Profil użytkownika
narowerzesamochodem
Kierowca
Zamieszcza materiały od: | 21 lipca 2012 - 23:32 |
Ostatnio: | 17 sierpnia 2015 - 9:24 |
- Materiałów na głównej: 15 z 24 (9 usunietych przez adm.)
- Punktów za materiały: 858
- Komentarzy: 214
- Punktów za komentarze: 317
« poprzednia 1 2 3 4 5 6 7 8 9 następna »
Garaż na kei. ;)
@shater: jak ktoś ma problem z Twoim samochodem to znaczy że wszystko idzie do przodu konkretnie. ;) Takie czasy.
Zazdroszczę tego że BMW uznało za słuszne wsadzenie poduszek amortyzatorów na dwie śruby i jest do czego tam przykręcić rozpórkę. ;) Zdecydowanie gorzej jak ktoś ma auto w którym amortyzator poduszkuje się sam na własnej szpilce. :(
2:30 zatkało mnie, dobry kierowca ten z kamerą.
Od rudej ma mnóstwo dziurek. :D
Polecam dokleić 1.6 LPG zamiast M3. Miny ludzi którzy będą chcieli coś udowodnić światu bezcenne. :D
Hahaha to było niezłe. :D Przynajmniej dziadek ma zaorane pole za darmo. :D
Twoje lampy - to folia czy jakaś farba do szkła/witraży?
Czarne bezwzględnie.
Wazelina + przeciek ja widzę.
Kia ich niszczy i tak z rozwojem i rewolucją marki. Silnikami i wyglądem. Cee'd GT sporo ładniejszy od Rapid RS.
To samo miała Calibra w topowej wersji tego silnika i było 145 koni. Z wałkami na tym wszystkim leci ugrać 150 kilka na bardzo fajnej krzywej momentu, ale nie 200. Poza tym zastanawia mnie "pod turbo" zwiększanie kompresji + zakładanie dolotu który się do tego kompletnie nie nadaje? :D
Czytam opis aukcji: C20NE z tłokami SEH (lekko większa kompresja), kolektor Lexmaul i wydech Lexa 4-2-1 + stożek z allegro nie dodają 85 koni, sory ale jak silnik ma seryjnie zdrowy 115 koni to na wolnossącym takiego przyrostu nie będzie, szczególnie ze nic nie ma o wałkach i tylko wirus bez świniaka.
Zmodyfikowano 1 raz Ostatnia modyfikacja: 20 stycznia 2014 o 0:35
Dokładnie ten sam, biała ekoskóra w środku, kierownica z plastidrewna i podświetlenie indigo blue, mugen za 100zł, chrom felgi (w dobrym stanie), po kilku wypadkach chyba, bo spasowanie zderzeka z grillem, maską i błotnikami jest koszmarne, parujące po przyciemnieniu lampy, mnóstwo plastikowych chromów i chyba swap na 2.0 około 110 koni.
Ae86 z lampami Freeflowa. http://s1.cdn.autoevolution.com/images/news/gallery/medium/nissan-idx-freeflow-concept-hints-at-production-rwd-sportscar-in-tokyo-live-photos-medium_11.jpg?1384954267
Znalazłem takie info że ostatnia specyfikacja tego silnika była w okolicy 220 koni z 1.6... Pewnie doprężony tak, że szpilka tam nie wejdzie, najostrzejsze wałki, vtec ostro zestrojony, itb, wyrównoważony wał + kucizna na dole i tak może wyjść jak japońce się za coś wezmą. ;) Sęk w tym że moment pozostał w okolicy 190Nm, co wskazuje na to że silnik po prostu się potwornie szybko wkręca ale nie generuje jakiegoś okrutnego ciągu.
Zmodyfikowano 1 raz Ostatnia modyfikacja: 16 stycznia 2014 o 13:14
Brzydki w huk, wygląda jak rekin młot. Mimo wszystko jaram się bo na taki wygląd w takim aucie mogę przymknąć oko. Poza tym stawiam, że będzie miała lampy wzdłuż maski, podobne do Cee'd-owych w finalnej wersji. ;) A te będą dzienne lub p/mg.
Charakterek i dipe - jak sobie radzicie z szybkim dohamowaniem przed zakrętem? Nadążacie wrócić obiema rękami na kierownicę [uprzedzam - pytanie może być debilne za co ewentualnie przepraszam, nie miałem nigdy z tym styczności po prostu], albo jak trzeba w zakręcie delikatnie przyhamować?
Tico to Alto, matiz to matiz, zutylizowany odrzut Fiata. ;) Ale ładny ten jest.
O, Wrocław. :D
O kurczę jak wszystkie na własnych to powiedz które na holu? :D
Ciekawe ile pokazanych tutaj wróci ze zlotu na własnych kołach. :D
Haha w jakiej budzie nie było jeszcze C20XE? :D
hint: to nie jest 1.6 w gazie :d
Gram od czasów kiedy samochody były podzielone na 3 tiery a nie klasy oznaczone literami, było ich kilka na krzyż i nie dało się wyjść poza klasę. :D Właściwie gram od bety chyba, ponad 3 lata jak sobie myślę. Mam tego trochę, kupowane w większości dawno temu jako samochody wyraźnie OP, znerfione milion razy po drodze. ;)