Momencik, trwa przetwarzanie danych   loading-animation
  • Profil użytkownika

    Pitol

    Kierowca
    Zamieszcza materiały od: 14 lutego 2014 - 15:53
    Ostatnio: 11 stycznia 2015 - 19:43
    • Materiałów na głównej: 11 z 14 (3 usunietych przez adm.)
    • Punktów za materiały: 459
    • Komentarzy: 38
    • Punktów za komentarze: 15
     
    Pytanko do MotoKillerów – Mam uzbierane troche pieniądza na mój pierwszy samochód. Jednak nic nie satysfakcjonuje mnie w tej strefie cenowej. Albo coś mi sie nie podoba albo po prostu są do tego drogie części zamienne. Chodzą legendy że części do samochodów niemieckich są drogie. Jak wy uważacie? Są drogie w porównaniu do aut klase niższych? Może macie własne propozycje co do aut do 4500?
    Mam uzbierane troche pieniądza na mój pierwszy samochód. Jednak nic nie satysfakcjonuje mnie w tej strefie cenowej. Albo coś mi sie nie podoba albo po prostu są do tego drogie części zamienne. Chodzą legendy że części do samochodów niemieckich są drogie. Jak wy uważacie? Są drogie w porównaniu do aut klase niższych? Może macie własne propozycje co do aut do 4500?
    Co by było gdyby - prototypy polskiej motoryzacji #2 – WSK MEDUZA - 1957

Powstała w kooperacji mielecko-rzeszowskiej i opierała się na konstrukcji Mikrusa wyprodukowanego w liczbie 1728 sztuk. Silnik umieszczony był z tyłu i napędzał koła tylne. Z przodu znajdował się bagażnik. Drzwi otwierane pod wiatr. Dwusuwowy silnik o pojemności 300 cm3 miał jeden cylinder i moc 15 KM. Rozwijał 80 km/h.
Z przodu były hamulce tarczowe, A zawieszenie opierało się na sprężynach śrubowych. Meduza nie weszła do produkcji, ponieważ decydentom nie spodobała się jej sylwetka. Jedyny prototyp znajduje się teraz w warszawskim Muzeum Techniki.
    WSK MEDUZA - 1957

    Powstała w kooperacji mielecko-rzeszowskiej i opierała się na konstrukcji Mikrusa wyprodukowanego w liczbie 1728 sztuk. Silnik umieszczony był z tyłu i napędzał koła tylne. Z przodu znajdował się bagażnik. Drzwi otwierane pod wiatr. Dwusuwowy silnik o pojemności 300 cm3 miał jeden cylinder i moc 15 KM. Rozwijał 80 km/h.
    Z przodu były hamulce tarczowe, A zawieszenie opierało się na sprężynach śrubowych. Meduza nie weszła do produkcji, ponieważ decydentom nie spodobała się jej sylwetka. Jedyny prototyp znajduje się teraz w warszawskim Muzeum Techniki.
    1 sierpnia 2014, 15:02 przez Pitol (PW) | było | Do ulubionych | Skomentuj
    Źródło:

    autokult

    zarchiwizowany

    1