Momencik, trwa przetwarzanie danych   loading-animation
  • Profil użytkownika

    arekschab

    Młody rajdowiec
    Zamieszcza materiały od: 13 kwietnia 2013 - 11:24
    Ostatnio: 27 stycznia 2023 - 14:17
    O sobie:

    Fanatyk Muscle Car-ów i starych Aut:D

    • Materiałów na głównej: 104 z 124 (20 usunietych przez adm.)
    • Punktów za materiały: 3572
    • Komentarzy: 20
    • Punktów za komentarze: 8
     
    28 czerwca 2013, 23:01 przez arekschab (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (1)
    28 czerwca 2013, 22:54 przez arekschab (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    28 czerwca 2013, 22:39 przez arekschab (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Plymouth Barracuda Concept –
    22 czerwca 2013, 9:41 przez arekschab (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Dodge Charger Concept –
    22 czerwca 2013, 9:31 przez arekschab (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (1)
    AMC Rebel "The Machine" – Firma AMC Rambler (American Motors Corporation) nie jest w Europie szczególnie znana. Produkowała samochody tylko przez trzy lata. Od 1967 roku do końca 1970 roku. Najbardziej znanym muscle carem był Rebel The Machine. Auto było polakierowane w patryjotyczne barwy - biała karoseria z czerwono-białymi-niebieskimi paskami odblaskowymi. Oficjalna prezentacja miała miejsce w Dallas (Teksas) 25 Października 1969 roku podczas finału Drag Race. Pod maską zabudowano 6,4-litrowy silnik V8 o mocy 340 KM. Był to najpotężniejszy silnik jaki kiedykolwiek został zainstalowany w modelu AMC. Na odwrocie dużych wlotów powietrza zabudowanych na masce zabudowano duży prędkościomierz.
Tylne zawieszenie zostało wzmocnione. Wyposażono je w sprężyny z kombi. Do wyposażenia seryjnego należała automatyczna przekładnia Borg Warner, hamulce tarczowe, szerokie ogumienie Goodyear 15 cali, fotele z centralnym podłokietnikiem, które pokryto materiałem w czerwono, białe i niebieskie paski. Auto kosztowało 3.475 dolarów.
Pierwszych 1000 egzemplarzy miały wspomnianą, patryjotyczną kolorystykę. Późniejsze egzemplarze miały często na  czarno lakierowane maski. AMC Rebel "The Machine" wyprodukowany został w liczbie 2236 egzemplarzy. Budowany był tylko w 1970 ro
    Firma AMC Rambler (American Motors Corporation) nie jest w Europie szczególnie znana. Produkowała samochody tylko przez trzy lata. Od 1967 roku do końca 1970 roku. Najbardziej znanym muscle carem był Rebel The Machine. Auto było polakierowane w patryjotyczne barwy - biała karoseria z czerwono-białymi-niebieskimi paskami odblaskowymi. Oficjalna prezentacja miała miejsce w Dallas (Teksas) 25 Października 1969 roku podczas finału Drag Race. Pod maską zabudowano 6,4-litrowy silnik V8 o mocy 340 KM. Był to najpotężniejszy silnik jaki kiedykolwiek został zainstalowany w modelu AMC. Na odwrocie dużych wlotów powietrza zabudowanych na masce zabudowano duży prędkościomierz.
    Tylne zawieszenie zostało wzmocnione. Wyposażono je w sprężyny z kombi. Do wyposażenia seryjnego należała automatyczna przekładnia Borg Warner, hamulce tarczowe, szerokie ogumienie Goodyear 15 cali, fotele z centralnym podłokietnikiem, które pokryto materiałem w czerwono, białe i niebieskie paski. Auto kosztowało 3.475 dolarów.
    Pierwszych 1000 egzemplarzy miały wspomnianą, patryjotyczną kolorystykę. Późniejsze egzemplarze miały często na czarno lakierowane maski. AMC Rebel "The Machine" wyprodukowany został w liczbie 2236 egzemplarzy. Budowany był tylko w 1970 ro
    22 czerwca 2013, 12:56 przez arekschab (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    22 czerwca 2013, 12:26 przez arekschab (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (5)
    Pontiac Firebird Trans Am – Pierwszy Firebird pojawił się w 1967 roku, pięć miesięcy po premierze konkurencyjnego Camaro. W swoich najlepszych czasach sprzedawano rocznie ponad 150 000 egzemplarzy tego modelu. Pod koniec lat 90-tych ta liczba wynosiła już tylko 35 000 sztuk. W sierpniu 2002 roku, po 35 latach zakończono produkcję Firebirda. Nam do gustu przypadła szczególnie druga generacja modelu produkowanego w latach 1977 - 1979. To model z dwoma kwadratowymi reflektorami. Szczególnie atrakcyjne są wersje Trans Am. Np. wersji z 7,5 litrowym silnikiem z 1975 roku wyprodukowano zaledwie w liczbie 110 egzemplarzy.
    Pierwszy Firebird pojawił się w 1967 roku, pięć miesięcy po premierze konkurencyjnego Camaro. W swoich najlepszych czasach sprzedawano rocznie ponad 150 000 egzemplarzy tego modelu. Pod koniec lat 90-tych ta liczba wynosiła już tylko 35 000 sztuk. W sierpniu 2002 roku, po 35 latach zakończono produkcję Firebirda. Nam do gustu przypadła szczególnie druga generacja modelu produkowanego w latach 1977 - 1979. To model z dwoma kwadratowymi reflektorami. Szczególnie atrakcyjne są wersje Trans Am. Np. wersji z 7,5 litrowym silnikiem z 1975 roku wyprodukowano zaledwie w liczbie 110 egzemplarzy.
    22 czerwca 2013, 13:18 przez arekschab (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Dodge RAM SRT10 – W tej wersji pick-up produkowany był w latach 2002 - 2006. Silnik rodem z Vipera! V10, 8,3 litra pojemności, 505 KM, 730 Nm. Oficjalnie wpisany do księgi rekordów Guinessa jako najszybszy pick-up świata.
    W tej wersji pick-up produkowany był w latach 2002 - 2006. Silnik rodem z Vipera! V10, 8,3 litra pojemności, 505 KM, 730 Nm. Oficjalnie wpisany do księgi rekordów Guinessa jako najszybszy pick-up świata.
    22 czerwca 2013, 13:04 przez arekschab (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (1)
    CHEVROLET CAMARO – Pierwsze Camaro zostały oparte na platformie wówczas nowo opracowanego Chevrolet Nova z 1966 roku. Była to uniwersalna płyta  podłogowa stosowana do budowy kilku modeli. Od początku, Camaro można zamawiać jako coupe lub kabriolet. Auto miało walczyć z Fordem Mustangiem. Wykaz wyposażenia zawiera około 80 opcji, trzy główne pakiety i kilka silników. Oprócz modelu RS, wersja SS cieszyła się dużym zainteresowaniem. W grudniu 1966 roku Chevrolet stworzył jeden z najbardziej znanych oznaczeń tego modelu -  Z28. Początkowo wersja nie spotkała się z dużym zainteresowaniem. W1967 roku sprzedano tylko 609 sztuk. Pakiet zawierał specjalny, wzmocniony 4,9-litrowy silnik V8, hamulce tarczowe z przodu, sportowe zawieszenie oraz 4-biegową skrzynię biegów firmy Muncie. Podawana fabrycznie moc silnika 290 koni mechanicznych nie była imponująca jednak późniejsze pomiary pokazały, że jednostki są o wiele mocniejsze i uzyskują od 360 do 400 KM. Z-28 jest dosyć trudnym w eksploatacji autem. Popularność Camaro wzrosła gwałtownie po tym jak stał się samochodem bezpieczeństwa na wyścigu Indianapolis 500.
W 1968 roku wersji Z28  sprzedano w ilości 7199 sztuk.Rok później model został nieco zmodernizowany. Nowością był 7-litrowy silnik V8 o mocy 425 KM. Pierwsze samochody z tą jednostką napędową były przebudowane przez dilerów. Silniki były dostarczane w osobnych, drewnianych skrzynkach.
    Pierwsze Camaro zostały oparte na platformie wówczas nowo opracowanego Chevrolet Nova z 1966 roku. Była to uniwersalna płyta podłogowa stosowana do budowy kilku modeli. Od początku, Camaro można zamawiać jako coupe lub kabriolet. Auto miało walczyć z Fordem Mustangiem. Wykaz wyposażenia zawiera około 80 opcji, trzy główne pakiety i kilka silników. Oprócz modelu RS, wersja SS cieszyła się dużym zainteresowaniem. W grudniu 1966 roku Chevrolet stworzył jeden z najbardziej znanych oznaczeń tego modelu - Z28. Początkowo wersja nie spotkała się z dużym zainteresowaniem. W1967 roku sprzedano tylko 609 sztuk. Pakiet zawierał specjalny, wzmocniony 4,9-litrowy silnik V8, hamulce tarczowe z przodu, sportowe zawieszenie oraz 4-biegową skrzynię biegów firmy Muncie. Podawana fabrycznie moc silnika 290 koni mechanicznych nie była imponująca jednak późniejsze pomiary pokazały, że jednostki są o wiele mocniejsze i uzyskują od 360 do 400 KM. Z-28 jest dosyć trudnym w eksploatacji autem. Popularność Camaro wzrosła gwałtownie po tym jak stał się samochodem bezpieczeństwa na wyścigu Indianapolis 500.
    W 1968 roku wersji Z28 sprzedano w ilości 7199 sztuk.Rok później model został nieco zmodernizowany. Nowością był 7-litrowy silnik V8 o mocy 425 KM. Pierwsze samochody z tą jednostką napędową były przebudowane przez dilerów. Silniki były dostarczane w osobnych, drewnianych skrzynkach.
    22 czerwca 2013, 13:00 przez arekschab (PW) | Do ulubionych | Skomentuj