Wracamy z nowymi odcinkami! Na pierwszy rzut idzie naprawa mocowań tylnego wózka oraz remont zawieszenia w naszym projekcie BMW E46! Macie okazję zobaczyć jak to się robi u nas na warsztacie oraz o jakie detale warto zadbać przy tego typu pracach. Efekt końcowy naprawdę powala ale szkoda tylko że widać go tylko po podniesieniu auta do góry bo naprawdę wyszło kozak!
I znów wjechało na warsztat BMW z silnikiem N57D30…z racji przebiegu 180 tys km, poinformowaliśmy klienta, że warto zajrzeć do panewek i rozrządu. Niestety ten silnik ze swoim poprzednikiem z serii M67 wspólną ma tylko pojemność bo jakości tutaj żadnej nie można mówić…smuteczek
Do latania bokiem, zaspawany dyfer to podstawa - więc dzisiaj szybka instrukcja obsługi jak zrobić solidny spaw aby nie puścił w najmniej oczekiwanym momencie!
Dzisiaj poddamy testom płukankę TEC2000 i znów w celu sprawdzenia efektów rozbierzemy silnik, tym razem M52TUB25 z BMW 3, który też będzie przechodził kompletny remont!
------------------------------------
Zapraszamy do naszego warsztatu:
Tel. 576570302
V8 Customs Polska
Na warsztat przyjechało do Nas BMW 430i F32 z grubym wyciekiem wody. Auto jest w miarę świeże ale jakość podzespołów pozostawia wiele do życzenia…solidność i wytrzymałość motoryzacja to niestety przeszłość!
Testujemy tłumiki przelotowe za pomocą sonometru na przykładzie Naszego BMW E46, w którym mamy całkowity uklad przelotowy bez tlumika czy katalizatora!
Pytanie, które najczęściej pada w Naszym warsztacie to: ile kosztuje remont silnika? Postaramy się odpowiedź Wam dzisiaj na to pytanie. Zapraszamy na kolejny odcinek V8 Customs!