Momencik, trwa przetwarzanie danych   loading-animation
  • Profil użytkownika

    Marian

    Mocny drifter
    Zamieszcza materiały od: 9 sierpnia 2012 - 15:35
    Ostatnio: 11 kwietnia 2018 - 20:15
    • Materiałów na głównej: 208 z 256 (48 usunietych przez adm.)
    • Punktów za materiały: 11926
    • Komentarzy: 566
    • Punktów za komentarze: 1050
     
    31 sierpnia 2015, 20:34 przez ~Graph | Do ulubionych | Skomentuj (1)
    11 sierpnia 2015, 10:00 przez clayde (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (1)
    6 sierpnia 2015, 21:30 przez Folley96 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    30 czerwca 2015, 14:49 przez SPEDYTOR (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (7)
    Swap po amerykańsku czyli K seria pod maską. Dokładnie K24A4 z Hondy Accord USDM. W Japonii został by wsadzony zapewne B18C.
    5 kwietnia 2015, 18:24 przez Konto usunięte | Do ulubionych | Skomentuj (5)
    WSK - Czyli Wiejski Sprzęt Kaskaderski –
    4 kwietnia 2015, 12:56 przez ZX6R (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (4)
    UPS! – Oj, coś mi wypadło. Dobrze, że jest Leszek to mi pomoże.
    Oj, coś mi wypadło. Dobrze, że jest Leszek to mi pomoże.
    20 lutego 2015, 18:48 przez qa18 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Źródło:

    garaż

    Acura RL z drugiej generacji – Model RL zadebiutował w 2004 roku (w Europie i Japonii jako Honda Legend), był to pierwszy samochód z napędem AWD w którym zastosowano system indywidualnej kontroli wszystkich kół napędowych (SH-AWD) rozdzielający moment obrotowy nie tylko pomiędzy przednią i tylną oś, ale również pomiędzy poszczególne koła z tyłu.
Pod maską 6-cylindrowy VTEC o pojemności 3.5L i mocy 300 KM. Był to pierwszy japoński silnik w seryjnie produkowanym samochodzie, mający OFICJALNIE ponad 280 KM, po zniesieniu "limitów mocy" w 2004 roku.
    Model RL zadebiutował w 2004 roku (w Europie i Japonii jako Honda Legend), był to pierwszy samochód z napędem AWD w którym zastosowano system indywidualnej kontroli wszystkich kół napędowych (SH-AWD) rozdzielający moment obrotowy nie tylko pomiędzy przednią i tylną oś, ale również pomiędzy poszczególne koła z tyłu.
    Pod maską 6-cylindrowy VTEC o pojemności 3.5L i mocy 300 KM. Był to pierwszy japoński silnik w seryjnie produkowanym samochodzie, mający OFICJALNIE ponad 280 KM, po zniesieniu "limitów mocy" w 2004 roku.
    To były czasy.
    8 listopada 2014, 8:33 przez SeicentoSwap (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (1)
    Po czym poznać maniaka rajdów? – Właśnie po tym.
    Właśnie po tym.
    25 września 2014, 22:59 przez Feiro (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (2)