Momencik, trwa przetwarzanie danych   loading-animation
  • Szukaj


     

    Znalazłem 60 takich materiałów
    Ferrari które nazywa się Fiat X1/9 (wnętrze) Klasycznie – Jest surowo, siedzi się na podłodze (prawie), oraz jest ciasno i tak powinno być we włoskim aucie sportowym z dawnych lat 1972-1986r.  Dla mnie wnętrze idealne.
jeżeli się wam podobają takie smaczki z dawnych lat to znam ich całkiem sporo wystarczy kliknąć to zielone.
    Jest surowo, siedzi się na podłodze (prawie), oraz jest ciasno i tak powinno być we włoskim aucie sportowym z dawnych lat 1972-1986r. Dla mnie wnętrze idealne.
    jeżeli się wam podobają takie smaczki z dawnych lat to znam ich całkiem sporo wystarczy kliknąć to zielone.
    Ferrari które nazywa się Fiat! – X1/9 marzenie PRL i dziś niejeden chciałby mieć to niżeli jakaś corvette lub mustanga.
Według mnie jedno z czołówki najpiękniejszych i najbardziej ponętnych aut świata ever!
    X1/9 marzenie PRL i dziś niejeden chciałby mieć to niżeli jakaś corvette lub mustanga.
    Według mnie jedno z czołówki najpiękniejszych i najbardziej ponętnych aut świata ever!
    Fiat  X1-9 – Zakończenie sezonu 2014 zorganizowanego przez Youngtimer Warsaw, 25.10.14r. Warszawa.
    Zakończenie sezonu 2014 zorganizowanego przez Youngtimer Warsaw, 25.10.14r. Warszawa.
    27 października 2014, 12:38 przez 15SLE87MR (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (1)
    Źródło:

    Własne

    Fiat X1/9 Bertone – Spot #25 - 01.08.2010

Sądząc po szpecących zderzakach jest to wersja amerykańska.
    Spot #25 - 01.08.2010

    Sądząc po szpecących zderzakach jest to wersja amerykańska.
    9 sierpnia 2014, 17:44 przez MarcinWrc (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (1)
    Źródło:

    Mój aparat

    Fiat X1/9 – Czyli Ferrari w rozmiarze XS.
    Czyli Ferrari w rozmiarze XS.
    2 lipca 2014, 20:25 przez skota741 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (1)
    Fiat X1/9 –
    26 lutego 2014, 22:38 przez donatan (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Lamborghini P140 – Po Jalpa, Lamborghini w 1988roku zaczeło prace nad nowym, "małym" modelem. Prototyp był bardzo innowacyjny i wręcz gotowy.  Posiadał zdejmowany dach (coś w stylu Corvetty), nadwozie wykonano z włókna węglowego, a ramę z aluminium. Za projekt odpowiadał Marcelo Gandini (autor wielu pięknych aut, takie jak Lamborghini Miura, Alfa Romeo Montreal, Lancia Stratos, Fiat X1/9, Lamborghini Countach, ...), który też stworzył pierwszy V10 Lamborgini. Rozwijał 372 KM a napęd był przenoszony za pomocą 6-biegowej skrzyni, też po raz pierszy zastosowano ten patent.W 1992r, gdy samochód był prawie gotowy do produkcji, firma Lamborghini wstrzymała projekt i skoncentrowała się na budowie kolejnych wersji Diablo. W 1995r powstał prototyp Calà, autorstwa Giugiaro,  kótry wykorzystywał wiele podzespołów od P140. Calà też pozostał tylko projektem.
    Po Jalpa, Lamborghini w 1988roku zaczeło prace nad nowym, "małym" modelem. Prototyp był bardzo innowacyjny i wręcz gotowy. Posiadał zdejmowany dach (coś w stylu Corvetty), nadwozie wykonano z włókna węglowego, a ramę z aluminium. Za projekt odpowiadał Marcelo Gandini (autor wielu pięknych aut, takie jak Lamborghini Miura, Alfa Romeo Montreal, Lancia Stratos, Fiat X1/9, Lamborghini Countach, ...), który też stworzył pierwszy V10 Lamborgini. Rozwijał 372 KM a napęd był przenoszony za pomocą 6-biegowej skrzyni, też po raz pierszy zastosowano ten patent.W 1992r, gdy samochód był prawie gotowy do produkcji, firma Lamborghini wstrzymała projekt i skoncentrowała się na budowie kolejnych wersji Diablo. W 1995r powstał prototyp Calà, autorstwa Giugiaro, kótry wykorzystywał wiele podzespołów od P140. Calà też pozostał tylko projektem.
    15 lutego 2014, 17:32 przez Italianiec (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Źródło:

    4 zdjecia własne, 2 internet

    Fiat X1/9 –
    9 lutego 2014, 22:20 przez karol1994 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Fiat X1/9 Cocnept –
    7 lutego 2014, 0:50 przez Konto usunięte | Do ulubionych | Skomentuj (3)