Momencik, trwa przetwarzanie danych   loading-animation
  • Profil użytkownika

    CamaroFanBoy

    Młody rajdowiec
    Zamieszcza materiały od: 25 września 2013 - 13:13
    Ostatnio: 24 listopada 2021 - 0:21
    O sobie:

    Kocham amerykańską motoryzację (za wyjątkiem Mustangów, przecież nikt ich nie lubi) :)
    Sam posiadam Chevy Camaro Z28 1999, V8 5.7 340HP

    • Materiałów na głównej: 87 z 113 (26 usunietych przez adm.)
    • Punktów za materiały: 4494
    • Komentarzy: 1246
    • Punktów za komentarze: 1862
     
    Animacja przestawiająca rozebrany na czynniki pierwsze silnik z Corvetty ZR1 czyli LS9. Budowa całej V8 z dokładnością do każdego najdrobniejszego elementu.


    Przy oglądaniu proponuję zapuścić w tle jakąś muzyczkę by 5min w ciszy nie siedzieć.
    30 sierpnia 2014, 15:50 przez CamaroFanBoy (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (1)
    Jadąc w stronę Białołęki zobaczyłem BMW i8 stojące na światłach, niestety nie dałem rady wtedy zrobić foto.

    Udało mi się je uwiecznić jedynie na tym krótkim filmie.

    Dogonić go też nie miałem jak gdyż służbowa KIA 1.0 nie ma tyle mocy, a przy kręceniu tego filmu jechałem już 130 km/h.
    27 sierpnia 2014, 16:48 przez CamaroFanBoy (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Źródło:

    własne

    Pokaz umiejętności Mikko Viitala w jego ponad 40sto letnim Camaro Z28.

    I teraz niech ktoś do niego podejdzie i powie, że amerykańce nie skręcają.
    Chevrolet Corvette C7 Convertible – A ty, która wybrałbyś dla siebie?

Osobiście uważam, że ta pomarańczowa miażdży system. Chyba się zakochałem...
    A ty, która wybrałbyś dla siebie?

    Osobiście uważam, że ta pomarańczowa miażdży system. Chyba się zakochałem...
    17 lipca 2014, 7:13 przez CamaroFanBoy (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (2)
    Corvette C6 Z06 po tuningu przez BBP.

    DSX Tuning's TT C6Z
    The ONLY T42 4L80e in a C6Z!
    427ci LSX block
    TTix twin turbo kit
    Precision 6265 turbos
    93 octane

    WORLD'S FIRST T42 Controlled 4L80e!

    Twin turbo Corvette, która do setki ma poniżej 2 sekund!
    Wyczuwam MOC – Bardzo dużo mocy.

Jak to się mówi w USA "Texas Street Car"
    Bardzo dużo mocy.

    Jak to się mówi w USA "Texas Street Car"
    16 lipca 2014, 8:38 przez CamaroFanBoy (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Dwaj bracia – Świetne ujęcie przedstawiające dwie najpotężniejsze maszyny spod znaku krzyża.

Chevrolet Corvette C6 ZR1 oraz Chevrolet Camaro ZL1 Convertible.
    Świetne ujęcie przedstawiające dwie najpotężniejsze maszyny spod znaku krzyża.

    Chevrolet Corvette C6 ZR1 oraz Chevrolet Camaro ZL1 Convertible.
    16 lipca 2014, 8:28 przez CamaroFanBoy (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Źródło:

    fejs

    Świetny film przedstawiający jedno z niewielu Camaro SS 4 generacji w Polsce.
    12 lipca 2014, 11:27 przez CamaroFanBoy (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (11)
    Źródło:

    www.fbody.pl

    Corvette Z06 – Chevrolet potwierdził oficjalnie, że silnik 6.2 V8 w najnowszej Corvette Z06 osiąga nieskromne 659 KM!
 
Wygląda na to, że najnowsza Corvette będzie w stanie zrobić z twoją twarzą to co Ariel Atom z twarzą Clarksona. Chevrolet w oficjalnym komunikacie przyznał bowiem, że jego auto z doładowanym silnikiem osiąga budzącą respekt moc 659 KM. Ale po kolei.
Z06 zadebiutował podczas styczniowego salonu samochodowego w Detroit i już wtedy Amerykanie chwali się, że dysponuje mocą co najmniej 634 KM. Dzisiejszy komunikat marki oznacza, że te co najmniej to o 25 KM więcej, czyniąc tym samym Corvette Z06 nie tylko najmocniejszą seryjnie produkowaną Vette w historii, lecz także najmocniejszym samochodem, jaki dotychczas opuścił linie montażowe fabryk General Motors.

Moc 659 KM jest wspierana dodatkowo przez 882 Nm momentu obrotowego, z których 620 Nm dostępne jest już na biegu jałowym.

Jak to zrobili w Chevrolecie, że silnik ma aż taki zapas mocy? W konstrukcji motoru zastosowano wytrzymalsze aluminiowe głowice cylindrów, które lepiej radzą sobie z wysokimi temperaturami, tytanowe gniazda zaworów, obrabiane, kute stalowe korbowody i kute aluminiowe tłoki, kolektory wydechowe ze stali nierdzewnej i suchą miskę olejową. Brzmi apetycznie.

Sprężarka mechaniczna może kręcić się do szalonych 20 tys. obr./min, o 5 tys. obr. szybciej niż zastosowana w poprzedniej generacji ZR1, zapewniając bardziej efektywne doładowanie. Przynajmniej tak nam powiedziano.
Nadal nie ma szczegółowych danych odnośnie osiągów, ale bylibyśmy co najmniej zaskoczeni, gdyby nowe Z06 z dużym zapasem nie wyprzedzało poprzednika.
    Chevrolet potwierdził oficjalnie, że silnik 6.2 V8 w najnowszej Corvette Z06 osiąga nieskromne 659 KM!

    Wygląda na to, że najnowsza Corvette będzie w stanie zrobić z twoją twarzą to co Ariel Atom z twarzą Clarksona. Chevrolet w oficjalnym komunikacie przyznał bowiem, że jego auto z doładowanym silnikiem osiąga budzącą respekt moc 659 KM. Ale po kolei.
    Z06 zadebiutował podczas styczniowego salonu samochodowego w Detroit i już wtedy Amerykanie chwali się, że dysponuje mocą co najmniej 634 KM. Dzisiejszy komunikat marki oznacza, że te co najmniej to o 25 KM więcej, czyniąc tym samym Corvette Z06 nie tylko najmocniejszą seryjnie produkowaną Vette w historii, lecz także najmocniejszym samochodem, jaki dotychczas opuścił linie montażowe fabryk General Motors.

    Moc 659 KM jest wspierana dodatkowo przez 882 Nm momentu obrotowego, z których 620 Nm dostępne jest już na biegu jałowym.

    Jak to zrobili w Chevrolecie, że silnik ma aż taki zapas mocy? W konstrukcji motoru zastosowano wytrzymalsze aluminiowe głowice cylindrów, które lepiej radzą sobie z wysokimi temperaturami, tytanowe gniazda zaworów, obrabiane, kute stalowe korbowody i kute aluminiowe tłoki, kolektory wydechowe ze stali nierdzewnej i suchą miskę olejową. Brzmi apetycznie.

    Sprężarka mechaniczna może kręcić się do szalonych 20 tys. obr./min, o 5 tys. obr. szybciej niż zastosowana w poprzedniej generacji ZR1, zapewniając bardziej efektywne doładowanie. Przynajmniej tak nam powiedziano.
    Nadal nie ma szczegółowych danych odnośnie osiągów, ale bylibyśmy co najmniej zaskoczeni, gdyby nowe Z06 z dużym zapasem nie wyprzedzało poprzednika.
    6 czerwca 2014, 17:53 przez CamaroFanBoy (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Źródło:

    Top Gear

    Pontiac Trans Am WS6 Kombi – Według mnie, pomimo, że pomysł jest trochę absurdalny i dziwny, wygląda całkiem nieźle. No i LS1 zmodyfikowany, ponad 370HP i 500nm w rodzinnym kombi powinno dawać radę.

Co wy o nim myślicie?
    Według mnie, pomimo, że pomysł jest trochę absurdalny i dziwny, wygląda całkiem nieźle. No i LS1 zmodyfikowany, ponad 370HP i 500nm w rodzinnym kombi powinno dawać radę.

    Co wy o nim myślicie?
    18 kwietnia 2014, 7:14 przez CamaroFanBoy (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (12)