Momencik, trwa przetwarzanie danych   loading-animation
  • Szukaj


     

    Znalazłem 91 takich materiałów
    Samochód testowy Michelin #1 – „Krocionóg”, „stonoga” czy „Yellow Submarine na kołach” to najpopularniejsze określenia, jakie stosowano wobec pojazdu Michelin PLR (Poids Lourd Rapide). To niezwykłe auto zostało zbudowane przez Citroena w 1972 roku na zlecenie producenta opon samochodowych Michelin.

Ten dziwoląg powstał w jednym celu – by testować zużycie opon do samochodów ciężarowych przy dużej prędkości, bez podejmowania ryzyka jazdy w takich warunkach prawdziwą ciężarówką. Opona podlegająca badaniu mieściła się w kabinie pojazdu.

Samochód mierzył 7,27 m długości, 2,45 m szerokości i 1,56 m wysokości. Koła i piasty zapożyczono od Citroena H Van, a zmodyfikowane nadwozie pochodzi z Citroena DS Safari. 

Samochód miał słynne hydropneumatyczne zawieszenie.Za napęd posłużyły dwie 350-ki V8 Chevroleta o pojemności 5,7 l. Jedna jednostka napędzała wóz, a druga była odpowiedzialna za maszynę służącą do testowania opon. Podobno wóz był w stanie osiągnąć 180 km/h, co przy całkowitej wadze 9 ton (dokładnie 9150 kg) stanowiło niezły rezultat. Prędkość maksymalna na torze testowym wynosiła 155 km/h.

Oryginalnego Citroena DS/Michelin  można podziwiać w muzeum Michelina w Clermont-Ferrand we Francji.
    „Krocionóg”, „stonoga” czy „Yellow Submarine na kołach” to najpopularniejsze określenia, jakie stosowano wobec pojazdu Michelin PLR (Poids Lourd Rapide). To niezwykłe auto zostało zbudowane przez Citroena w 1972 roku na zlecenie producenta opon samochodowych Michelin.

    Ten dziwoląg powstał w jednym celu – by testować zużycie opon do samochodów ciężarowych przy dużej prędkości, bez podejmowania ryzyka jazdy w takich warunkach prawdziwą ciężarówką. Opona podlegająca badaniu mieściła się w kabinie pojazdu.

    Samochód mierzył 7,27 m długości, 2,45 m szerokości i 1,56 m wysokości. Koła i piasty zapożyczono od Citroena H Van, a zmodyfikowane nadwozie pochodzi z Citroena DS Safari.

    Samochód miał słynne hydropneumatyczne zawieszenie.Za napęd posłużyły dwie 350-ki V8 Chevroleta o pojemności 5,7 l. Jedna jednostka napędzała wóz, a druga była odpowiedzialna za maszynę służącą do testowania opon. Podobno wóz był w stanie osiągnąć 180 km/h, co przy całkowitej wadze 9 ton (dokładnie 9150 kg) stanowiło niezły rezultat. Prędkość maksymalna na torze testowym wynosiła 155 km/h.

    Oryginalnego Citroena DS/Michelin można podziwiać w muzeum Michelina w Clermont-Ferrand we Francji.
    1 czerwca 2014, 14:34 przez KamilPsk (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (1)
    Źródło: Profiauto
    Kolorowy Merc – z teledysku "Van Bendler - Moja Bryka"
    Z teledysku "Van Bendler - Moja Bryka"
    Z serii "mocniejsze niż myślisz" – Ford Transit Sport Van
220KM
    Ford Transit Sport Van
    220KM
    12 kwietnia 2014, 18:18 przez vjg (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (6)
    Sleeper – Escort Van Rs2000
    Escort Van Rs2000
    24 marca 2014, 16:49 przez Boosted_Mikimoto (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    To teraz coś innego – Renault Aventime- 2 drzwiowy 4 miejscowy mini van, dostępny w trzech wersjach silnika:
- 2.0 R4 165KM
- 2.9 V6 210KM
- 2.2 R4 150KM
Możliwość kupna w internecie za około 20000zł.
    Renault Aventime- 2 drzwiowy 4 miejscowy mini van, dostępny w trzech wersjach silnika:
    - 2.0 R4 165KM
    - 2.9 V6 210KM
    - 2.2 R4 150KM
    Możliwość kupna w internecie za około 20000zł.
    16 marca 2014, 18:58 przez Pluton (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (6)
    Mini Van – Uroczy Mini Van. Zdjęcie zrobione podczas Otwarcia Sezonu Youngtimer Warsaw 2012.

fot. https://www.facebook.com/CarSpottingPolska
    Uroczy Mini Van. Zdjęcie zrobione podczas Otwarcia Sezonu Youngtimer Warsaw 2012.

    fot. https://www.facebook.com/CarSpottingPolska
    Van'y – Alahambra i Galaxy.
    Alahambra i Galaxy.
    20 lutego 2014, 15:59 przez Kord (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (1)
    Źródło: Własne
    Typowy VAN od Mercedesa – Samochód kojarzący się raczej z przewozem cebuli ma wnętrze jak klasa S, 16-głośnikowy system audio, kamerę 360 stopni, 7-calowy ekran i radar zapobiegający kolizjom.
    Samochód kojarzący się raczej z przewozem cebuli ma wnętrze jak klasa S, 16-głośnikowy system audio, kamerę 360 stopni, 7-calowy ekran i radar zapobiegający kolizjom.
    Bo Van nie musi byc nudny – Ford Galaxy
    Ford Galaxy
    5 lutego 2014, 19:48 przez krypta (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Fiat Seicento Elettra – Od 1998 roku Fiat oferował wersję elektryczną Seicento - nosiła ona nazwę Elettra. Była to kontynuacja miejskich pojazdów Fiata z alternatywnym napędem (po modelach Panda Elettra i Cinquecento Elettra). Masa własna pojazdu wynosiła 1200 kg, ładowność 4 osoby + 40 kg bagażu w wersji osobowej lub 2 osoby i 160 kg w wersji van. Trójfazowy asynchroniczny silnik elektryczny o mocy maksymalnej 40 KM (30 kW) znajdował się nad tylną osią, pod bagażnikiem. Napęd przenoszony był na oś tylną. Pozwalał on na osiągnięcie prędkości maksymalnej ponad 100 km/h, przyspieszenie 0-50 km/h zajmowało mniej niż 8 sekund, zasięg pojazdu w ruchu miejskim wynosił co najmniej 80 km. Do magazynowania energii służyło 18 akumulatorów kwasowo-ołowiowych Exide o pojemności 60 Ah każdy i łącznej masie 390 kg. Umieszczone zostały one w dwóch oddzielonych od kabiny pasażerskiej przedziałach, pod maską silnika, w tunelu między fotelami i pod tylną kanapą. Czas pełnego ładowania wynosił około 8 godzin.
    Od 1998 roku Fiat oferował wersję elektryczną Seicento - nosiła ona nazwę Elettra. Była to kontynuacja miejskich pojazdów Fiata z alternatywnym napędem (po modelach Panda Elettra i Cinquecento Elettra). Masa własna pojazdu wynosiła 1200 kg, ładowność 4 osoby + 40 kg bagażu w wersji osobowej lub 2 osoby i 160 kg w wersji van. Trójfazowy asynchroniczny silnik elektryczny o mocy maksymalnej 40 KM (30 kW) znajdował się nad tylną osią, pod bagażnikiem. Napęd przenoszony był na oś tylną. Pozwalał on na osiągnięcie prędkości maksymalnej ponad 100 km/h, przyspieszenie 0-50 km/h zajmowało mniej niż 8 sekund, zasięg pojazdu w ruchu miejskim wynosił co najmniej 80 km. Do magazynowania energii służyło 18 akumulatorów kwasowo-ołowiowych Exide o pojemności 60 Ah każdy i łącznej masie 390 kg. Umieszczone zostały one w dwóch oddzielonych od kabiny pasażerskiej przedziałach, pod maską silnika, w tunelu między fotelami i pod tylną kanapą. Czas pełnego ładowania wynosił około 8 godzin.
    4 lutego 2014, 23:27 przez karol1994 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Źródło: www.google.pl