Momencik, trwa przetwarzanie danych   loading-animation
  • Profil użytkownika

    arekschab

    Młody rajdowiec
    Zamieszcza materiały od: 13 kwietnia 2013 - 11:24
    Ostatnio: 27 stycznia 2023 - 14:17
    O sobie:

    Fanatyk Muscle Car-ów i starych Aut:D

    • Materiałów na głównej: 104 z 124 (20 usunietych przez adm.)
    • Punktów za materiały: 3572
    • Komentarzy: 20
    • Punktów za komentarze: 8
     
    Mercedes C 111 - 1969 – Samochód jest rzadkim przykładem, kiedy Mercedes pozwalał sobie na odrobinę szaleństwa. Auto miało centralnie umieszczony silnik Wankla, wyposażony w tłok obrotowy i niesamowicie opływową karoserię zbudowaną z włókna węglowego. Oczywiście był to sportowy Mercedes, więc we wnętrzu była skórzana tapicerka, klimatyzacja oraz "skrzydlate" drzwi. Druga generacja auta z 1970 roku miała dalej silnik Wankla o mocy 350KM, który rozpędzał tę maszynę aż do ponad 280km/h. W trzeciej odsłonie C111 otrzymał 5-cylindrowy silnik diesla o mocy 230KM. Pozwolił on na pobicie rekordu prędkości na włoskim torze Nardo w 1978 roku. Samochód został rozpędzony wtedy do zawrotnych 320km/h.
    Samochód jest rzadkim przykładem, kiedy Mercedes pozwalał sobie na odrobinę szaleństwa. Auto miało centralnie umieszczony silnik Wankla, wyposażony w tłok obrotowy i niesamowicie opływową karoserię zbudowaną z włókna węglowego. Oczywiście był to sportowy Mercedes, więc we wnętrzu była skórzana tapicerka, klimatyzacja oraz "skrzydlate" drzwi. Druga generacja auta z 1970 roku miała dalej silnik Wankla o mocy 350KM, który rozpędzał tę maszynę aż do ponad 280km/h. W trzeciej odsłonie C111 otrzymał 5-cylindrowy silnik diesla o mocy 230KM. Pozwolił on na pobicie rekordu prędkości na włoskim torze Nardo w 1978 roku. Samochód został rozpędzony wtedy do zawrotnych 320km/h.
    BMW Nazca M12 – Ciekawy koncept BMW z 1991r.
    Ciekawy koncept BMW z 1991r.
    5 marca 2014, 22:29 przez arekschab (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Pontiac GTO – W wersji Judge z 1969 roku. Pod maską auta pracował silnik Ram Air III o pojemności 6,6 litra, który produkował 366 KM.
    W wersji Judge z 1969 roku. Pod maską auta pracował silnik Ram Air III o pojemności 6,6 litra, który produkował 366 KM.
    5 marca 2014, 22:38 przez arekschab (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (2)
    Bentley Continental GT – Z pakietem Vorsteinera
    Z pakietem Vorsteinera
    5 marca 2014, 22:40 przez arekschab (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Equus Bass770 –
    4 marca 2014, 11:45 przez arekschab (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    4 marca 2014, 11:57 przez arekschab (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    1 marca 2014, 13:26 przez arekschab (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    1 marca 2014, 13:22 przez arekschab (PW) | Do ulubionych | Skomentuj