Momencik, trwa przetwarzanie danych   loading-animation
  • Szukaj


     

    Znalazłem 114 takich materiałów
    MISTRZU - pamiętamy o Tobie – 44 urodziny nieodżałowanego Janusza Kuliga
    44 urodziny nieodżałowanego Janusza Kuliga
    19 października 2013, 17:50 przez crockett1 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    100 LAT – ndrzej Jaroszewicz - Rajdowa Legenda, dwukrotny Wicemistrz Europy, twórca i wieloletni dyrektor działu sportu w OBRSO obchodzi dziś 67 urodziny. Bez wątpienia to jedna z najbardziej kontrowersyjnych i barwnych postaci, którą zwykło się nazywać „Czerwony Książe”. Legendy i mity, które krążyły na Jego temat, przeszły dziś do historii, dlatego w ostatnim czasie w prasie kolorowej ukazały się serie artykułów pt. „Pierwszy playboy PRL-u”.
Andrzej Jaroszewicz to jeden z najbardziej utytułowanych Polskich kierowców rajdowych. W 1974 roku został szefem OBR FSO i jednocześnie pierwszym kierowcą zespołu fabrycznego FSO. Był w fabrycznej ekipie podczas bicia długodystansowego rekordu świata Polskim Fiatem 125p na pod wrocławskiej autostradzie. Osobiście przekroczył dystans 50 000 km. Jako kierowca rajdowy początkowo startował za kierownicą Fiata 125p i pierwsze sukcesy odnosił w imprezach krajowych. Wkrótce potem pierwsze starty za graniczą również zakończone sukcesem, Rajd Acropolis - wygrana klasa 1 i wysoka 12 pozycja w klasyfikacji generalnej. W 1975 roku mając do dyspozycji dwa Fiaty 124 Abarth CSA, zdobył drugie miejsce w rajdowych Mistrzostwach Europy. Wraz z rezygnacją Fiata ze startów modelem 124 Abarth, zapadła decyzja o startach najnowszą Lancią Stratos. W 1976 roku Andrzej Jaroszewicz za kierownicą Stratosa powtórzył sukces po raz drugi zdobywając Wicemistrzostwo Europy. W 1977 roku na podstawie uszkodzonej na Rajdzie Polskim Lancii Startos powstał nowatorski projekt Polonez 2500 Racing (tzw. Stratopolonez), według autorstwa i pod kierownictwem prac Andrzeja Jaroszewicza. W kolejnych latach Jaroszewicz okazjonalnie startował w wyścigach torowych oraz w rajdach, za kierownicą Fiata 125p oraz FSO Polonez 2000, w tym Grupy IV - Wolf Racing, najbardziej zaawansowanej technologicznie wersji projektu OBRSO.

Andrzej Jaroszewicz był niezwykle utalentowanym i szybkim kierowcą, osiągającym dobre wyniki. Startując za granicą nawiązywał międzynarodowe znajomości. Poznał Waltera Wolfa, Hermanna Tilkego oraz Berniego Ecclestone’a. Swoje działania podporządkował staraniom oto, aby w Polsce odbywały się wyścigi Formuły 1. Po uzyskaniu oficjalnie wydanej przez FISA super licencji F1, w czerwcu w 1979 roku, wykonał siedem testowych okrążeń na Torze Poznań, bolidem Wolf Racing WR1. Tym samym Andrzej Jaroszewicz był pierwszym polskim kierowcą, który jeździł samochodem Formuły 1.
    Ndrzej Jaroszewicz - Rajdowa Legenda, dwukrotny Wicemistrz Europy, twórca i wieloletni dyrektor działu sportu w OBRSO obchodzi dziś 67 urodziny. Bez wątpienia to jedna z najbardziej kontrowersyjnych i barwnych postaci, którą zwykło się nazywać „Czerwony Książe”. Legendy i mity, które krążyły na Jego temat, przeszły dziś do historii, dlatego w ostatnim czasie w prasie kolorowej ukazały się serie artykułów pt. „Pierwszy playboy PRL-u”.
    Andrzej Jaroszewicz to jeden z najbardziej utytułowanych Polskich kierowców rajdowych. W 1974 roku został szefem OBR FSO i jednocześnie pierwszym kierowcą zespołu fabrycznego FSO. Był w fabrycznej ekipie podczas bicia długodystansowego rekordu świata Polskim Fiatem 125p na pod wrocławskiej autostradzie. Osobiście przekroczył dystans 50 000 km. Jako kierowca rajdowy początkowo startował za kierownicą Fiata 125p i pierwsze sukcesy odnosił w imprezach krajowych. Wkrótce potem pierwsze starty za graniczą również zakończone sukcesem, Rajd Acropolis - wygrana klasa 1 i wysoka 12 pozycja w klasyfikacji generalnej. W 1975 roku mając do dyspozycji dwa Fiaty 124 Abarth CSA, zdobył drugie miejsce w rajdowych Mistrzostwach Europy. Wraz z rezygnacją Fiata ze startów modelem 124 Abarth, zapadła decyzja o startach najnowszą Lancią Stratos. W 1976 roku Andrzej Jaroszewicz za kierownicą Stratosa powtórzył sukces po raz drugi zdobywając Wicemistrzostwo Europy. W 1977 roku na podstawie uszkodzonej na Rajdzie Polskim Lancii Startos powstał nowatorski projekt Polonez 2500 Racing (tzw. Stratopolonez), według autorstwa i pod kierownictwem prac Andrzeja Jaroszewicza. W kolejnych latach Jaroszewicz okazjonalnie startował w wyścigach torowych oraz w rajdach, za kierownicą Fiata 125p oraz FSO Polonez 2000, w tym Grupy IV - Wolf Racing, najbardziej zaawansowanej technologicznie wersji projektu OBRSO.

    Andrzej Jaroszewicz był niezwykle utalentowanym i szybkim kierowcą, osiągającym dobre wyniki. Startując za granicą nawiązywał międzynarodowe znajomości. Poznał Waltera Wolfa, Hermanna Tilkego oraz Berniego Ecclestone’a. Swoje działania podporządkował staraniom oto, aby w Polsce odbywały się wyścigi Formuły 1. Po uzyskaniu oficjalnie wydanej przez FISA super licencji F1, w czerwcu w 1979 roku, wykonał siedem testowych okrążeń na Torze Poznań, bolidem Wolf Racing WR1. Tym samym Andrzej Jaroszewicz był pierwszym polskim kierowcą, który jeździł samochodem Formuły 1.
    10 października 2013, 16:19 przez patryko (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (1)
    IV urodziny HTG – IV urodziny Honda Team Grudziadz

Honda Accord     Honda Concerto
    IV urodziny Honda Team Grudziadz

    Honda Accord Honda Concerto
    25 września 2013, 18:21 przez kimaty1988 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Źródło:

    własne

    Prosiłbym o przeczytanie i ewentualną pomoc – Dzień dobry. Zacznę od tego, że mój tata ma za miesiąc urodziny i chciałem mu zrobić niespodziankę i kupić Fiata 131 Mirafiori. Mój tata bardzo kocha ten samochód, tylko jest ten problem, że nigdzie nie mogę znaleźć odpowiedniego egzemplarza. Prosił bym wszystkich, będę bardzo wdzięczny. Z góry dziękuje
    Dzień dobry. Zacznę od tego, że mój tata ma za miesiąc urodziny i chciałem mu zrobić niespodziankę i kupić Fiata 131 Mirafiori. Mój tata bardzo kocha ten samochód, tylko jest ten problem, że nigdzie nie mogę znaleźć odpowiedniego egzemplarza. Prosił bym wszystkich, będę bardzo wdzięczny. Z góry dziękuje
    4 września 2013, 17:25 przez KochamWozy91 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (14)
    100 LAT – Supra Mk IV obchodzi 20 urodziny!
    Supra Mk IV obchodzi 20 urodziny!
    30 sierpnia 2013, 21:18 przez patryko (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (2)
    Gdyby żył, obchodziłby 63 urodziny.
    Pamiętamy.
    24 sierpnia 2013, 21:55 przez blackhorse03 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (1)
    Źródło:

    FB i YT

    Kolejna tegoroczna rocznica – Volkswagen Passat, po 20 milionach wyprodukowanych egzemplarzach, świętuje swoje czterdzieste urodziny
    Volkswagen Passat, po 20 milionach wyprodukowanych egzemplarzach, świętuje swoje czterdzieste urodziny
    30 lipca 2013, 14:50 przez Italianiec (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (2)
    Rysunek | Mercedes SLR – Wróciłem. Kolejny rysunek. 
SLR rysowany na urodziny wujka. 
Trochę pracy było, nie ukrywam. Ale efekt w miarę dobry.
    Wróciłem. Kolejny rysunek.
    SLR rysowany na urodziny wujka.
    Trochę pracy było, nie ukrywam. Ale efekt w miarę dobry.
    24 lipca 2013, 21:51 przez ManieK (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (6)
    Źródło:

    www.facebook.com/ManiekDrawingStudio

    Rysunek. Prezent urodzinowy – Wpadłem na pomysł, aby dziadkowi dać na urodziny rysunek jego Ibizy. Co o tym myślicie? Dobry pomysł?
    Wpadłem na pomysł, aby dziadkowi dać na urodziny rysunek jego Ibizy. Co o tym myślicie? Dobry pomysł?
    8 lipca 2013, 21:55 przez Cortez (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Źródło:

    własne

    Jak wszyscy to i ja – Tort na 50 urodziny mojego taty
    Tort na 50 urodziny mojego taty
    25 maja 2013, 12:36 przez ~tomekfso10 | Do ulubionych | Skomentuj (3)
    Źródło:

    Własne