Momencik, trwa przetwarzanie danych   loading-animation
  • Szukaj


     

    Znalazłem 93 takie materiały
    Audi 80 B4 TDI – czy jest tu ktos z zawiercia i wie gdzie moge znaleść te audi ? znaki szczególne to mały spojler na tylniej klapie daszek na tylniej szybie oraz znaczki S-line na listwach tylnich drzwi .
    Czy jest tu ktos z zawiercia i wie gdzie moge znaleść te audi ? znaki szczególne to mały spojler na tylniej klapie daszek na tylniej szybie oraz znaczki S-line na listwach tylnich drzwi .
    26 czerwca 2014, 23:43 przez ~juzekSjz | Do ulubionych | Skomentuj
    Znaki – Zamaskowany znak na parkingu.
    Zamaskowany znak na parkingu.
    8 czerwca 2014, 20:38 przez 2012Danio (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Pamiętajcie o patrzeniu na znaki –
    2 czerwca 2014, 11:21 przez Grzesio (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (1)
    Audi A3 1,9 TDI – SKRADZIONO
 AUDI A3 1,9tdi 98r
Z dnia 18/19 maja ul. Dworska Kraków
VIN WAUZZZ8LZWA045953

Znaki szczególne:
-porysowany przedni zderzak z obu stron,
-odprysk na przedniej szybie u góry po stronie pasażera,
-pękająca szpachla na lewych drzwiach,
-lampy po FL,

Jeżeli widziałeś daj znać:
997, 508-263-629, 880-922-095

Jeżeli możesz podaj dalej!
    SKRADZIONO
    AUDI A3 1,9tdi 98r
    Z dnia 18/19 maja ul. Dworska Kraków
    VIN WAUZZZ8LZWA045953

    Znaki szczególne:
    -porysowany przedni zderzak z obu stron,
    -odprysk na przedniej szybie u góry po stronie pasażera,
    -pękająca szpachla na lewych drzwiach,
    -lampy po FL,

    Jeżeli widziałeś daj znać:
    997, 508-263-629, 880-922-095

    Jeżeli możesz podaj dalej!
    22 maja 2014, 9:57 przez Konto usunięte | Do ulubionych | Skomentuj
    Solar Roadways – tak będą wyglądały drogi przyszłości – Co by było, gdyby wszystkie drogi, parkingi, ścieżki rowerowe i chodniki zastąpić panelami słonecznymi? Wg twórców projektu Solar Roadways – generowałyby one więcej energii elektrycznej, niż jesteśmy w stanie zużyć.

Za pomysłem stoi małżeństwo – Julie i Scott Brusaw z Idaho w USA. Pracują oni nad tym projektem już od 2006 roku, a Scott jest inżynierem z 25-letnim doświadczeniem w sprzęcie elektronicznym i oprogramowaniu. Technologia dróg z panelami słonecznymi faktycznie działa i co więcej – takie drogi są w stanie wytrzymać nacisk nawet największych ciężarówek o masie przekraczającej 100 ton.

Podstawowym zadaniem paneli jest generowanie energii elektrycznej. Panele są wykonane ze specjalnego rodzaju szkła, które wg twórców jest nie tylko bardzo wytrzymałe, ale dzięki specjalnej fakturze zapewnia także świetną przyczepność. Ponadto szkło zostało z powodzeniem przetestowane pod względem dużego obciążenia i odporności na uderzenia. Pojedyncze panele można też wymieniać w bardzo prosty sposób.

Funkcjonalność inteligentnych dróg z panelami słonecznymi jest jednak znacznie większa. Są one wyposażone w elementy grzewcze, co oznacza że nie trzeba ich odśnieżać, a energia słoneczna dotrze do nich niezależnie od pogody. Ponadto są wyposażone w diody LED w różnych kolorach. Panele sterowane są przez komputer, co oznacza że w bardzo prosty sposób na drodze można wyświetlać dowolne linie, znaki i komunikaty. Ponadto projekt „Solar Roadways” umożliwia indukcyjne ładowanie samochodów elektrycznych podczas jazdy. Ładowanie może odbywać się wszędzie gdzie tam, gdzie zostaną zamontowane – np. gdy zaparkujemy auto pod sklepem, lub pod pracą.

Nie ma też problemu z wodą deszczową. Twórcy Solar Roadways pomyśleli i o tym, a tego typu drogi bez problemu odprowadzą nadmiar wody, mimo że pod powierzchnią znajduje się zaawansowana elektronika.

Twórcy przytaczają też wyniki badań w Wielkiej Brytanii, które pokazały że zamontowanie diód LED w jezdni ogranicza liczbę wypadków nawet do 70 %. Projekt Solar Roadways idzie jeszcze dalej i potrafi np. wyświetlić informacje „Zwolnij” gdy wykryje zwierzęta znajdujące się na drodze przed samochodem.
    Co by było, gdyby wszystkie drogi, parkingi, ścieżki rowerowe i chodniki zastąpić panelami słonecznymi? Wg twórców projektu Solar Roadways – generowałyby one więcej energii elektrycznej, niż jesteśmy w stanie zużyć.

    Za pomysłem stoi małżeństwo – Julie i Scott Brusaw z Idaho w USA. Pracują oni nad tym projektem już od 2006 roku, a Scott jest inżynierem z 25-letnim doświadczeniem w sprzęcie elektronicznym i oprogramowaniu. Technologia dróg z panelami słonecznymi faktycznie działa i co więcej – takie drogi są w stanie wytrzymać nacisk nawet największych ciężarówek o masie przekraczającej 100 ton.

    Podstawowym zadaniem paneli jest generowanie energii elektrycznej. Panele są wykonane ze specjalnego rodzaju szkła, które wg twórców jest nie tylko bardzo wytrzymałe, ale dzięki specjalnej fakturze zapewnia także świetną przyczepność. Ponadto szkło zostało z powodzeniem przetestowane pod względem dużego obciążenia i odporności na uderzenia. Pojedyncze panele można też wymieniać w bardzo prosty sposób.

    Funkcjonalność inteligentnych dróg z panelami słonecznymi jest jednak znacznie większa. Są one wyposażone w elementy grzewcze, co oznacza że nie trzeba ich odśnieżać, a energia słoneczna dotrze do nich niezależnie od pogody. Ponadto są wyposażone w diody LED w różnych kolorach. Panele sterowane są przez komputer, co oznacza że w bardzo prosty sposób na drodze można wyświetlać dowolne linie, znaki i komunikaty. Ponadto projekt „Solar Roadways” umożliwia indukcyjne ładowanie samochodów elektrycznych podczas jazdy. Ładowanie może odbywać się wszędzie gdzie tam, gdzie zostaną zamontowane – np. gdy zaparkujemy auto pod sklepem, lub pod pracą.

    Nie ma też problemu z wodą deszczową. Twórcy Solar Roadways pomyśleli i o tym, a tego typu drogi bez problemu odprowadzą nadmiar wody, mimo że pod powierzchnią znajduje się zaawansowana elektronika.

    Twórcy przytaczają też wyniki badań w Wielkiej Brytanii, które pokazały że zamontowanie diód LED w jezdni ogranicza liczbę wypadków nawet do 70 %. Projekt Solar Roadways idzie jeszcze dalej i potrafi np. wyświetlić informacje „Zwolnij” gdy wykryje zwierzęta znajdujące się na drodze przed samochodem.
    Oto jak malować znaki na asfalcie
    8 kwietnia 2014, 20:24 przez ~Versetty | Do ulubionych | Skomentuj (1)
    Jakaś nowa - głupia moda, czyli... – Pisanie każdego wyrazu z wielkiej litery. Nie wiem skąd się to wzięło, ale na poprawianie każdej literki tracimy bardzo dużo czasu. Od dziś - zapowiadam oficjalnie - nie poprawiamy, a materiały tak opisane zostają w poczekalni - niezależnie od tego, jaki poziom reprezentują i ile mocy uzyskały. 

Wielką litera piszemy tylko i wyłącznie:
- nazwy własne
- pierwszy wyraz w zdaniu. 

I tyle - nic poza tym.

I jeszcze jedno - znaki interpunkcyjne piszemy zaraz po wyrazie, a nie po spacji albo przed kolejnym wyrazem, czyli:
Poprawnie:
było to wtedy, kiedy
Niepoprawnie:
było to wtedy , kiedy
było to wtedy ,kiedy

Kropki także stawiamy zaraz po wyrazie, a nie po wyrazie i spacji. Weźcie sobie te uwagi do serca. 

Przed wysłaniem wiadomości - przeczytaj ją jeszcze raz - przeglądarka podkreśla błędy - popraw je, bo pisanie takich błędów jak: jóż, czy powruci - to wstyd dla autora!

I koniec konie mechaniczne to KM a kilometry to km...
    Pisanie każdego wyrazu z wielkiej litery. Nie wiem skąd się to wzięło, ale na poprawianie każdej literki tracimy bardzo dużo czasu. Od dziś - zapowiadam oficjalnie - nie poprawiamy, a materiały tak opisane zostają w poczekalni - niezależnie od tego, jaki poziom reprezentują i ile mocy uzyskały.

    Wielką litera piszemy tylko i wyłącznie:
    - nazwy własne
    - pierwszy wyraz w zdaniu.

    I tyle - nic poza tym.

    I jeszcze jedno - znaki interpunkcyjne piszemy zaraz po wyrazie, a nie po spacji albo przed kolejnym wyrazem, czyli:
    Poprawnie:
    było to wtedy, kiedy
    Niepoprawnie:
    było to wtedy , kiedy
    było to wtedy ,kiedy

    Kropki także stawiamy zaraz po wyrazie, a nie po wyrazie i spacji. Weźcie sobie te uwagi do serca.

    Przed wysłaniem wiadomości - przeczytaj ją jeszcze raz - przeglądarka podkreśla błędy - popraw je, bo pisanie takich błędów jak: jóż, czy powruci - to wstyd dla autora!

    I koniec konie mechaniczne to KM a kilometry to km...
    10 marca 2014, 13:10 przez Charakterek (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (39)
    27 stycznia 2014, 23:10 przez makao1978 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Patologia z Bytomia – Znajomy zauważył młodych typów, którzy niszczyli znaki drogowe obok jego domu, zwrócił im uwagę. Skończyło się na tym że wdali się z nim w bójkę, a na drugi dzień spalili mu Audi A6 C5 oraz Mercedesa Vito. I wybili szyby w mieszkaniu.
    Znajomy zauważył młodych typów, którzy niszczyli znaki drogowe obok jego domu, zwrócił im uwagę. Skończyło się na tym że wdali się z nim w bójkę, a na drugi dzień spalili mu Audi A6 C5 oraz Mercedesa Vito. I wybili szyby w mieszkaniu.
    25 stycznia 2014, 20:49 przez adambebenek94 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (36)
    Źródło:

    Własne