Momencik, trwa przetwarzanie danych   loading-animation
  • Szukaj


     

    Znalazłem 21 takich materiałów
    Mercedes-Benz SLR McLaren 722 – Supersamochód klasy średniej produkowany we współpracy Mercedesa i McLarena w latach 2003-2009. Pierwszy prototyp samochodu zaprezentowano w Detroit w 1999 roku za to wersję produkcyjną zaprezentowano 17 listopada 2003 podczas salonu samochodowego we Frankfurcie. W 2007 roku rozpoczęto produkcję wersji roadster. Do współpracy między Mercedesem, a McLarenem doszło, ponieważ obie firmy ściśle współpracowały wówczas ze sobą w Formule 1, a McLaren był także w 40% własnością ówczesnej firmy Daimler AG. Produkcja SLR odbywała się ręcznie w centrum technologicznym McLarena w Woking w Anglii w wersji coupe oraz roadster. Inspiracją podczas projektowania samochodu był Mercedes 300 SLR. Nadwozie wykonano z włókna węglowego. Przy projektowaniu nadwozia korzystano z technologii jakie wykorzystuje się w F1. SLR wyposażono w ukryty spojler, który podnosi się przy prędkości 95 km/h zwiększając przyczepność i stabilność auta. Wersja 722 Edition wyposażona jest w 5,4-litrowy silnik V8, który wytwarza moc 650 KM i moment obrotowy 820 Nm. W tej wersji samochód osiąga prędkość maksymalną 337 km/h i przyspiesza do 100 km/h w 3,6 sekund.
    Supersamochód klasy średniej produkowany we współpracy Mercedesa i McLarena w latach 2003-2009. Pierwszy prototyp samochodu zaprezentowano w Detroit w 1999 roku za to wersję produkcyjną zaprezentowano 17 listopada 2003 podczas salonu samochodowego we Frankfurcie. W 2007 roku rozpoczęto produkcję wersji roadster. Do współpracy między Mercedesem, a McLarenem doszło, ponieważ obie firmy ściśle współpracowały wówczas ze sobą w Formule 1, a McLaren był także w 40% własnością ówczesnej firmy Daimler AG. Produkcja SLR odbywała się ręcznie w centrum technologicznym McLarena w Woking w Anglii w wersji coupe oraz roadster. Inspiracją podczas projektowania samochodu był Mercedes 300 SLR. Nadwozie wykonano z włókna węglowego. Przy projektowaniu nadwozia korzystano z technologii jakie wykorzystuje się w F1. SLR wyposażono w ukryty spojler, który podnosi się przy prędkości 95 km/h zwiększając przyczepność i stabilność auta. Wersja 722 Edition wyposażona jest w 5,4-litrowy silnik V8, który wytwarza moc 650 KM i moment obrotowy 820 Nm. W tej wersji samochód osiąga prędkość maksymalną 337 km/h i przyspiesza do 100 km/h w 3,6 sekund.
    Ukryty –
    22 stycznia 2019, 12:34 przez galandt (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Główny bohater ma ukryty cel. My go znamy.
    6 grudnia 2018, 15:42 przez Yojimbo (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Źródło:

    facebook.com/niechcemisiegarage

    W202 – Przyczajony tygrys ukryty smok.
    Przyczajony tygrys ukryty smok.
    18 stycznia 2016, 20:18 przez crc_chrg (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Źródło:

    własne

    Mercedes e 190 – Ukryty w garażu.
Autko kolegi.
    Ukryty w garażu.
    Autko kolegi.
    8 grudnia 2015, 19:41 przez tomo155 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Źródło:

    wlasne

    Toyota Corona T40 1968 – Toyota Corona T40 była jednym z pierwszych modeli marki sprzedawanym w Europie. Ten niezwykły sedan był doskonałym ambasadorem japońskiej motoryzacji w Europie, powyższy egzemplarz zaś już od początku lat 70-tych jeździ po polskich drogach, służąc początkowo w kręgach dyplomatycznych. To trzecia generacja modelu, solidnie zaprojektowana i precyzyjnie wykonana. Wersja Deluxe była najwyższą z trzech dostępnych serii wyposażeniowych. Wśród dodatków można odnaleźć radio, dwie prędkości pracy wycieraczek i ogrzewaną tylną szybę. Wśród stylistycznych dodatków – wlew paliwa ukryty pod tylną rejestracją. 75-konny silnik OHV był większym z dostępnych i dzięki masie własnej poniżej 1 tony zapewniał niezłe osiągi. To niebanalny japoński klasyk wyróżniający się idealnym stanem i ciekawą historią.
    Toyota Corona T40 była jednym z pierwszych modeli marki sprzedawanym w Europie. Ten niezwykły sedan był doskonałym ambasadorem japońskiej motoryzacji w Europie, powyższy egzemplarz zaś już od początku lat 70-tych jeździ po polskich drogach, służąc początkowo w kręgach dyplomatycznych. To trzecia generacja modelu, solidnie zaprojektowana i precyzyjnie wykonana. Wersja Deluxe była najwyższą z trzech dostępnych serii wyposażeniowych. Wśród dodatków można odnaleźć radio, dwie prędkości pracy wycieraczek i ogrzewaną tylną szybę. Wśród stylistycznych dodatków – wlew paliwa ukryty pod tylną rejestracją. 75-konny silnik OHV był większym z dostępnych i dzięki masie własnej poniżej 1 tony zapewniał niezłe osiągi. To niebanalny japoński klasyk wyróżniający się idealnym stanem i ciekawą historią.
    Znalezisko! – Fiat którego spotkałem dziś w sklepie/serwisie kosiarek i pił mechanicznych. Szok! Stał sobie grzecznie ukryty za kosiarkami a nad nim wisiała buda jakaś dziwna, która miała pewnie być repliką samochodu z lat 30-40. Będzie więcej, lepszych zdjęć jak będę miał chwilę żeby pojechać i pocykać.
    Fiat którego spotkałem dziś w sklepie/serwisie kosiarek i pił mechanicznych. Szok! Stał sobie grzecznie ukryty za kosiarkami a nad nim wisiała buda jakaś dziwna, która miała pewnie być repliką samochodu z lat 30-40. Będzie więcej, lepszych zdjęć jak będę miał chwilę żeby pojechać i pocykać.
    12 maja 2015, 15:59 przez ~Broda | Do ulubionych | Skomentuj (1)
    Źródło:

    moje zarazki

    Porsche 911 – A może GT-R ukryty w tle zdjęcia? Co wybieracie? W razie trudnego wyboru pozostaje jeszcze niebieskie Mito.
    A może GT-R ukryty w tle zdjęcia? Co wybieracie? W razie trudnego wyboru pozostaje jeszcze niebieskie Mito.
    Przyczajony tygrys, ukryty smok... –
    29 września 2014, 6:40 przez Konto usunięte | Do ulubionych | Skomentuj (10)