Momencik, trwa przetwarzanie danych   loading-animation
  • Profil użytkownika

    arekschab

    Młody rajdowiec
    Zamieszcza materiały od: 13 kwietnia 2013 - 11:24
    Ostatnio: 27 stycznia 2023 - 14:17
    O sobie:

    Fanatyk Muscle Car-ów i starych Aut:D

    • Materiałów na głównej: 104 z 124 (20 usunietych przez adm.)
    • Punktów za materiały: 3572
    • Komentarzy: 20
    • Punktów za komentarze: 8
     
    Klasyk z USA – Dodge Charger R/T z silnikiem Big Block 440 o mocy 375 KM
    Dodge Charger R/T z silnikiem Big Block 440 o mocy 375 KM
    8 marca 2014, 12:13 przez arekschab (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Chevrolet Camaro ZL1 Convertible – Pod maską znajduje się V8 o mocy 550 koni mechanicznych i aż 754 niutonometrach momentu obrotowego! Jedynie 4 sekundy są potrzebne, aby rozpędzić to auto do setki. Wersja zamknięta pokonała pętlę Nürburgringu w czasie 7:41.27, co jest niezłym wynikiem.
    Pod maską znajduje się V8 o mocy 550 koni mechanicznych i aż 754 niutonometrach momentu obrotowego! Jedynie 4 sekundy są potrzebne, aby rozpędzić to auto do setki. Wersja zamknięta pokonała pętlę Nürburgringu w czasie 7:41.27, co jest niezłym wynikiem.
    BMW M3 GTR – Auto z silnikiem V8 4.0 o mocy 444KM i 478Nm momentu obrotowego. Waga 1111kg pierwszą setkę osiąga w 3.3s i rozpędza się do prędkość maksymalnej 264km/h
    Auto z silnikiem V8 4.0 o mocy 444KM i 478Nm momentu obrotowego. Waga 1111kg pierwszą setkę osiąga w 3.3s i rozpędza się do prędkość maksymalnej 264km/h
    7 marca 2014, 14:24 przez arekschab (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (3)
    Dagger GT – Samochód robi niemałe wrażenie, a szczególnie jego specyfikacja techniczna. Inżynierowie z TranStar wyposażyli Daggera GT w 9,4-litrowy silnik rozwijający moc 2000 koni mechanicznych i moment obrotowy na poziomie 2710 Nm. Szacowana prędkość maksymalna ma wynosić około 480 km/h.
    Samochód robi niemałe wrażenie, a szczególnie jego specyfikacja techniczna. Inżynierowie z TranStar wyposażyli Daggera GT w 9,4-litrowy silnik rozwijający moc 2000 koni mechanicznych i moment obrotowy na poziomie 2710 Nm. Szacowana prędkość maksymalna ma wynosić około 480 km/h.
    De Tomaso Pantera Concept –
    7 marca 2014, 15:31 przez arekschab (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (1)
    Ferrari Mythos – Mythos to zdecydowanie jeden z najciekawszych konceptów zaprezentowanych przez Pininfarinę. Auto zostało zaprojektowane dla Ferrari w 1989 roku i na pierwszy rzut oka przypomina hybrydę superszybkiego pociągu z samochodem sportowym. Mythos bazował na płycie podłogowej Testarossy i co ciekawe był napędzany silnikiem typu bokser o pojemności 5,0 litrów. Jednostka ta generowała moc 385 KM dzięki czemu pojazd rozpędzał się do prędkości maksymalnej 285 km/h.Na świecie są tylko trzy egzemplarze tego auta. Jeden stoi w centrum Pinifariny dwa pozostałe posiada Sułtan Brunei.
    Mythos to zdecydowanie jeden z najciekawszych konceptów zaprezentowanych przez Pininfarinę. Auto zostało zaprojektowane dla Ferrari w 1989 roku i na pierwszy rzut oka przypomina hybrydę superszybkiego pociągu z samochodem sportowym. Mythos bazował na płycie podłogowej Testarossy i co ciekawe był napędzany silnikiem typu bokser o pojemności 5,0 litrów. Jednostka ta generowała moc 385 KM dzięki czemu pojazd rozpędzał się do prędkości maksymalnej 285 km/h.Na świecie są tylko trzy egzemplarze tego auta. Jeden stoi w centrum Pinifariny dwa pozostałe posiada Sułtan Brunei.
    Oldsmobile 442 – Oldsmobile był drugim producentem, który zdecydował się na wypuszczenie na rynek prawdziwych potworów. W 1964 roku na rynek trafił Oldsmobile 442. Samochody napędzane były między innymi jednostkami V8 o pojemności 7,5 litra i mocy 375 koni. Najmocniejsze 422 wyposażano w silniki o mocy 390 KM. Niestety, w związku z decyzją koncernu GM, po 1970 roku moc samochodów została mocno ograniczona.
    Oldsmobile był drugim producentem, który zdecydował się na wypuszczenie na rynek prawdziwych potworów. W 1964 roku na rynek trafił Oldsmobile 442. Samochody napędzane były między innymi jednostkami V8 o pojemności 7,5 litra i mocy 375 koni. Najmocniejsze 422 wyposażano w silniki o mocy 390 KM. Niestety, w związku z decyzją koncernu GM, po 1970 roku moc samochodów została mocno ograniczona.
    Volvo Concept Coupe – Pod maską umieszczono 2,0-litrowy silnik benzynowy Drive-E wspomagany sprężarką i turbodoładowaniem, który napędza oś przednią. Za napęd tylnej osi odpowiada motor elektryczny. Łączną moc hybrydowego układu oszacowano na około 405 KM, a moment obrotowy przekracza wartość 600 Nm.Volvo
    Pod maską umieszczono 2,0-litrowy silnik benzynowy Drive-E wspomagany sprężarką i turbodoładowaniem, który napędza oś przednią. Za napęd tylnej osi odpowiada motor elektryczny. Łączną moc hybrydowego układu oszacowano na około 405 KM, a moment obrotowy przekracza wartość 600 Nm.Volvo
    Silnik wysokoprężny V24 osiągający 3424 koni.
    Lamborghini Estoque – Przedstawiony w 2008 roku w Paryżu koncept wzbudził kontrowersje. Lamborghini Estoque było czymś zupełnie innymi niż wszystko, do czego włoski producent zdążył nas przyzwyczaić przez kilka ostatnich dekad. Silnik został umieszczony z przodu. Była to jednostka V10 o pojemności 5,2 l. Jednak nie to najbardziej zaszokowało świat motoryzacji. Największą niespodzianką było to, że nowy koncept Lamborghini miał nadwozie 4-drzwiowe.
    Przedstawiony w 2008 roku w Paryżu koncept wzbudził kontrowersje. Lamborghini Estoque było czymś zupełnie innymi niż wszystko, do czego włoski producent zdążył nas przyzwyczaić przez kilka ostatnich dekad. Silnik został umieszczony z przodu. Była to jednostka V10 o pojemności 5,2 l. Jednak nie to najbardziej zaszokowało świat motoryzacji. Największą niespodzianką było to, że nowy koncept Lamborghini miał nadwozie 4-drzwiowe.