Momencik, trwa przetwarzanie danych   loading-animation
  • Szukaj


     

    Znalazłem 105 takich materiałów
    Bo van nie musi być nudny!
    15 sierpnia 2014, 22:02 przez DMstudiomotors (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Mercury Econoline Pickup – Czyli inaczej Ford serii E pierwszej generacji. Produkcja rozpoczęła się w 1961 roku. Pierwsza generacja oparta została na modelu Falcon, miała za zadanie konkurować z wersją van samochodu Chevrolet Corvair. Do napędu dostępne były trzy jednostki R6, napęd przenoszony był poprzez 3-biegową skrzynię manualną na koła tylne. Produkcję tej wersji zakończono w 1967 roku.
    Czyli inaczej Ford serii E pierwszej generacji. Produkcja rozpoczęła się w 1961 roku. Pierwsza generacja oparta została na modelu Falcon, miała za zadanie konkurować z wersją van samochodu Chevrolet Corvair. Do napędu dostępne były trzy jednostki R6, napęd przenoszony był poprzez 3-biegową skrzynię manualną na koła tylne. Produkcję tej wersji zakończono w 1967 roku.
    1 lipca 2014, 14:24 przez skota741 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Chevrolet – Chevrolet Van G20 spotkany na stacji benzynowej.
    Chevrolet Van G20 spotkany na stacji benzynowej.
    22 czerwca 2014, 15:24 przez Pawel95 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (4)
    Źródło:

    Własne

    Nowe oblicze mojego "Killera z Wrocka" – Po wielu modyfikacjach, wymianie tłoków i pierścieni na nowe, splanowaniu tłoków, głowicy, wymianie przepustnicy na większą, mapowaniu komputera, wymianie zawieszenia z -70/-70 na przód +30 z Fiata Uno Turbo, tył, +20 z Pandy Van, usztywnieniu nadwozia oraz założenia wentylowanych, przewiercanych i nacinanych tarcz Brembo oraz klocków Bosch'a, wymianie bębnów na bębno-tarcze z Alfy Romeo, a także po skróceniu skoku maglownicy, mały, cichy zabójca w końcu może dotknąć Wrocławskiego asfaltu. 

Zapraszam na spoty Seicento we Wrocławiu w każdą sobotę/niedzielę, pod mostem Milenijnym. 
POZDRO DLA MOTOKILLERÓW!!
    Po wielu modyfikacjach, wymianie tłoków i pierścieni na nowe, splanowaniu tłoków, głowicy, wymianie przepustnicy na większą, mapowaniu komputera, wymianie zawieszenia z -70/-70 na przód +30 z Fiata Uno Turbo, tył, +20 z Pandy Van, usztywnieniu nadwozia oraz założenia wentylowanych, przewiercanych i nacinanych tarcz Brembo oraz klocków Bosch'a, wymianie bębnów na bębno-tarcze z Alfy Romeo, a także po skróceniu skoku maglownicy, mały, cichy zabójca w końcu może dotknąć Wrocławskiego asfaltu.

    Zapraszam na spoty Seicento we Wrocławiu w każdą sobotę/niedzielę, pod mostem Milenijnym.
    POZDRO DLA MOTOKILLERÓW!!
    22 czerwca 2014, 9:38 przez Konto usunięte | Do ulubionych | Skomentuj (2)
    Źródło:

    Własne

    Samochód testowy Michelin #1 – „Krocionóg”, „stonoga” czy „Yellow Submarine na kołach” to najpopularniejsze określenia, jakie stosowano wobec pojazdu Michelin PLR (Poids Lourd Rapide). To niezwykłe auto zostało zbudowane przez Citroena w 1972 roku na zlecenie producenta opon samochodowych Michelin.

Ten dziwoląg powstał w jednym celu – by testować zużycie opon do samochodów ciężarowych przy dużej prędkości, bez podejmowania ryzyka jazdy w takich warunkach prawdziwą ciężarówką. Opona podlegająca badaniu mieściła się w kabinie pojazdu.

Samochód mierzył 7,27 m długości, 2,45 m szerokości i 1,56 m wysokości. Koła i piasty zapożyczono od Citroena H Van, a zmodyfikowane nadwozie pochodzi z Citroena DS Safari. 

Samochód miał słynne hydropneumatyczne zawieszenie.Za napęd posłużyły dwie 350-ki V8 Chevroleta o pojemności 5,7 l. Jedna jednostka napędzała wóz, a druga była odpowiedzialna za maszynę służącą do testowania opon. Podobno wóz był w stanie osiągnąć 180 km/h, co przy całkowitej wadze 9 ton (dokładnie 9150 kg) stanowiło niezły rezultat. Prędkość maksymalna na torze testowym wynosiła 155 km/h.

Oryginalnego Citroena DS/Michelin  można podziwiać w muzeum Michelina w Clermont-Ferrand we Francji.
    „Krocionóg”, „stonoga” czy „Yellow Submarine na kołach” to najpopularniejsze określenia, jakie stosowano wobec pojazdu Michelin PLR (Poids Lourd Rapide). To niezwykłe auto zostało zbudowane przez Citroena w 1972 roku na zlecenie producenta opon samochodowych Michelin.

    Ten dziwoląg powstał w jednym celu – by testować zużycie opon do samochodów ciężarowych przy dużej prędkości, bez podejmowania ryzyka jazdy w takich warunkach prawdziwą ciężarówką. Opona podlegająca badaniu mieściła się w kabinie pojazdu.

    Samochód mierzył 7,27 m długości, 2,45 m szerokości i 1,56 m wysokości. Koła i piasty zapożyczono od Citroena H Van, a zmodyfikowane nadwozie pochodzi z Citroena DS Safari.

    Samochód miał słynne hydropneumatyczne zawieszenie.Za napęd posłużyły dwie 350-ki V8 Chevroleta o pojemności 5,7 l. Jedna jednostka napędzała wóz, a druga była odpowiedzialna za maszynę służącą do testowania opon. Podobno wóz był w stanie osiągnąć 180 km/h, co przy całkowitej wadze 9 ton (dokładnie 9150 kg) stanowiło niezły rezultat. Prędkość maksymalna na torze testowym wynosiła 155 km/h.

    Oryginalnego Citroena DS/Michelin można podziwiać w muzeum Michelina w Clermont-Ferrand we Francji.
    1 czerwca 2014, 14:34 przez KamilPsk (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (1)
    Źródło:

    Profiauto

    Kolorowy Merc – z teledysku "Van Bendler - Moja Bryka"
    Z teledysku "Van Bendler - Moja Bryka"
    Z serii "mocniejsze niż myślisz" – Ford Transit Sport Van
220KM
    Ford Transit Sport Van
    220KM
    12 kwietnia 2014, 18:18 przez vjg (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (6)
    Sleeper – Escort Van Rs2000
    Escort Van Rs2000
    24 marca 2014, 16:49 przez Boosted_Mikimoto (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    To teraz coś innego – Renault Aventime- 2 drzwiowy 4 miejscowy mini van, dostępny w trzech wersjach silnika:
- 2.0 R4 165KM
- 2.9 V6 210KM
- 2.2 R4 150KM
Możliwość kupna w internecie za około 20000zł.
    Renault Aventime- 2 drzwiowy 4 miejscowy mini van, dostępny w trzech wersjach silnika:
    - 2.0 R4 165KM
    - 2.9 V6 210KM
    - 2.2 R4 150KM
    Możliwość kupna w internecie za około 20000zł.
    16 marca 2014, 18:58 przez Pluton (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (6)
    Mini Van – Uroczy Mini Van. Zdjęcie zrobione podczas Otwarcia Sezonu Youngtimer Warsaw 2012.

fot. https://www.facebook.com/CarSpottingPolska
    Uroczy Mini Van. Zdjęcie zrobione podczas Otwarcia Sezonu Youngtimer Warsaw 2012.

    fot. https://www.facebook.com/CarSpottingPolska