Momencik, trwa przetwarzanie danych   loading-animation
  • Profil użytkownika

    CamaroFanBoy

    Młody rajdowiec
    Zamieszcza materiały od: 25 września 2013 - 13:13
    Ostatnio: 24 listopada 2021 - 0:21
    O sobie:

    Kocham amerykańską motoryzację (za wyjątkiem Mustangów, przecież nikt ich nie lubi) :)
    Sam posiadam Chevy Camaro Z28 1999, V8 5.7 340HP

    • Materiałów na głównej: 87 z 113 (26 usunietych przez adm.)
    • Punktów za materiały: 4494
    • Komentarzy: 1246
    • Punktów za komentarze: 1862
     
    Camaro Z28 Helge Meyera – Bardzo ciekawa historia jednego z oficerów Duńskich, który podczas wojny w dawnej Jugosławii w latach 90tych, rozwozi leki najbardziej potrzebującym.

Więcej informacji w źródle.
    Bardzo ciekawa historia jednego z oficerów Duńskich, który podczas wojny w dawnej Jugosławii w latach 90tych, rozwozi leki najbardziej potrzebującym.

    Więcej informacji w źródle.
    Pontiac Fiero GT 1987 – Pontiac Fiero był pierwszym samochodem od Pontiaca z silnikiem umieszczonym centralnie. Sprzedawany jako samochód sportowy w latach 1984-1988.

Podstawowa jednostka napędowa to 2.5 litrowa 4 cylindrowa jednostka, która generowała 98KM oraz ok. 200Nm.

Fiero było sprzedawane również jako wersja GT z silnikiem 2.8L V6 140KM 230Nm. Dodatkowo można było dokupić do niego pakiet Formula, który zmieniał trochę wygląd oraz dokładał inny spoiler. Opcja ta zawierała też zawieszenie WS6, lepsze hamulce oraz lepszy układ sterowniczy.

Spalanie takiego GT wynosiło 8.7L/100 w mieście oraz 5.9L/100 w trasie.

Samochód często (wg mnie) wieśniaczony przez jakieś Lambo i Ferrari Body Kity. Sam w sobie jest piękny i nie pogardził bym takowym.

W Ameryce bardzo dużo osób wkłada do niego V8 np. LS1, LS3, tworząc z niego prawdziwego potwora.
    Pontiac Fiero był pierwszym samochodem od Pontiaca z silnikiem umieszczonym centralnie. Sprzedawany jako samochód sportowy w latach 1984-1988.

    Podstawowa jednostka napędowa to 2.5 litrowa 4 cylindrowa jednostka, która generowała 98KM oraz ok. 200Nm.

    Fiero było sprzedawane również jako wersja GT z silnikiem 2.8L V6 140KM 230Nm. Dodatkowo można było dokupić do niego pakiet Formula, który zmieniał trochę wygląd oraz dokładał inny spoiler. Opcja ta zawierała też zawieszenie WS6, lepsze hamulce oraz lepszy układ sterowniczy.

    Spalanie takiego GT wynosiło 8.7L/100 w mieście oraz 5.9L/100 w trasie.

    Samochód często (wg mnie) wieśniaczony przez jakieś Lambo i Ferrari Body Kity. Sam w sobie jest piękny i nie pogardził bym takowym.

    W Ameryce bardzo dużo osób wkłada do niego V8 np. LS1, LS3, tworząc z niego prawdziwego potwora.
    Jeden z większych zlotów zapomnianego, lecz nie docenianego Pontiaca Fiero za Wielką Wodą.
    13 marca 2015, 9:34 przez CamaroFanBoy (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    W roli głównej Chevrolet Corvette C6 ZR1.
    12 marca 2015, 1:01 przez CamaroFanBoy (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (4)
    Dwaj bracia spod znaku SS – Na pierwszym planie Chevrolet Camaro SS czwartej generacji a tuż zanim jego młodszy brat Camaro SS piątej generacji. Obydwa nie pamiętają co to seria.

Czwarty posiada ok 400HP, a piąty Stroker'a z 6.2 na 6.4 - ok. 550KM oraz 740nm potwierdzone wynikiem z hamowni.
    Na pierwszym planie Chevrolet Camaro SS czwartej generacji a tuż zanim jego młodszy brat Camaro SS piątej generacji. Obydwa nie pamiętają co to seria.

    Czwarty posiada ok 400HP, a piąty Stroker'a z 6.2 na 6.4 - ok. 550KM oraz 740nm potwierdzone wynikiem z hamowni.
    Corvette C6 & Corvette C6 Z06 – Po lewej stronie Corvette C6, a po prawej jego mocniejszy brat czyli Corvette C6 Z06.
    Po lewej stronie Corvette C6, a po prawej jego mocniejszy brat czyli Corvette C6 Z06.
    Pontiac Trans Am Firehawk & Corvette C5 Z06 – Dwa czerwone potwory. 
Pontiac Trans Am Firehawk oraz Chevrolet Corvette C5 Z06 - obydwa po "lekkich" modach.
    Dwa czerwone potwory.
    Pontiac Trans Am Firehawk oraz Chevrolet Corvette C5 Z06 - obydwa po "lekkich" modach.
    Musicie to zobaczyć....
    11 marca 2015, 19:12 przez CamaroFanBoy (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (1)
    Mini Spot grupy Warszawskiej – Wczoraj w godzinach popołudniowych wraz z użytkownikiem M_Power zrobiliśmy sobie mini spota z okazji jego nowego zakupu.

Teraz grupa Warszawska posiada już dwie Fau Ósemki w swoim gronie. 

16 cylindrów, 540 koni i ponad 800 niuta w jednym miejscu.
    Wczoraj w godzinach popołudniowych wraz z użytkownikiem M_Power zrobiliśmy sobie mini spota z okazji jego nowego zakupu.

    Teraz grupa Warszawska posiada już dwie Fau Ósemki w swoim gronie.

    16 cylindrów, 540 koni i ponad 800 niuta w jednym miejscu.