebie więc to trzeba dokładnie obejrzeć. Nowe blachy niedostępne, na złomowiskach malutko. Zawieszenie - części eksploatacyjne są z omeg i innych, konstrukcyjne to tylko złomowiska, parę ważnych rzeczy pasowało między modelami. Hamulce - tarcze, klocki, przewody itp. dostępne, zaciski można przerzucać z omegi także spoko. Wyposażenie, środek, gadżety i uprzyjemniacze - różnie, z tego co pamiętam parę charakterystycznych i psujących się rzeczy jest już nie do kupienia - plastiki jakby były popękane, deska itp. Instrumenty do kupienia, tapicerowanie z omegi. Napęd - słabo, bardzo ciężko dostać coś do skrzyni, wału itp. Silnik - tak samo słabo, trochę drobnych części będzie pasować z c30ne, trochę z x30 ale ten silnik c30sej to już jest masakra. Naprawy są bardzo łatwe, trzeba mieć tylko części... A jazda to sama przyjemność jak już ktoś napisał. Zachowuje się jak limuzyna, wyposażony jak limuzyna. Szkoda po prostu że producenci zapominają o takich autach.
Bardzo mało uznaje turbo z uwagi na bezwładność turbiny wobec gazu, wolą mieć turbo na pasku czyli kompresory które jadą równo z wałem korbowym. ;) Ale w zamian za to odbierają mocy (turbina przy tym samym ciśnieniu doładowania dałaby lepsze wartości max ale zmula dół, coś za coś). Absolutnie wszystkie auta które rżną na krechę w USA mają kompresory, średnio jedna śruba na jeden rząd cylindrów. Dlatego do V jak ktoś wspomniał leci dwuśrubowa. :)
A czo to je silnik nisko ssący? :D
Otwórz te leksusy z tyłu i pomaluj srebrną powierzchnię na czarny mat, uwierz będzie duużo lepiej przy ciepłym lakierze.
Tzn rower to jest pojazd eteryczny? NO NIEŹLE.
Poszukajcie w necie dlaczego nic poza sportami "szkolnymi" nie jest pokazywane. Trzeba się z tym pogodzić.
Po 1 po co kierowca i prawo jazdy jak to samo jeździ? Po 2 czekam na przyszłoroczny Defcon i mocnych hakerów którzy jadąc obok na autostradzie będą w stanie przejąć kontrolę nad autem i zupełnie pozbawić kierowcę możliwości zrobienia czegokolwiek. ;) Elektronika to potęga, ale z umiarem.
To weź kask...
Albo Totem albo Lyrik, 66, 55 nowe.
No to jest super. :D
No bez przesady panowie, to nie jest koncert żalo-życzeń dla frajerów tylko motokiller. Niech każdy się zajmie partnerką/-em (bo panie też tu są) w zaciszu życia prywatnego, proszę.
Mi zaczyna padać zwykle już jak kończę myć. -_- Właśnie u mnie była burza z resztą. :D