Szukaj
Znalazłem 73 takie materiały
Obudowa środkowa połączona z obudową kompresora i turbiny stanowi sztywną całość. Koło kompresora i koło turbiny zamocowane są na wspólnym wałku, który podtrzymywany jest, w większości rozwiązań, hydrodynamicznymi łożyskami poprzecznymi oraz łożyskiem wzdłużnym dwustronnego działania. Trzeba tu dodać, że koło turbiny stanowi wraz z wałkiem nierozłączną całość, natomiast koło kompresora osadzone jest na drugim końcu wałka wraz z oprawą łożyska wzdłużnego i zablokowane za pomocą nakrętki. Koło turbiny poprzez wałek przenosi napęd nadany przez gazy spalinowe na koło kompresora.
Z powodu dużego ciśnienia oraz wysokiej temperatury (średnio 830oC dla silnika ZS oraz 1080oC - ZI) spalin działających na koło turbiny jego łopatki poddane są dużym obciążeniom. Naprężenia na końcach łopatek sięgają 9 kg/mm2 i maleją w kierunku osi turbiny do wartości 2,1 kg/mm2. Gabaryty kół turbin i wałków są różne. Dąży się jednak do ich ciągłego minimalizowania (typoszereg T15 firmy GARRETT lub K03 i K04 firmy KKK), co powoduje zmniejszenie mas wirujących i ich momentu bezwładności. Prędkości obrotowe wirników w zależności od ich masy i wielkości wahają się w granicach 120 000 do 230 000 obr/min.
WITAM WSZYSCY KTÓRZY PISALI DO MNIE O MANGĘ WYKONANIE AUTA BĘDZIE KOSZTOWAŁO: 15zł nie jestem jakimś naciągaczem lecz mój czas też kosztuję będę robił 3 prace tygodniowo proszę pisać wiadomości z dopiską w tytule MANGA i nazwa auta pełna nazwa !! oraz proszę się stosować do wzoru który był podany przy poprzednich mangach jeśli ktoś nie zastosuje się do tego po prostu wykonanie jego pracy zostanie opóźnione zainteresowane osoby zapraszam do pisania prywatnych wiadomości. Można również pisać do mnie na adres email : narian.b@gmail.com
Informacja dla administratorów :
Proszę o nie usuwanie mi tego konta jeżeli złamałem jakiś regulamin nie chcę tylko zarobić, nie jestem jakimś oszustem wykonałem już kilka prac dla osób z moto killera i są zadowoleni, proszę więc o nie banowanie mnie pozdrawiam.