Momencik, trwa przetwarzanie danych   loading-animation
  • Profil użytkownika

    MarekVtec

    Kierowca
    Zamieszcza materiały od: 24 października 2014 - 14:16
    Ostatnio: 9 maja 2017 - 21:51
    • Materiałów na głównej: 3 z 3
    • Punktów za materiały: 279
    • Komentarzy: 249
    • Punktów za komentarze: 151
     
    [materiał]
    Ocena: 0 (Głosów: 0) | raportuj
    7 listopada 2014 o 0:21

    @XRTNorbert: następca ae mocno w to wątpię,choć firma chce go tak wykreować to w standardzie warzyło niecałe 1300 kg to że wynik podobny to nic nie znaczy ae wyszło prawie 30 lat temu i miało 150 km a to ma być następca to raczej krok w tył niż w przód 300 kg więcej i 50 koni żeby to zrekompensować ?.Problem w tym że to cuś może podejmować walkę jedynie z autami sportowymi,pseudo sportowymi lat 90 bo jak ktoś słusznie zauważył leje go go nawet kombi od skody a o samochodach z jej segmentu nie wspomnę a ae konkurowało w swojej klasie.ae to trochę inna bajka wo gule sama toyota się takiego sukcesu nie spodziewała a teraz to bardziej legenda niż samochód podtrzymywana przez tych którzy nawet jaj na oczy nie widzieli.Samochód jest ładny i tyle z zalet jak stanieje to wsadzą stare dobre jz i może będzie coś z tego,prawdziwa toyota z potencjałem to np supra już w standardzie silnik który jedzie i ma potencjał właściwości jezdne bardzo dobre.

    [materiał]
    Ocena: 1 (Głosów: 1) | raportuj
    6 listopada 2014 o 17:07

    @SufridoPL: No dobra mam taką toyotę w super pakiecie stylistycznym i w ogóle szał podjeżdża jakieś ee9,8 z 90 lat z 150 konną b serią na pokładzie i jedzie tak samo a kosztuje yy w igła stanie 20 tysięcy lub inna wersja pokombinowane jajo z 200 konną b serią i skrzynią z krótkimi przełożeniami+szpera i młóci takie cudo za 150 tysięcy że głowa boli goła baza plus tuning wyniesie ok 30 tysięcy jeszcze inna opcja nissan s14 za 35+15 tuning i masz wyjadacz który ma jakieś 400+ i wciąga taką śliczną zabawkę z oponami, smutna bolesna prawda jest taka że dopóki to auto nie dostanie konkretnego silnika to będzie tylko i wyłącznie zabawką dla bogatych gości służąca do lansu a nie targania czasów przez pasjonatów.

    [materiał]
    Ocena: 1 (Głosów: 1) | raportuj
    6 listopada 2014 o 16:55

    ja też marzy mi się ta felga straszecznie ale cena zabija :(

    [materiał]
    Ocena: 0 (Głosów: 0) | raportuj
    6 listopada 2014 o 16:53

    super dla prawdziwego indywidualisty

    [materiał]
    Ocena: 0 (Głosów: 2) | raportuj
    6 listopada 2014 o 8:44

    ale spinacze nie znają gościa w wszyscy hejt fakt mądre to nie było bo sfurał by fajną brykę i tu nic dziwnego że się go ciśnie ale kwestia dorobienia się takiej kasy to już osobny temat i wyłącznie jego a z komentujących wychodzi typowy "placzek" i zaraz padnie tekst że na jego auto nikt nie dołożył i tyrał całe milion lat żeby kupić golfa za 2,5 tysiąca i kocha go bardziej niż tamten lambo a ja dostane minusa :p.Wracając do marchewek to kto się nimi nie podnieca ?.Nie było tygodnia żeby ktoś tu filmiku nie wrzucił z jakimś sti lub innym wariatem co ognie z dupy puszcza ale tamte są tańsze i nic się nie stało więc ok a tu auto droższe to gość od razu musi być głupi.

    [materiał]
    Ocena: 0 (Głosów: 0) | raportuj
    6 listopada 2014 o 8:31

    f1 dojechała cała i zdrowa i wróciła bez awarii ?pompę masz przerobioną czy nadal oryginalną ?.Szacun za wybranie się takim starym ale niezwykle wygodnym sportem to jest pc19 czy pc23 ?

    [materiał]
    Ocena: 1 (Głosów: 1) | raportuj
    6 listopada 2014 o 8:25

    co nie zmienia faktu że 100 z automatem powyżej 8 sekund a z manualną podaje 7,6 z całym szacunkiem ale civic,crx w 1990 roku miały takie wyniki a nawet ciut lepsze.

    [materiał]
    Ocena: 0 (Głosów: 0) | raportuj
    5 listopada 2014 o 8:26

    @vaptorx: nie przesadzaj preludy miały to montowane 30 lat temu i jak w czwartym genie przeszli z mechanicznego który się nie psuł na elektroniczny to zaczęło dość często padać a jak padło to jedyna nie dogodność to brak skrętnych kół i tyle nic na tym nie cierpi porównanie tego do opornika zamiast poduszki jest bezsensowne bo to nie zwiększy szans na przeżycie działając czy nie.

    [materiał]
    Ocena: 3 (Głosów: 3) | raportuj
    5 listopada 2014 o 8:18

    że wylecieli by przez szybę i przeżyli tłumną nie wytłumaczysz że to ratuje życie a gość który to wynalazł zrzekł się patentu żeby wszyscy mogli z tym śmigać.Co do wolenia startego auta jak jest nie zgniłe i bez wypadkowe to coś w tym jest ale w pldce można policzyć na palcach nie bite auta które skończyły 10 lat

    [materiał]
    Ocena: 2 (Głosów: 2) | raportuj
    3 listopada 2014 o 16:11

    nie wgląda tragicznie zależy co w środku tak to można jeszcze odratować

    [materiał]
    Ocena: 0 (Głosów: 0) | raportuj
    2 listopada 2014 o 11:08

    mi się wydaje ze to rollbar jest a nie klatka a auto na pewno nie do ganiania po torze bo tam takich rzeczy jak cler nie roi się a i rollbar bla pokazu tylko ale trzeba przyznać że wkład pracy ogromny i za to szacun

    [materiał]
    Ocena: -4 (Głosów: 4) | raportuj
    2 listopada 2014 o 11:02

    gość prawdę napisał a tu zaraz grono fanów go tak zminósowało że masakra to była jest i będzie bajka dla nastolatków tyle że w dwóch pierwszych częściach była jeszcze całkiem ok a potem to już szmira totalna a ostatni część to dno

    [materiał]
    Ocena: -4 (Głosów: 12) | raportuj
    2 listopada 2014 o 10:58

    to są jaja co część to gorzej a to dosięgło dna absolutnego nie mówię że nie oglądnę ale to już była szmira w 2 pierwszych częściach ale dość ciekawa,nie ma się czym podniecać zwykła bzdeta żeby zapchać czas wieczorem i tyle

    [materiał]
    Ocena: 1 (Głosów: 1) | raportuj
    2 listopada 2014 o 10:51

    skoda że niema zdjęć z środka ale auto zrobione konkretnie

    [materiał]
    Ocena: 0 (Głosów: 0) | raportuj
    31 października 2014 o 19:59

    to miała być moja pierwsza poważna maszyna w pl jest gość co ma na cafe super przerobionego z szprychowymi kołami itp a ale twój też jest kozak jak tam rozrusznik wymiękłeś już będiks czy na razie wszystko ok,fajnie że ktoś ratuje takie moto te cb mają coś w sobie.

    [materiał]
    Ocena: 1 (Głosów: 1) | raportuj
    31 października 2014 o 19:45

    Dzięki wielkie.Co do swapa może i tak ale ludzie z środowiska hondy myślą raczej inaczej chyba że ktoś szuka ee8 do pieszczenia na oem tak a w innym wypadku patrzy się żeby jednostka jak najzdrowsza była bo swapy w hondzie to normalna sprawa.Prace ruszą razem z śniegiem będę się starał wrzucać postępy.

    [materiał]
    Ocena: 0 (Głosów: 0) | raportuj
    30 października 2014 o 14:52

    wsadzając podstawową wersje z normalną skrzynią wyrobisz w 20k tu jest jeszcze itb i cholera wie co jeszcze.

    [materiał]
    Ocena: 0 (Głosów: 0) | raportuj
    30 października 2014 o 14:47

    może to cud urody nie jest ale znam brzydsze :p

    [materiał]
    Ocena: 2 (Głosów: 2) | raportuj
    30 października 2014 o 14:34

    dzięki za miłe słowo,co dalej inny zawias,mocniejsza b seria ale nadal 1.8,wydech 2,5,większe hample itp :p.

    [materiał]
    Ocena: 1 (Głosów: 1) | raportuj
    30 października 2014 o 8:55

    kupiłem bo wcześniejsze ee miało mała przygodę przez pajaca z warszawy i teraz odbudowuje je na 100% oem sam się dziwię czemu go nikt nie wziął bo żółtodziobem nie jestem samochód oglądałem dość skrupulatnie nawet na podnośniku i jest parę rzeczy na już ale sam swap z skrzynią to jakieś 7 tysięcy gdzie są jeszcze przewody w oplocie alusy i masa innych pierdół co ciekawe w ciągu 3 miesięcy była masa osób która dzwoniła a ja byłem 3 która oglądała przynajmniej tak twierdził sprzedawca który łatwo zresztą zszedł z pierwotnej ceny.

    [materiał]
    Ocena: 0 (Głosów: 0) | raportuj
    29 października 2014 o 22:31

    moja pierwsza honda ja miałem hybrydę r1 z przodem od r2 z tarczą i innymi zegarami co ten motor nie wytrzymał to ciężko słowami opisać super maszyna

    [materiał]
    Ocena: 0 (Głosów: 2) | raportuj
    29 października 2014 o 22:28

    jestem posiadaczem tylko normalnego nie kombi cud nie auto jak ktoś nie umie czytać i go obsłużyć to problem a tak to lać i jechać,cały w ocynku podłoga pociągną pcv,zawieszenie super wybiera i serwis wcale nie jest kosztowny ani trudny już rzygam opowieściami ile to nie kosztuje kompleta regeneracja zwieszenia kosztuje tyle co w każdym aucie 4l lhm 100zł 5 gruszek 500zł i spokój na 5 lat jak się pilnuje to gruchę się dobija za 30 zł i taniej niż w zwykłym aucie hamulce i cały układ sam się odpowietrza części śmiesznie tanie mnogo innowacyjnych rozwiań jak się ma diesla tak jak w moim przypadku spalanie śmiesznie małe 4,5-6l a przy wadze auta która w wersji podstawowej wynosi nieco ponad 900kg daje jakiś miarę osiągi a były wersje 4x4 moc wahała się od 75-380km.Kiedyś wrzucę tu swojego moim zdaniem to cholernie nie docenione auto z którego ludzie się nabija a ich golfy i inne niemieckie padła mogą zderzak lizać.

    [materiał]
    Ocena: 1 (Głosów: 1) | raportuj
    27 października 2014 o 20:48

    raz że za ostro redukuje co powoduje miedzy innymi chwilowe blokowanie koła a dwa generalnie to nic nadzwyczajnego nawet na kole nie umie śmigać ciągnie dopóki moto ma moc bo biegu na kole nie potrafi przerzucić generalnie szału nie ma brak w podstawowej wiedzy i umiejętności zakrywa brawurom i dość duża ale głupią odwagą i tyle

    [materiał]
    Ocena: 0 (Głosów: 0) | raportuj
    27 października 2014 o 0:23

    co można to można ale bez przesady ja bym wrócił bo opanowanie w takim przypadku nie wskazane.

    « poprzednia 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 następna »