Momencik, trwa przetwarzanie danych
Zamieszcza materiały od: |
21 lipca 2012 - 23:32 |
Ostatnio: |
17 sierpnia 2015 - 9:24 |
-
Materiałów na głównej: 15 z 24 (9 usunietych przez adm.)
- Punktów za materiały: 858
- Komentarzy: 214
- Punktów za komentarze: 317
Ten sam silnik co w mojej poprzedniej wrzucie B16A, gdzie zdziwienie powodowały parametry ~220KM/~190Nm.
Tym razem jeszcze lepiej, również B16A, ale potwierdzone 230KM i 191Nm. Nie pytajcie jak to było uzyskane - nie znalazłem info na temat specyfikacji i podejrzewam, że jest to tajemnica handlowo-sportowa.
Zwrócę tylko uwagę na różnicę między mocą a momentem - bardzo lekki dół, rozwiercenie bloku i skrócenie skoku tłoka zapewne mocno zwiększa szybkość wkręcania na obroty, moc to po prostu stała * moment * obroty (w uproszczeniu) i dlatego przy obrotach które wytrzymuje B16A ta moc jest tak wysoka.
16 stycznia 2014, 13:23
przez
narowerzesamochodem
(
PW)
|
Skomentuj
Kei Car - czyli miejski kompakcik w okolicy pół tony masy własnej z rynku japońskiego...
Aż się prosi o nieduży (w okolic 1l albo z motocykla) silniczek z turbinką i szatan.
14 stycznia 2014, 8:59
przez
narowerzesamochodem
(
PW)
|
Skomentuj
Nowy prototyp Kii z Detroit, bezpośredni konkurent GT-86, BRZ, Genesisa. Panowie z firmy Kia wypowiadają się na temat tego auta następująco: powrót do czasów, kiedy prowadzenie samochodu nie odbywało się za pomocą mnóstwa elektroniki. 315 koni z 2.0l turbo który do tej pory można było kupić w Optimie (fajny silnik swoją drogą), 1300kg wagi.
14 stycznia 2014, 15:28
przez
narowerzesamochodem
(
PW)
|
Skomentuj (2)
Troszkę mocniejsza wersja Dodga Darta, przygotowana na targi w Detroit. Bardzo mi się podoba w tej kolorystyce.
13 stycznia 2014, 11:15
przez
narowerzesamochodem
(
PW)
|
Skomentuj (1)
Nowy prototyp od Infiniti, "oparty na technologii wykorzystywanej w F1", nic więcej o nim jeszcze nie wiadomo.
13 stycznia 2014, 11:02
przez
narowerzesamochodem
(
PW)
|
Skomentuj