Takie druciarstwa, w takiej ilości dawno już nie widzieliśmy więc postanowiliśmy podzielić się z Wami tym co odkryliśmy w pewnym BMW E39. Najgorsze w tym wszystkim, że klient nie był niczego świadomy natomiast kilku fachowców zaglądał i poległo nawet na wymianie żarówek…
Tym razem na warsztat trafiło do nas BMW 326d E90 - klient przyjechał aż i prosto z Anglii do Nas (A pomyśleć że nie niektórym jest za daleko z miasta)
W poprzednim odcinku mieliście okazje zobaczyć jak wygląda wyremontowany przez Nas silnik - w tym odcinku zajmiemy się podwoziem autem ponieważ klient zlecił nam wymianę zawieszenia oraz zakonserwowanie podwozia!
----------------------------------
Zapraszamy do naszego warsztatu:
Tel. 576570302
V8 Customs Polska
Odpowiedź dlaczego nieraz warto bardziej zagłębić się w problem niż wymienić tylko część na nową, hajs skasować i zbyć klienta a tym samym na razić na dodatkowe koszty.Kiedy „Janusz” chciał zabłysnąć ale mu nie pykło
Wracamy z nowymi odcinkami! Na pierwszy rzut idzie naprawa mocowań tylnego wózka oraz remont zawieszenia w naszym projekcie BMW E46! Macie okazję zobaczyć jak to się robi u nas na warsztacie oraz o jakie detale warto zadbać przy tego typu pracach. Efekt końcowy naprawdę powala ale szkoda tylko że widać go tylko po podniesieniu auta do góry bo naprawdę wyszło kozak!
I znów wjechało na warsztat BMW z silnikiem N57D30…z racji przebiegu 180 tys km, poinformowaliśmy klienta, że warto zajrzeć do panewek i rozrządu. Niestety ten silnik ze swoim poprzednikiem z serii M67 wspólną ma tylko pojemność bo jakości tutaj żadnej nie można mówić…smuteczek
Do latania bokiem, zaspawany dyfer to podstawa - więc dzisiaj szybka instrukcja obsługi jak zrobić solidny spaw aby nie puścił w najmniej oczekiwanym momencie!
Dzisiaj poddamy testom płukankę TEC2000 i znów w celu sprawdzenia efektów rozbierzemy silnik, tym razem M52TUB25 z BMW 3, który też będzie przechodził kompletny remont!
------------------------------------
Zapraszamy do naszego warsztatu:
Tel. 576570302
V8 Customs Polska