Momencik, trwa przetwarzanie danych   loading-animation
  • Szukaj


     

    Znalazłem 118 takich materiałów
    Jak wszyscy, to ja też – Samochód na zdjęciu nie jest mój bo aparat mi padł.
VW Phaeton 6.0 W12 48 zawory 450 koni 2003 rok

Silnik 6.0 w12 48 v 450 koni
Skura full opcja
Auto mnie kosztowało 25 tys zł
Auto kupiłem na 18 urodziny w marcu
Od urodzin jeszcze go nie naprawiałem pali około do 13 litrów w mieście
Komentarze mile widziana
    Samochód na zdjęciu nie jest mój bo aparat mi padł.
    VW Phaeton 6.0 W12 48 zawory 450 koni 2003 rok

    Silnik 6.0 w12 48 v 450 koni
    Skura full opcja
    Auto mnie kosztowało 25 tys zł
    Auto kupiłem na 18 urodziny w marcu
    Od urodzin jeszcze go nie naprawiałem pali około do 13 litrów w mieście
    Komentarze mile widziana
    22 września 2012, 17:39 przez MrFlames (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (14)
    CIVIC  EG3 – 3 Urodziny Honda team Grudziądz. zdjęcie zrobione osobiście, co można zrobić z zwykłego EG3.
    3 Urodziny Honda team Grudziądz. zdjęcie zrobione osobiście, co można zrobić z zwykłego EG3.
    19 września 2012, 20:25 przez dank3n (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (1)
    Źródło:

    Własne

    Simson SR2E 62' – Na 50te urodziny dostał kompletny remont nadwozia. Silnik jest w nominale, pali od pierwszego. To były moje początki, a mam takie dwa.
    Na 50te urodziny dostał kompletny remont nadwozia. Silnik jest w nominale, pali od pierwszego. To były moje początki, a mam takie dwa.
    13 września 2012, 11:52 przez berm (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Źródło:

    Własne

    URODZINY!! – moje urodziny :D
    Moje urodziny :D
    4 lipca 2012, 8:08 przez djmicho (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (2)
    URODZINY!! – moje urodziny
    Moje urodziny
    4 lipca 2012, 8:20 przez djmicho (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Mój Stolik V6 – Stolik z bloku Forda V6 o pojemności 2.9litra.Tłoki pochodzą od Isuzu 1.7D zaś nogi stolika to nic innego jak tuleje cylindrów od Fiata 125p 1.5. Blok został wypiaskowany i pomalowany bezbarwnym lakierem. Jest to prezent na 18 urodziny na które dostałem tylko blok i tłoki, resztę robiłem na własną rękę, ale mimo wszystko efekt jest powalający.
    Stolik z bloku Forda V6 o pojemności 2.9litra.Tłoki pochodzą od Isuzu 1.7D zaś nogi stolika to nic innego jak tuleje cylindrów od Fiata 125p 1.5. Blok został wypiaskowany i pomalowany bezbarwnym lakierem. Jest to prezent na 18 urodziny na które dostałem tylko blok i tłoki, resztę robiłem na własną rękę, ale mimo wszystko efekt jest powalający.
    14 czerwca 2012, 11:34 przez hakaze (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (6)
    Wszystkiego najlepszego Clarkson! – 12.04.2012 Jeremy Clarkson z TopGear obchodzi 52 urodziny.
    12.04.2012 Jeremy Clarkson z TopGear obchodzi 52 urodziny.
    12 kwietnia 2012, 18:34 przez Stig100 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    50 urodziny Ferrari 250 GTO – Wczoraj minęło 50 lat, od kiedy powstało pierwsze ferrari naznaczone niezwykle rzadkim emblematem GTO - model 250 GTO. Z tej okazji postanowiłem przypomnieć o jednym z najrzadszych, a z pewnością najbardziej wartościowych modeli włoskiej marki.
Historia 250 GTO jest nierozerwalnie związana z motorsportem. W zasadzie powstało ono tylko po to, aby spełnić wymogi uzyskania homologacji do startów w klasie Gran Turismo. Stąd też niezwykle skromna liczba wyprodukowanych egzemplarzy - w latach 1962-64 powstało ich zaledwie 39 (36 szt. wyprodukowano w latach 62′-63′, 3 kolejne o nieco zmienionej stylistyce w roku 1964).
250 GTO było niezwykle szybkie, nawet według dzisiejszych standardów. 6,1 sekundy do "setki" i prędkość maksymalna 280 km/h były zasługą 300-konnego, trzylitrowego motoru V12 oraz niezwykle niskiej masy, wynoszącej 1100 kg.

Nadwozie było ręcznie wykonane przez ś. p. Sergio Scagliettiego. Z tego względu wszystkie powstałe egzemplarze 250 GTO były od siebie nieco różne - ludzkie oko nigdy nie jest w stanie bowiem zapewnić takiej precyzji jak maszyna. Na to jednak nikt nie zwracał uwagi. Ważne, że każdy egzemplarz stanowił prawdziwe dzieło sztuki.

Jako prezent dla tego samochodu proponuje w klikanie "Jest Moc" =)
    Wczoraj minęło 50 lat, od kiedy powstało pierwsze ferrari naznaczone niezwykle rzadkim emblematem GTO - model 250 GTO. Z tej okazji postanowiłem przypomnieć o jednym z najrzadszych, a z pewnością najbardziej wartościowych modeli włoskiej marki.
    Historia 250 GTO jest nierozerwalnie związana z motorsportem. W zasadzie powstało ono tylko po to, aby spełnić wymogi uzyskania homologacji do startów w klasie Gran Turismo. Stąd też niezwykle skromna liczba wyprodukowanych egzemplarzy - w latach 1962-64 powstało ich zaledwie 39 (36 szt. wyprodukowano w latach 62′-63′, 3 kolejne o nieco zmienionej stylistyce w roku 1964).
    250 GTO było niezwykle szybkie, nawet według dzisiejszych standardów. 6,1 sekundy do "setki" i prędkość maksymalna 280 km/h były zasługą 300-konnego, trzylitrowego motoru V12 oraz niezwykle niskiej masy, wynoszącej 1100 kg.

    Nadwozie było ręcznie wykonane przez ś. p. Sergio Scagliettiego. Z tego względu wszystkie powstałe egzemplarze 250 GTO były od siebie nieco różne - ludzkie oko nigdy nie jest w stanie bowiem zapewnić takiej precyzji jak maszyna. Na to jednak nikt nie zwracał uwagi. Ważne, że każdy egzemplarz stanowił prawdziwe dzieło sztuki.

    Jako prezent dla tego samochodu proponuje w klikanie "Jest Moc" =)