Pytanie, które najczęściej pada w Naszym warsztacie to: ile kosztuje remont silnika? Postaramy się odpowiedź Wam dzisiaj na to pytanie. Zapraszamy na kolejny odcinek V8 Customs!
Nie od dzisiaj wiadomo, że inżynierowie starają się poprawiać wadliwe konstrukcje w nowych modelach. Nie raz im to nie wychodzi albo wychodzi ale nie do końca tak jak powinno. Nie inaczej jest w przypadku 3 litrowego diesla gdzie w starych jednostkach urywały się klapy i wpadały do komory spalania. W nowszej wersji już się nie kruszą i nie wpadają ale…maja inne swoje wady, których można było uniknąć!
Nowa odsłona stylistyczna naszego BMW E46 miała miejsce na Lowdaily 2021! Tym razem już w kolorze zapraszamy Was na nowy odcinek aby zaprezentować efekty zmagań w ostatnim tygodniu przed impreza! Nam to siadło!
Nasz projekt jest wystrojony, moc zmierzona i wypluło nam 270 KM! Jak na silnik wolnossący z seryjna mocą 170 KM to wynik mamy bardzo dobry +100 KM ! Zakres modyfikacji znajdziecie w odcinku ;)
Większość silników z tej serii przy 200 tys km posiada znaczne zużycia panewek i rozrządu, ale większości z nich interwały olejowe były robione co 30 tys km. W tym olej był wymieniany na 10 tys km ;)
Tym razem rozbieramy amerykańskie v8, które jeździło przez pół roku z odgłosem pukania w silniku robiąc po prawie 100 km dziennie! Europejska czy Japońska motoryzacja przy takich uszkodzeniach już dawno by wyzionęła ducha!
Auto przyjechało prawie że spod bramy innego warsztatu, który dokonywał w nim wymiany rozrządu. Ten odcinek najlepiej ukazuje różnice miedzy naprawą zrobioną prawidłowo a podrutowaniem, wypchnięciem z warsztatu i skasowaniem pieniążków...
Jak wygląda 20letni silnik w środku? Jesteście ciekawi? To zapraszamy na nowy odcinek V8 Customs, w którym będziemy rozbierać silnik z BMW E46 330i !!!