Momencik, trwa przetwarzanie danych   loading-animation
  • Szukaj


     

    Znalazłem 105 takich materiałów
    Ford Transit Super Van –
    22 marca 2013, 17:35 przez Damiannero (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (2)
    Mitsubishi L300 – Ten niepozorny van zmodyfikowany został w Australii, posiada silnik V8 z Chevroleta. Właściciel okazjonalnie zakładał bagażnik na dach, aby jeszcze bardziej dodać mu niepozorności. Wygląda, jakby wrócił z zakupów z Castoramy. Czas na 1/4 mili? 9.20 s. To szybciej, niż Lamborghini Aventador i Bugatti Veyron.
    Ten niepozorny van zmodyfikowany został w Australii, posiada silnik V8 z Chevroleta. Właściciel okazjonalnie zakładał bagażnik na dach, aby jeszcze bardziej dodać mu niepozorności. Wygląda, jakby wrócił z zakupów z Castoramy. Czas na 1/4 mili? 9.20 s. To szybciej, niż Lamborghini Aventador i Bugatti Veyron.
    12 marca 2013, 17:55 przez staryjaponiec (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Holden Panel van (Sandman) –
    7 marca 2013, 0:10 przez Nowykorn (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    1929 Cord L29 - Charseria samochodów wyjątkowych – Jest to kolejne z serii opisywanych przeze mnie wyjątkowych aut. Dlaczego wyjątkowe? Poczytaj i oceń.

Samochód produkowany w latach 1929 - 1932 w USA. Jego produkcja została przerwana z powodu Wielkiego Kryzysu i kłopotów finansowych firmy po sprzedaniu 4400 sztuk samochodu. Kierowca samochodu otrzymywał dość bogato wyposażoną deskę rozdzielczą. Były tam: wskaźnik temperatury, manometr, wskaźnik ciśnienia oleju, prędkościomierz, wskaźnik poziomu paliwa, wskaźnik poziomu oleju i amperomierz. Tak więc kierowca mógł się poczuć niemalże jak pilot myśliwca. Samochód napędzany był silnikiem o pojemności 4934 ccm, mocy 125 koni mechanicznych. Prędkość maksymalna nie zachwycała nawet wtedy (130 km/h) zwłaszcza, że z ceną 3000 dolarów plasował się on jako konkurencja dla takich ówczesnych tuzów jak Marmon, Lincoln, Packard, Franklin, Stutz, Chrysler. Samochód występował jako limuzyna, Coupe i kabriolet. Jednak jest jedna rzecz, która wyróżniała go spośród konkurencji. Był to pierwszy na świecie seryjnie produkowany samochód z przednim napędem. Samochód był dziełem inżyniera Carla Van Ranst'a i projektanta Alexisa de Sakhnoffsky'ego. Dzięki takiemu przeniesieniu napędu oraz mostowi hamulcowemu de Diona samochód mógł być zdecydowanie niższy od konkurencji. Jeśli idzie o konkursy - samochód ten wygrywał je seryjnie zarówno w Europie, jak i w USA. W swoich latach był okrzyknięty jako najpiękniejszy samochód świata. Ile z tej urody pozostało do dziś? Zapraszam do oglądania zdjęć.

Inne samochody z serii: Klik
    Jest to kolejne z serii opisywanych przeze mnie wyjątkowych aut. Dlaczego wyjątkowe? Poczytaj i oceń.

    Samochód produkowany w latach 1929 - 1932 w USA. Jego produkcja została przerwana z powodu Wielkiego Kryzysu i kłopotów finansowych firmy po sprzedaniu 4400 sztuk samochodu. Kierowca samochodu otrzymywał dość bogato wyposażoną deskę rozdzielczą. Były tam: wskaźnik temperatury, manometr, wskaźnik ciśnienia oleju, prędkościomierz, wskaźnik poziomu paliwa, wskaźnik poziomu oleju i amperomierz. Tak więc kierowca mógł się poczuć niemalże jak pilot myśliwca. Samochód napędzany był silnikiem o pojemności 4934 ccm, mocy 125 koni mechanicznych. Prędkość maksymalna nie zachwycała nawet wtedy (130 km/h) zwłaszcza, że z ceną 3000 dolarów plasował się on jako konkurencja dla takich ówczesnych tuzów jak Marmon, Lincoln, Packard, Franklin, Stutz, Chrysler. Samochód występował jako limuzyna, Coupe i kabriolet. Jednak jest jedna rzecz, która wyróżniała go spośród konkurencji. Był to pierwszy na świecie seryjnie produkowany samochód z przednim napędem. Samochód był dziełem inżyniera Carla Van Ranst'a i projektanta Alexisa de Sakhnoffsky'ego. Dzięki takiemu przeniesieniu napędu oraz mostowi hamulcowemu de Diona samochód mógł być zdecydowanie niższy od konkurencji. Jeśli idzie o konkursy - samochód ten wygrywał je seryjnie zarówno w Europie, jak i w USA. W swoich latach był okrzyknięty jako najpiękniejszy samochód świata. Ile z tej urody pozostało do dziś? Zapraszam do oglądania zdjęć.

    Inne samochody z serii: Klik
    30 stycznia 2013, 15:15 przez Charakterek (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Rodzinny Van – nie musi wyglądać nudnie
    Nie musi wyglądać nudnie
    24 stycznia 2013, 22:12 przez PiotrekMk2 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (1)
    Nissan Almera Tino – Van też może być ładny.

Link do wersji seryjnej : http://motokiller.pl/14598/Jak-wszyscy-to-i-ja-
    Van też może być ładny.

    Link do wersji seryjnej : http://motokiller.pl/14598/Jak-wszyscy-to-i-ja-
    6 listopada 2012, 18:13 przez rowerzysta (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (4)
    A może by tak... – rodzinny van?
    Rodzinny van?
    7 września 2012, 21:03 przez marnick (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Stare zdjęcie – mojego dziadka, z czasów, kiedy służbowe były Warszawy, a nie Seicento Van
    Mojego dziadka, z czasów, kiedy służbowe były Warszawy, a nie Seicento Van
    30 sierpnia 2012, 17:54 przez Spoon8 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Źródło:

    Własne

    GMC Savana. – Van którego chciałbym kiedyś posiadać.
    Van którego chciałbym kiedyś posiadać.
    21 sierpnia 2012, 1:47 przez k9wolf (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Transit HiCube  – Jeszcze tylko kasa na paliwo i mogę nim jeździć całe wakacje słuchając nutki: Cressida - Onyric (Stoneface & Terminal Remix), Dreastic - Blade Runner i wiele innych z płyt Armina van Buurena :D 

Tak, kocham Transity i nie wstydzę się tego :p
    Jeszcze tylko kasa na paliwo i mogę nim jeździć całe wakacje słuchając nutki: Cressida - Onyric (Stoneface & Terminal Remix), Dreastic - Blade Runner i wiele innych z płyt Armina van Buurena :D

    Tak, kocham Transity i nie wstydzę się tego :p
    29 czerwca 2012, 17:19 przez hicube (PW) | Do ulubionych | Skomentuj