Momencik, trwa przetwarzanie danych   loading-animation
  • Szukaj


     

    Znalazłem 2 takie materiały
    Acura RL z drugiej generacji – Model RL zadebiutował w 2004 roku (w Europie i Japonii jako Honda Legend), był to pierwszy samochód z napędem AWD w którym zastosowano system indywidualnej kontroli wszystkich kół napędowych (SH-AWD) rozdzielający moment obrotowy nie tylko pomiędzy przednią i tylną oś, ale również pomiędzy poszczególne koła z tyłu.
Pod maską 6-cylindrowy VTEC o pojemności 3.5L i mocy 300 KM. Był to pierwszy japoński silnik w seryjnie produkowanym samochodzie, mający OFICJALNIE ponad 280 KM, po zniesieniu "limitów mocy" w 2004 roku.
    Model RL zadebiutował w 2004 roku (w Europie i Japonii jako Honda Legend), był to pierwszy samochód z napędem AWD w którym zastosowano system indywidualnej kontroli wszystkich kół napędowych (SH-AWD) rozdzielający moment obrotowy nie tylko pomiędzy przednią i tylną oś, ale również pomiędzy poszczególne koła z tyłu.
    Pod maską 6-cylindrowy VTEC o pojemności 3.5L i mocy 300 KM. Był to pierwszy japoński silnik w seryjnie produkowanym samochodzie, mający OFICJALNIE ponad 280 KM, po zniesieniu "limitów mocy" w 2004 roku.
    Honda Legend IV (KB1) – Ciekawy sedan Hondy, z napędem na cztery koła SH-AWD oraz silnikiem V6 VTEC 3.7L 300 KM.
    Ciekawy sedan Hondy, z napędem na cztery koła SH-AWD oraz silnikiem V6 VTEC 3.7L 300 KM.

    1