Profil użytkownika
gegenwart
Młody rajdowiec
Zamieszcza materiały od: | 20 sierpnia 2013 - 19:34 |
Ostatnio: | 10 lipca 2016 - 20:19 |
- Materiałów na głównej: 100 z 101 (1 usunietych przez adm.)
- Punktów za materiały: 4866
- Komentarzy: 797
- Punktów za komentarze: 680
Dziękuję bardzo za dokładne informacje :) Oby fele dobrze Ci służyły!
Kolego, czy mógłbyś napisać ile kosztowały Cię same felgi, a ile ich renowacja, a także jak zastąpiłeś to logo? Pozdrawiam.
Widzę, że właściciel poważnie potraktował sprawę i tak jak zapowiadał zarejestrował samochód jako auto zabytkowe. Pozostaje się tylko cieszyć z pięknie zachowanego egzemplarza tego modelu :)
Piękny klasyk Kolego! Miło, że go odratowałeś. Podoba mi się ten kolor lakieru do tego auta :) Dbaj tak dalej o niego. Pozdrawiam.
Ja bardzo chętnie zobaczę jak ten klasyk prezentuje się teraz :)
Kolego, czym Ty się przejmujesz... Wiadomo, że konstruktywna krytyka jest potrzebna, ale jak ktoś krytykuje, żeby skrytykować... Szkoda słów, sam dobrze wiesz. Zawsze znajdzie się taki, który chociażby ze zwykłej złości, zawiści napisze coś takiego nie zdając sobie tak naprawdę sprawy z tego, jak taki remont wygląda. Bo o tym można mieć wyobrażenie, ale przekonać się można dopiero wtedy, kiedy się samemu za to weźmie. I tak było i w tym przypadku: podczas gdy tyle osób tutaj śledziło Twoje zmagania i podziwiało za to co robisz, ktoś tam postanowił, nazwijmy to, "być innym". A takim osobom, przynajmniej moim zdaniem, to nawet nie warto czegokolwiek udowadniać. Pozdrawiam i życzę szerokości w Twojej (jakby nie patrzeć) nowej E30 :)
Ale byłoby super mieć tyle kluczy do własnego użytku...
Tu to musi wgniatać w fotel. Świetny projekt, pierwszy raz o nim słyszę. Dlatego tym bardziej dzięki za źródło - można się więcej dowiedzieć. Pozdrawiam.
IVgen. też ma w sobie to coś :) Ogólnie rzecz biorąc, to mało jest już tych samochodów na sprzedaż, a z tych co są duża część na skutek zaniedbań właścicieli niestety niedomaga... Ale po poszukiwaniach mojego Vgena. wiem, że są też oferty doinwestowanych czwórek. Ale cena wtedy jak wiadomo jest adekwatna do stanu. Co do blachy to tak jak kolega civic_eg6 pisze, nie ma co ukrywać, że jest to słaby punkt Hond: albo kupisz taką po wymianie reperaturek, albo sam to będziesz musiał zrobić. Powodzenia w spełnianiu marzenia :)
Zgadzam się z kolegą NaTeC. Nie mogłeś sobie odpuścić tego dopisku? Albo wytłumacz mi, po co coś takiego napisałeś, bo nie widzę sensu... Idąc tą drogą ja sobie mogę podpisać zdjęcie: "Oto mój Civic. Jest lepszy niż Concerto, bo przynajmniej nie jest ewenementem na polskich drogach" - głupie, co? A drugą sprawą jest to, że jeśli samochody są zachowane w serii, to logiczne, że będą wszystkie wyglądały tak jak wyjechały z fabryki, czyli tak samo :O Pomijam już fakt, że są modele aut, które aż proszą się o to, żeby w serii pozostać. Nie zrozum mnie źle: to jest Twoja sprawa, jakim samochodem jeździsz i nie musisz swoje wyboru uzasadniać tutaj nikomu. To miło, że chcesz się autem na MK pochwalić, ale takie zaczepki są zbędne. Pozdrawiam.
W porównaniu do poprzedniego zdjęcia to faktycznie jest spora zmiana :) Powodzenia w dalszych pracach!
Sorry, ale muszę to napisać: żałosne są takie opisy - "dodam tutaj zdjęcie mojego samochodu, ale i tak go zminusujecie i nie dostanie się na główną, ale spróbuję, może jednak się uda". Po co pisać takie teksty? Ja rozumiem oczywiście, że jest grupa ludzi, również tutaj na MK, którzy widzą tylko jedną markę i nie szanują innych, ale wrzucać wszystkich do jednego worka... "bo ktoś lubi VW, to da minusa mojemu BMW"... I należy jeszcze dodać, że takie osoby to najczęściej małolaty chodzące pieszo i nie mające pojęcia o motoryzacji, w których nie wykształcił się jeszcze (i u niektórych z nich już tak zostanie) szacunek: czy to do innych marek, czy do innych ludzi.
Zmodyfikowano 1 raz Ostatnia modyfikacja: 7 października 2013 o 22:51
Ja sądzę, że Ci się ten samochód odwdzięczy i będzie Ci długo służył :) Kawał dobrej roboty. Teraz tylko lać i jeździć. P.S. U lakiernika malowałeś te wstawiane elementy?
Dla mnie Civic'i skończyły się na VIgenie i to w wersji przed liftem. Taka chociażby VII kojarzy mi się już z samochodem dla kobiety, która nie bardzo radzi sobie za kierownicą... Coś jak Yaris'y. Kolejnym generacjom brakuje już tego sportowego charakteru, który miały moim zdaniem IV czy V. Ale to dotyczy nie tylko Hondy, a praktycznie wszystkich marek: liczy się kasa, a nie trwałość. Oglądam ostatnio TV, a tam się cieszą w reklamie Forda, że stworzyli samochód z 1(!)-litrowym silnikiem EcoBoost. Bez komentarza. Dlatego ja uważam, że starsze samochody są lepsze, chociaż duża część osób tego nie rozumie i tacy i tak powiedzą, że kupujesz stary samochód, bo na nowszy Cię nie stać, a nie ze świadomego wyboru.
Głos oddany :) Powodzenia w konkursie, oby i tym razem Wam się udało!
No i jest mój pierwszy komentarz u Ciebie, chociaż tu nie może być za dużo do powiedzenia :) Auto już teraz wygląda pięknie i "zdrowo", a jak go złożysz to efekt będzie nie do opisania. Tylko tak jak już ktoś tutaj zauważył, mnie też byłoby go szkoda użytkować zimą... Gratuluję zakończenia tego etapu prac :)
To zdjęcie świetnie ujmuje ten przekaz. Jest moc oczywiście :)
To samo zwróciło i moją uwagę :) Gdzie takie "tanie" paliwo macie?
On robi wrażenie dzięki temu, że ma swoje lata, a nie mimo tego :)
Ten zderzak zwrócił moją uwagę (i rejestracja też), ale wiem, że niedawno kupiłeś to auto, a moim zdaniem w takim przypadku nie ma sensu pisać nowemu właścicielowi: "wywal to, zamień tamto". Małymi krokami wszystko się zrobi :)
Ja dobrze wiem jak to jest, kiedy nawet najmniejsza zmiana w nowo zakupionym samochodzie cieszy, więc jak najbardziej masz moc. Pozdrawiam. P.S. Po Twoim filmiku z prezentacją auta zastanawiam się, czy nie zrobić czegoś podobnego z moim EG :)
Skończy się tak, że klienci będą tankować LPG samodzielnie, a ceny tego paliwa i tak nie spadną. Dodatkowo jeszcze pracę straci cała masa ludzi, którzy dziś się tym zajmują...
Ja również życzę powodzenia i wytrwałości :) Jak wiadomo: żeby mieć, trzeba zadbać. Pozdrawiam.
Oczywiście podziwiam za dopracowane auta, ale drugą rzeczą, którą muszę napisać jest to, że zazdroszczę Ci takiego podwójnego garażu - przydałby mi się :) Pozdrawiam.
Tak, właściciel poszerzał każde z nich o 1,5 cm.