Momencik, trwa przetwarzanie danych   loading-animation
  • Szukaj


     

    Znalazłem 17 takich materiałów
    Polestar 1 – Hybrydowy samochód sportowy klasy średniej produkowany przez chińsko-szwedką markę Polestar w latach 2019-2021. Jest to pierwszy samochód opracowany przez utworzoną w 2017 roku firmę Polestar. Samochód został oficjalnie zaprezentowany 17 października 2017 roku. Pod względem stylistycznym auto czerpie inspirację z koncepcyjnego modelu Volvo Concept Coupe. Pierwszy w historii marki Polestar pojazd powstał na zmodernizowanej platformie SPA wspóldzielonej zarówno z pojazdami Volvo, jak i Geely. Jego nadwozie w dużej mierze wykonano z włókna węglowego, dzięki czemu jest o 45% sztywniejsze. Polestar 1 napędzany jest przez układ hybrydowy o łącznej mocy 600 KM i momencie obrotowym 1000 Nm, który trafia na obie osie. Z tyłu zastosowano aktywny dyferencjał z systemem wektorowania momentu obrotowego pomiędzy kołami. W trybie w pełni elektrycznym Polestar 1 jest w stanie pokonać dystans do 150 km. Samochód przeznaczono do sprzedaży na wyselekcjonowanych rynkach Europy Zachodniej oraz w Stanach Zjednoczonych. Po dwóch latach małoseryjnej produkcji, w lutym 2021 roku Polestar ogłosił, że do grudnia tego samego roku samochód zniknie z rynku.
    Hybrydowy samochód sportowy klasy średniej produkowany przez chińsko-szwedką markę Polestar w latach 2019-2021. Jest to pierwszy samochód opracowany przez utworzoną w 2017 roku firmę Polestar. Samochód został oficjalnie zaprezentowany 17 października 2017 roku. Pod względem stylistycznym auto czerpie inspirację z koncepcyjnego modelu Volvo Concept Coupe. Pierwszy w historii marki Polestar pojazd powstał na zmodernizowanej platformie SPA wspóldzielonej zarówno z pojazdami Volvo, jak i Geely. Jego nadwozie w dużej mierze wykonano z włókna węglowego, dzięki czemu jest o 45% sztywniejsze. Polestar 1 napędzany jest przez układ hybrydowy o łącznej mocy 600 KM i momencie obrotowym 1000 Nm, który trafia na obie osie. Z tyłu zastosowano aktywny dyferencjał z systemem wektorowania momentu obrotowego pomiędzy kołami. W trybie w pełni elektrycznym Polestar 1 jest w stanie pokonać dystans do 150 km. Samochód przeznaczono do sprzedaży na wyselekcjonowanych rynkach Europy Zachodniej oraz w Stanach Zjednoczonych. Po dwóch latach małoseryjnej produkcji, w lutym 2021 roku Polestar ogłosił, że do grudnia tego samego roku samochód zniknie z rynku.
    26 sierpnia 2022, 21:26 przez AwokadoOo (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Sagan Moto Vision / M4H – Siemanko :) 
Chcemy zrobić hałas na scenie motoryzacyjnej w Lubuskim i szukamy ciekawych projektów do nakręcenia 3 klipów przez ekipę zawodowych filmowców. 
Jesteśmy ciekaw jak dużo nas jest w zachodniej Polsce i kto z was chciałby się pochwalić swoją maszyną :) 
Jeśli jesteś zainteresowany więcej szczegółów tutaj : 
https://facebook.com/story.php?story_fbid=3314801281942846&id=407389129350757
    Siemanko :)
    Chcemy zrobić hałas na scenie motoryzacyjnej w Lubuskim i szukamy ciekawych projektów do nakręcenia 3 klipów przez ekipę zawodowych filmowców.
    Jesteśmy ciekaw jak dużo nas jest w zachodniej Polsce i kto z was chciałby się pochwalić swoją maszyną :)
    Jeśli jesteś zainteresowany więcej szczegółów tutaj :
    https://facebook.com/story.php?story_fbid=3314801281942846&id=407389129350757
    22 września 2020, 18:13 przez Saganmotovision (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Źródło:

    Sagan Moto Vision

    Kolejny odcinek podróży z Warszawy do Gambii. W tym odcinku przejeżdżamy przez Saharę Zachodnią i docieramy do granicy z Mauretanią, gdzie śpimy w namiocie na granicy.
    10 listopada 2019, 9:00 przez ~Lukasz919191 | Do ulubionych | Skomentuj
    Źródło:

    www.youtube.com/c/chlopakiwpodrozy

    Trabant 800 RS – W latach 1986–1988 stworzono 3 egzemplarze Trabanta przeznaczonego do wyścigów, ze wzmocnionym silnikiem dwusuwowym o pojemności 771 cm³ i mocy 65 KM, który osiągał prędkość 160 km/h. Moc przenoszona była na koła przednie jak w modelu seryjnym, jednak za pomocą 5-biegowej, manualnej skrzyni biegów. Samochód konkurował z niektórymi pojazdami produkcji krajów Europy Zachodniej
    W latach 1986–1988 stworzono 3 egzemplarze Trabanta przeznaczonego do wyścigów, ze wzmocnionym silnikiem dwusuwowym o pojemności 771 cm³ i mocy 65 KM, który osiągał prędkość 160 km/h. Moc przenoszona była na koła przednie jak w modelu seryjnym, jednak za pomocą 5-biegowej, manualnej skrzyni biegów. Samochód konkurował z niektórymi pojazdami produkcji krajów Europy Zachodniej
    4 sierpnia 2017, 9:41 przez Derve (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Źródło:

    wikipedia

    16 listopada 2016, 22:44 przez Folley96 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Ogromny karambol z udziałem kilkudziesięciu samochodów osobowych i ciężarowych, w gęstej mgle. Zginęły 4 osoby a 30 ludzi zostało rannych, na autostradzie w zachodniej Słowenii, podała policja.
    Arrinera Hussarya – ruszają testy pierwszego polskiego supersamochodu – Hussarya to supersamochód, który ma największe szanse stać się wizytówką polskiej motoryzacji. Dobre wiadomości są takie że Arrinera jeszcze w tym miesiącu przeprowadzi testy niemal gotowego auta w warunkach torowych. Kilka miesięcy temu odbyły się co prawda próby samego podwozia, w których brał udział Lee Nobel, ale samochód z kompletnym nadwoziem jest gotowy dopiero teraz.

Do udziału w testach prototypu Arrinera zaprosiła też jednego szczęśliwca spośród swoich wiernych fanów, który będzie uczestniczył w próbach niemal kompletnej maszyny. Mówiąc „niemal" mamy na myśli fakt, że brakuje jeszcze wnętrza, które jest w fazie opracowania. Do tego zadania Arrinera wyznaczyła firmę o polskich korzeniach – Luc & Andre. Pozostałe dane techniczne Arrinery Hussarya znane są już od jakiegoś czasu. Dla przypomnienia: auto bazuje na stalowej ramie, która została stworzona we współpracy ze znanym konstruktorem brytyjskich samochodów sportowych – Lee Noblem.

Sercem modelu Hussarya jest silnik V8 produkcji GM o pojemności 6.2 litra. Moc generowana przez tą jednostkę to 650 KM, a moment obrotowy wynosi aż 820 Nm. Silnik będzie współpracował z manualną, 6-biegową skrzynią biegów włoskiej firmy Cima, która potrafi przenieść aż 900 Nm momentu obrotowego. Osiągi jakimi ma wykazać się Hussarya, również są imponujące. Pierwszą setkę zobaczymy na zegarach po upływie 3,2 sekundy, a prędkość maksymalna wyniesie 340 km/h!

Nadwozie Arrinery ma niespełna 4,5 metra długości, 2 metry szerokości i 1,1 metra wysokości. Czyli będzie spełniać wszystkie cechy supersamochodu. Poszycie auta ma zostać wykonane z tworzyw sztucznych i karbonu, przez co waga całej konstrukcji nie przekroczy 1300 kg. Za projekt od strony stylistycznej odpowiada Pavlo Burkatskyy i trzeba uczciwie przyznać, że udało mu się narysować piękne auto.

Montaż pierwszego Polskiego supesamochodu ma odbywać się w Gliwicach. Jak twierdzi Arrinera Automotive produkcja Hussary ma wynieść... 33 egzemplarze. Cena to 160 000 euro, czyli ok. 665 000 zł za egzemplarz. Produkcja ma ruszyć już w 2015 roku. Samochód będzie kierowany głównie na rynki w Chinach, na Bliskim Wschodzie, w Europie Zachodniej, a w późniejszym okresie również w USA.
    Hussarya to supersamochód, który ma największe szanse stać się wizytówką polskiej motoryzacji. Dobre wiadomości są takie że Arrinera jeszcze w tym miesiącu przeprowadzi testy niemal gotowego auta w warunkach torowych. Kilka miesięcy temu odbyły się co prawda próby samego podwozia, w których brał udział Lee Nobel, ale samochód z kompletnym nadwoziem jest gotowy dopiero teraz.

    Do udziału w testach prototypu Arrinera zaprosiła też jednego szczęśliwca spośród swoich wiernych fanów, który będzie uczestniczył w próbach niemal kompletnej maszyny. Mówiąc „niemal" mamy na myśli fakt, że brakuje jeszcze wnętrza, które jest w fazie opracowania. Do tego zadania Arrinera wyznaczyła firmę o polskich korzeniach – Luc & Andre. Pozostałe dane techniczne Arrinery Hussarya znane są już od jakiegoś czasu. Dla przypomnienia: auto bazuje na stalowej ramie, która została stworzona we współpracy ze znanym konstruktorem brytyjskich samochodów sportowych – Lee Noblem.

    Sercem modelu Hussarya jest silnik V8 produkcji GM o pojemności 6.2 litra. Moc generowana przez tą jednostkę to 650 KM, a moment obrotowy wynosi aż 820 Nm. Silnik będzie współpracował z manualną, 6-biegową skrzynią biegów włoskiej firmy Cima, która potrafi przenieść aż 900 Nm momentu obrotowego. Osiągi jakimi ma wykazać się Hussarya, również są imponujące. Pierwszą setkę zobaczymy na zegarach po upływie 3,2 sekundy, a prędkość maksymalna wyniesie 340 km/h!

    Nadwozie Arrinery ma niespełna 4,5 metra długości, 2 metry szerokości i 1,1 metra wysokości. Czyli będzie spełniać wszystkie cechy supersamochodu. Poszycie auta ma zostać wykonane z tworzyw sztucznych i karbonu, przez co waga całej konstrukcji nie przekroczy 1300 kg. Za projekt od strony stylistycznej odpowiada Pavlo Burkatskyy i trzeba uczciwie przyznać, że udało mu się narysować piękne auto.

    Montaż pierwszego Polskiego supesamochodu ma odbywać się w Gliwicach. Jak twierdzi Arrinera Automotive produkcja Hussary ma wynieść... 33 egzemplarze. Cena to 160 000 euro, czyli ok. 665 000 zł za egzemplarz. Produkcja ma ruszyć już w 2015 roku. Samochód będzie kierowany głównie na rynki w Chinach, na Bliskim Wschodzie, w Europie Zachodniej, a w późniejszym okresie również w USA.
    Z zachodniej stajni –
    7 września 2014, 11:51 przez Flashbang (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Źródło:

    Flashbang Photo

    Polski sen o motoryzacji – Fiat 125p 4x4

Fiat w wersji off-road to niecodzienne połączenie włoskiej licencji, polskiej myśli technicznej i radzieckich podzespołów Łady Niva z napędem 4x4. W 1977 r. FSO zbudowało kilka prototypów lekkiego auta osobowego o właściwościach  terenowych, dziś popularnie zwanych SUV-ami. Fiat 4x4 zebrał bardzo dobre opinie, jednak projekt został zawieszony z powodu braku podzespołów - zakłady Łady zdecydowały realizować zamówienia płynące ze strony radzieckiej i Europy Zachodniej. W zbiorach Muzeum Techniki i Przemysłu NOT w Warszawie znajduje się prawdopodobnie ostatni egzemplarz.
    Fiat 125p 4x4

    Fiat w wersji off-road to niecodzienne połączenie włoskiej licencji, polskiej myśli technicznej i radzieckich podzespołów Łady Niva z napędem 4x4. W 1977 r. FSO zbudowało kilka prototypów lekkiego auta osobowego o właściwościach terenowych, dziś popularnie zwanych SUV-ami. Fiat 4x4 zebrał bardzo dobre opinie, jednak projekt został zawieszony z powodu braku podzespołów - zakłady Łady zdecydowały realizować zamówienia płynące ze strony radzieckiej i Europy Zachodniej. W zbiorach Muzeum Techniki i Przemysłu NOT w Warszawie znajduje się prawdopodobnie ostatni egzemplarz.
    13 lipca 2014, 15:05 przez KondaS (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Źródło:

    zdjęcie własne, opis z wystawy

    MOTOHAŁDA IX : V i VI runda Mistrzostw i Pucharu Polski w Cross Country oraz Mistrzostw Strefy Polski Zachodniej 17-18.05.2014 w Wałbrzychu !
    28 maja 2014, 9:48 przez ~Enduro | Do ulubionych | Skomentuj