Profil użytkownika
MarekVtec
Kierowca
Zamieszcza materiały od: | 24 października 2014 - 14:16 |
Ostatnio: | 9 maja 2017 - 21:51 |
- Materiałów na głównej: 3 z 3
- Punktów za materiały: 279
- Komentarzy: 249
- Punktów za komentarze: 151
widzę że zabolało nie będę się kłócił i tyle bo wiedza co nie których jest czysto internetowa a nie wzięta z życia. Gaz w sportowej furze no stary proszę cie albo sport albo gaz wszyscy w takich autka się pocą i walczą o każde kg tunerzy tak samo jak konstruktorzy a ktoś tam ładuje 40-80 kg gówna. Ktoś tam pisał o oktanach w lpg co ty myślisz że to ci mocy doda co z tego że oktanów więcej jak kalorii mniej. Moc produkuje się benzynie i nic tego nie zmieni pokażcie mi jakiś samochód który jest napędzany lpg i brata z tak samo przerobionym silnikiem który ma więcej km jak chcesz budować moce N\A to trzeba podnosić cr a tu gaz nie wyrobi.Fakt mieszkamy w cebulandi i niestety gaz w autach sportowych nie jest zakładany przez chęć oszczędzania tylko przez to że na bene kogoś nie stać i tyle a auto kupił bo fajnie mieć sportcara i pod dyską błyszczeć i tu jest cebulandia. Jak ktoś kocha ten sport i auto to zrozumie a jak komuś zachciał się zabawki na która go nie stać niech dalej pisze pierdoły.
Dokładnie robienie kasy to samo chcą zrobić z motocyklami.
każdy w jeepie ma gas ? I jeszcze jak się obronił "normalny" stary proszę cie nie oceniaj ludi swoją miarą bo mam paru znajomków co śmigają jeppami i na gzie śmiga 1 a reszta ma po 4l w czystej benzynie bo twierdzą że to najlepsze siniki.I te wieczne opowieści o taniości wiadomo jest taniej ale nie wszędzie i u wszystkich jak ktoś zakłada instalacje do np hondy która pali 7-10 w mieście zależy od nogi instalacja za 2000 która wiecznie się jxxx a jeździ tylko do roboty i z powrotem zanim z beznola na gaz przeskoczy to wypali tego i tamtego zimnego go zgasi i taniej wyjdzie że hoho nie mówiąc już o zakładaniu gazu do jakiejś cc700 bo to już wogule mistrzostwo. I w sumie wszystko było by ok jak by nie teksty"jak che śmigać sportowo to na bebe przerzucam i git" I nie pisze tego żeby wyśmiać ludzi ale podstawą dobrej instalacji jest jest jej cena która zaczyna się od 3500 koła a nie 1500 lub z szrotu i nie wbita w dowód jak to u niektórych po drugie do aut co mają jakiś sensowny litraż a nie 1.2 bo nie dość ze to wcale nie jedzie to gaz jeszcze to dobije a potrzecie to dolatania gdzieś dalej a nie na dojazdy przez miasto 4km do roboty bo tu nie ma oszczędności żadnej tylko je jebxxx śmierdziele zatruwają resztę ludzi stojących w korku. Kończyc miałem auta na gazie i nie będę miał ich więcej mimo że jeden nawet dawał rae była tam 2,4 l v6 niestety już się nim golimy a drugi przypadek był w aucie w którym być go nie powinno jak zajechałem do gazownika i kazałem sobie to gówno wyciągnąć to zrobił oczy i powiedział że takiego jeszcze nie mieli. Doskonałym przykładem aut na gazie są auta klientów mojego warsztatu żeby odpalić to jakieś łechtanie gazowani rzadko który jest taki że wsiadam i brummmmm.
plany dobre tylko nie zakładaj tej wieśniackej szmaty na maskę
To się ma silnik do generalki po zimie :p
kaufland w sanoku też go że tak powiem macałem XD
są to tow hooki służą do wyciągania aut np na torze i innych sportowych imprezach taka przynajmniej była ich rola niestety potem stały się zabawką w stylu JDM a co gorsze podrobili to Chińczycy i teraz każdy paździerz chcący udawać JDM furę ma to zamontowane mimo że nigdy mu się to nie przyda.
szkoda że crx pokraka ale jak tak człowiek patrzy to aż samo się na usta ciśnie "kiedyś to budowali auta"
widzę że nie jestem sam :p ja też chwile kompletowałem ale już wsio mam che jeszcze leeta kupić na szyje ale ostatnia kontuzja na toże wymusiła posiadanie ortez do mx ale postaram się jeszcze w tym roku kupic
widze ż
wiązka silnikowa jest pod deską,przewody ham tak samo reszta za błotnikami a zbiornik pod wzmocnieniem T.Układ dolotowy to itb dobra sprawa na tor na ulicy lubi silnik skończyć z otwartymi trąbkami co ciekawe ich otwarcie wskazanie jest przy bardzo dużych obrotach których na drogach się nie osiąga same trąbki to też ciekawa sprawa ich długość ma olbrzymie znaczenie a obliczyć nie jest łatwo,ITB umożliwia idealnie dostrojenie silnika dzięki temu że na każdy cylinder przypada osobna przepustnica jest dobry też z innych względów ale to sami sobie sprawdźcie.Układ zapłonowy też jest przerobiony
czekałem z niecierpliwością na ten pojazd mimo że zapewnię nigdy go miał nie będę :p teraz czekam na jakieś testy na torze.
miałem podobnie tyle że moto i tak pojechałem autem :p
1 i 3 ma takie same płyty jak civic odpowiednio 3i5 gen ale 2 jest krótszy od civa o 20cm co nie zmienia faktu że prawie wszystko podchodzi p&p
dokładnie szacun za to że komuś tak pajacować się chało zamiast strumienice wstawić
ciekawe jak to w taką ramę napędza bo macy ma sporo
@CamaroFanBoy: wiedzę czerpie z swoich silników i aut klientów.Pokaż mi palcem rasowe wolnossące v8 które pali w mieście 12l twierdzisz że 170 kg to nie dużo ? dolicz do tego osprzęt przeniesieni napędu itp dobrze napisałeś jak na ten silni bo generalnie klocek jak cholera.Osiągi zazwyczaj nie powalają i nie mówię tu o jakiś typowych sportowcach tylko przeciętnym cywilnym v8 do japońców nich nawet nie próbuje porównywać bo im do nich daleko największym plusem dobrego v8 jest jego trwałość.
mam znajomego co w taki sposób ma "naprawionego" seata seata rdza idzie że aż miło i 4 ślady co nie zmienia faktu że przy dzisiejszych możliwościach ustawienie geometrii jest możliwe nawet w takim składaku.
dokładnie miałem "przyjemność" konserwować to cudo to to musiałem podłużnice blachą wzmacniać bo szła ruda nie miłosiernie a mocowanie pasa tylnego pasażera za kierowcą było na wierzchu tak.Generalnie jak nie masz jeszcze rudej to dokładnie go zakonserwuj i będzie ok.
i zwróć uwagę że temp nie wstaje do końca filmu przy takim targaniu już dawno by to zrobiła stawiam że czujnika padł lub jest tyle co po swapie i nie niespięte wszystko.
spróbować z chęcią nieraz za takie zestawy na handel i to wcale nie kosztują kosmicznej kasy problem jest w tym że wyważenie jest tragiczne a silnik kończy się w ciągu zimy przy częstym i ostrym upalaniu,
a morze po prostu jest po wypadku ? słupek jak i lina dachu trochę dziwna to co najbardziej cenne czyli lampy,zderzak,silnik zapewne wydarte a reszta gnije bo zapewne nie opłaca się klepać.
dokładnie magia magią ale takich rzeczy nie robi się w aucie z kilka tysięcy tylko w furach o jakieś wartości.A w takich autach jak ta Ibiza zaraz poznasz czy ktoś coś kombinował czy nie bo auta tego typu klepie się raczej u "Henia w stodole" niż u magików.Ja również nie widzę tu harmonii chyba trochę dramatyzujesz,
bo wyprodukowano ich nie wiele,felga mu nie pasuje.Większość ee8 była w jedynym słusznym kolorze czyli czarna lub turkusowa
a ja zygam tymi krzywymi kołami szkoda auta bo nie do tego zostało stworzone