Momencik, trwa przetwarzanie danych   loading-animation
  • Szukaj


     

    Znalazłem 73 takie materiały
    Rolowarka / walcarka nadkoli mojego projektu – Walcarka na rozstaw 4x98-100. Własny projekt oraz wykonanie w garażu
    Walcarka na rozstaw 4x98-100. Własny projekt oraz wykonanie w garażu
    13 października 2013, 20:35 przez Pablito (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (13)
    Źródło:

    www.facebook.com/pages/Pablito-Drifting/140145389478766?ref=hl

    HD Fat Bob Custom – Piękna robota. Czy wam też się podobaj customowe wykonanie
    Piękna robota. Czy wam też się podobaj customowe wykonanie
    7 października 2013, 14:35 przez Makabrycy (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    I następne ze stajni Mitsubishi – Tym razem prezentuję wam Mitsubishi Sigme, można powiedzieć starsza siostra Galanta, wyposażenie na wysokim poziomie wykonanie też, do tego 3 litrowy silnik o mocach 177 koni lub 205, czego chcieć więcej od autka które niedługo będzie mogło się starać o miano youngtimera
    Tym razem prezentuję wam Mitsubishi Sigme, można powiedzieć starsza siostra Galanta, wyposażenie na wysokim poziomie wykonanie też, do tego 3 litrowy silnik o mocach 177 koni lub 205, czego chcieć więcej od autka które niedługo będzie mogło się starać o miano youngtimera
    27 września 2013, 22:41 przez greku012 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    STAR 660 tzw. pszczółka – Wspaniały pojazd używany w Wojsku Polskim. Piękne wykonanie i prostota tego pojazdu potrafi zachwycić.
    Wspaniały pojazd używany w Wojsku Polskim. Piękne wykonanie i prostota tego pojazdu potrafi zachwycić.
    5 września 2013, 22:47 przez sentores (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Źródło:

    Własne

    Same konkerty... – I piękne wykonanie
    I piękne wykonanie
    30 lipca 2013, 13:33 przez mejtun (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Budowa Turbosprężarek – Turbosprężarka jest zbudowana z trzech głównych elementów, których prawidłowa konstrukcja i wykonanie gwarantują zapewnienie założonego stopnia doładowania oraz sprawności mechanicznej. Pierwszym elementem jest obudowa środkowa, w której łożyskowany jest wałek łączący koło turbiny z kołem kompresora. Drugi element stanowi turbina gazowa (będąca tu rodzajem silnika), która napędza poprzez wałek koło kompresora. I wreszcie trzecim elementem jest sprężarka (kompresor) typu odśrodkowego. Dodatkowo w turbosprężarkach silników pracujących w szerokim zakresie obrotów lub też w turbosprężarkach o małych momentach bezwładności układów wirujących, dających efekt doładowania już przy niskich obrotach silnika, występuje urządzenie regulujące maksymalne ciśnienie doładowania (realizowane poprzez upust spalin typu by-pass lub zmienną geometrię obudowy turbiny).
Obudowa środkowa połączona z obudową kompresora i turbiny stanowi sztywną całość. Koło kompresora i koło turbiny zamocowane są na wspólnym wałku, który podtrzymywany jest, w większości rozwiązań, hydrodynamicznymi łożyskami poprzecznymi oraz łożyskiem wzdłużnym dwustronnego działania. Trzeba tu dodać, że koło turbiny stanowi wraz z wałkiem nierozłączną całość, natomiast koło kompresora osadzone jest na drugim końcu wałka wraz z oprawą łożyska wzdłużnego i zablokowane za pomocą nakrętki. Koło turbiny poprzez wałek przenosi napęd nadany przez gazy spalinowe na koło kompresora.

Z powodu dużego ciśnienia oraz wysokiej temperatury (średnio 830oC dla silnika ZS oraz 1080oC - ZI) spalin działających na koło turbiny jego łopatki poddane są dużym obciążeniom. Naprężenia na końcach łopatek sięgają 9 kg/mm2 i maleją w kierunku osi turbiny do wartości 2,1 kg/mm2. Gabaryty kół turbin i wałków są różne. Dąży się jednak do ich ciągłego minimalizowania (typoszereg T15 firmy GARRETT lub K03 i K04 firmy KKK), co powoduje zmniejszenie mas wirujących i ich momentu bezwładności. Prędkości obrotowe wirników w zależności od ich masy i wielkości wahają się w granicach 120 000 do 230 000 obr/min.
    Turbosprężarka jest zbudowana z trzech głównych elementów, których prawidłowa konstrukcja i wykonanie gwarantują zapewnienie założonego stopnia doładowania oraz sprawności mechanicznej. Pierwszym elementem jest obudowa środkowa, w której łożyskowany jest wałek łączący koło turbiny z kołem kompresora. Drugi element stanowi turbina gazowa (będąca tu rodzajem silnika), która napędza poprzez wałek koło kompresora. I wreszcie trzecim elementem jest sprężarka (kompresor) typu odśrodkowego. Dodatkowo w turbosprężarkach silników pracujących w szerokim zakresie obrotów lub też w turbosprężarkach o małych momentach bezwładności układów wirujących, dających efekt doładowania już przy niskich obrotach silnika, występuje urządzenie regulujące maksymalne ciśnienie doładowania (realizowane poprzez upust spalin typu by-pass lub zmienną geometrię obudowy turbiny).
    Obudowa środkowa połączona z obudową kompresora i turbiny stanowi sztywną całość. Koło kompresora i koło turbiny zamocowane są na wspólnym wałku, który podtrzymywany jest, w większości rozwiązań, hydrodynamicznymi łożyskami poprzecznymi oraz łożyskiem wzdłużnym dwustronnego działania. Trzeba tu dodać, że koło turbiny stanowi wraz z wałkiem nierozłączną całość, natomiast koło kompresora osadzone jest na drugim końcu wałka wraz z oprawą łożyska wzdłużnego i zablokowane za pomocą nakrętki. Koło turbiny poprzez wałek przenosi napęd nadany przez gazy spalinowe na koło kompresora.

    Z powodu dużego ciśnienia oraz wysokiej temperatury (średnio 830oC dla silnika ZS oraz 1080oC - ZI) spalin działających na koło turbiny jego łopatki poddane są dużym obciążeniom. Naprężenia na końcach łopatek sięgają 9 kg/mm2 i maleją w kierunku osi turbiny do wartości 2,1 kg/mm2. Gabaryty kół turbin i wałków są różne. Dąży się jednak do ich ciągłego minimalizowania (typoszereg T15 firmy GARRETT lub K03 i K04 firmy KKK), co powoduje zmniejszenie mas wirujących i ich momentu bezwładności. Prędkości obrotowe wirników w zależności od ich masy i wielkości wahają się w granicach 120 000 do 230 000 obr/min.
    30 czerwca 2013, 19:21 przez bartex (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (1)
    Hot Rod Truck – koncepcja i wykonanie na medal
    Koncepcja i wykonanie na medal
    17 czerwca 2013, 20:32 przez BRAGUS (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (1)
    BMW 520 – Moje wlasne wykonanie :)
    Moje wlasne wykonanie :)
    30 kwietnia 2013, 18:21 przez PaulaMyPhotography (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Źródło:

    Paulina Gefrajter

    Ciekawe wykonanie –
    4 kwietnia 2013, 9:09 przez Ramirez (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Źródło:

    Google

    Falken Seicento Manga – Autko robione dawno dawno temu ale pamiętam że spędziłem nad nim około 8 dni. Informacja dla zainteresowanych Mangą : 

WITAM WSZYSCY KTÓRZY PISALI DO MNIE O MANGĘ WYKONANIE AUTA BĘDZIE KOSZTOWAŁO: 15zł nie jestem jakimś naciągaczem lecz mój czas też kosztuję będę robił 3 prace tygodniowo proszę pisać wiadomości z dopiską w tytule MANGA i nazwa auta pełna nazwa !! oraz proszę się stosować do wzoru który był podany przy poprzednich mangach jeśli ktoś nie zastosuje się do tego po prostu wykonanie jego pracy zostanie opóźnione zainteresowane osoby zapraszam do pisania prywatnych wiadomości. Można również pisać do mnie na adres email : narian.b@gmail.com

Informacja dla administratorów : 
Proszę o nie usuwanie mi tego konta jeżeli złamałem jakiś regulamin nie chcę tylko zarobić, nie jestem jakimś oszustem wykonałem już kilka prac dla osób z moto killera i są zadowoleni, proszę więc o nie banowanie mnie pozdrawiam.
    Autko robione dawno dawno temu ale pamiętam że spędziłem nad nim około 8 dni. Informacja dla zainteresowanych Mangą :

    WITAM WSZYSCY KTÓRZY PISALI DO MNIE O MANGĘ WYKONANIE AUTA BĘDZIE KOSZTOWAŁO: 15zł nie jestem jakimś naciągaczem lecz mój czas też kosztuję będę robił 3 prace tygodniowo proszę pisać wiadomości z dopiską w tytule MANGA i nazwa auta pełna nazwa !! oraz proszę się stosować do wzoru który był podany przy poprzednich mangach jeśli ktoś nie zastosuje się do tego po prostu wykonanie jego pracy zostanie opóźnione zainteresowane osoby zapraszam do pisania prywatnych wiadomości. Można również pisać do mnie na adres email : narian.b@gmail.com

    Informacja dla administratorów :
    Proszę o nie usuwanie mi tego konta jeżeli złamałem jakiś regulamin nie chcę tylko zarobić, nie jestem jakimś oszustem wykonałem już kilka prac dla osób z moto killera i są zadowoleni, proszę więc o nie banowanie mnie pozdrawiam.
    11 grudnia 2012, 22:27 przez Konto usunięte | Do ulubionych | Skomentuj
    Źródło:

    Własne