Momencik, trwa przetwarzanie danych   loading-animation
  • Profil użytkownika

    arekschab

    Młody rajdowiec
    Zamieszcza materiały od: 13 kwietnia 2013 - 11:24
    Ostatnio: 27 stycznia 2023 - 14:17
    O sobie:

    Fanatyk Muscle Car-ów i starych Aut:D

    • Materiałów na głównej: 104 z 124 (20 usunietych przez adm.)
    • Punktów za materiały: 3572
    • Komentarzy: 20
    • Punktów za komentarze: 8
     
    Opel Astra OPC Extreme – 2-litrowy silnik benzynowy turbo, z bezpośrednim wtryskiem i ze zmiennymi fazami rozrządu, jest zdecydowanie najmocniejszym 4-cylindrowym silnikiem Opla, jaki kiedykolwiek produkowano. Będzie on dostarczał ponad 300 KM. W pełni aluminiowy silnik jest dopasowany do wąskiej 6-stopniowej manualnej skrzyni biegów przenoszącej moc poprzez mechanizm różnicowy o ograniczonym poślizgu.
    2-litrowy silnik benzynowy turbo, z bezpośrednim wtryskiem i ze zmiennymi fazami rozrządu, jest zdecydowanie najmocniejszym 4-cylindrowym silnikiem Opla, jaki kiedykolwiek produkowano. Będzie on dostarczał ponad 300 KM. W pełni aluminiowy silnik jest dopasowany do wąskiej 6-stopniowej manualnej skrzyni biegów przenoszącej moc poprzez mechanizm różnicowy o ograniczonym poślizgu.
    Ford Transit Connect Hot Wheels concept – Podoba się?
    Podoba się?
    2 kwietnia 2014, 17:31 przez arekschab (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Mercedes-Benz Vito –
    2 kwietnia 2014, 17:34 przez arekschab (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Volkswagen Transporter  ABT – Firma ABT, jeden z najbardziej znanych niemieckich tunerów, wzięła ostatnio na warsztat Volkswagena Transportera. Popularnej te-piątce doklejono kilka spoilerów, dołożono atrakcyjne alufelgi, a także przygotowano dwa pakiety wzmacniające silnik. Pierwszy z nich dedykowany jest dla 2-litrowego, 140-konnego TDI, które dzięki kilku modyfikacjom może osiągnąć nawet 200 KM. Z takimi osiągami dostawczy Volkswagen osiąga 100 km/h w jedynie 10,3 s. Drugi pakiet skierowany jest natomiast dla posiadaczy T5 2.0 TSI, którzy mogą mieć teraz 240 zamiast standardowych 204 KM
    Firma ABT, jeden z najbardziej znanych niemieckich tunerów, wzięła ostatnio na warsztat Volkswagena Transportera. Popularnej te-piątce doklejono kilka spoilerów, dołożono atrakcyjne alufelgi, a także przygotowano dwa pakiety wzmacniające silnik. Pierwszy z nich dedykowany jest dla 2-litrowego, 140-konnego TDI, które dzięki kilku modyfikacjom może osiągnąć nawet 200 KM. Z takimi osiągami dostawczy Volkswagen osiąga 100 km/h w jedynie 10,3 s. Drugi pakiet skierowany jest natomiast dla posiadaczy T5 2.0 TSI, którzy mogą mieć teraz 240 zamiast standardowych 204 KM
    2 kwietnia 2014, 17:39 przez arekschab (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (1)
    2 kwietnia 2014, 20:18 przez arekschab (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    FSO Polonez 93' – Radiowóz Kolumbijskiej Policji.
    Radiowóz Kolumbijskiej Policji.
    31 marca 2014, 21:44 przez arekschab (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Nowe Subaru – WRX STI wyposażony został w 2,5-litrowy, 4-cylindrowy silnik typu bokser z turbodoładowaniem. Dzięki niemu auto oferuje 305 KM mocy (przy 6000 obr./min) oraz 393 Nm momentu obrotowego (przy 4000 obr./min).
    WRX STI wyposażony został w 2,5-litrowy, 4-cylindrowy silnik typu bokser z turbodoładowaniem. Dzięki niemu auto oferuje 305 KM mocy (przy 6000 obr./min) oraz 393 Nm momentu obrotowego (przy 4000 obr./min).
    Arrinera Hussarya w odnowionej wersji – Więcej w Źródle
    Więcej w Źródle
    Nowy Nissan GT-R na najświeższych wizualizacjach – W sieci pojawiły się nowe wizualizacje prezentujące nam, jak może wyglądać nadchodząca generacja Nissana GT-R.
    W sieci pojawiły się nowe wizualizacje prezentujące nam, jak może wyglądać nadchodząca generacja Nissana GT-R.
    Kawasaki ZX-770R Concept – W wirtualnej rzeczywistości auto Leerentvelda mierzy 4427 mm długości, 2073 mm szerokości i 1017 mm wysokości, a jego rozstaw osi wynosi 2710 mm. Całość waży imponująco niskie 500 kilogramów, a do jej napędzania służy podwójnie turbodoładowany silnik V6 rozwijający 770 KM mocy.
    W wirtualnej rzeczywistości auto Leerentvelda mierzy 4427 mm długości, 2073 mm szerokości i 1017 mm wysokości, a jego rozstaw osi wynosi 2710 mm. Całość waży imponująco niskie 500 kilogramów, a do jej napędzania służy podwójnie turbodoładowany silnik V6 rozwijający 770 KM mocy.