Momencik, trwa przetwarzanie danych   loading-animation
  • Szukaj


     

    Znalazłem 208 takich materiałów
    Fiat Bravo – Ja też mam czym się pochwali.

Silnik 1.6 16V 103 KM
Produkowany 1996 (od 2008 w Polsce kraj pochodzenia Niemcy)
Pojemność skokowa 1581 cm3
Typ silnika: benzynowy
Moc silnika: 103 KM
Montaż silnika:	z przodu, poprzecznie
Liczba cylindrów: 4
Układ cylindrów: rzędowy
Liczba zaworów:	4
Typ wtrysku: wielopunktowy (MPI)
PRZENIESIENIE NAPĘDU
Manualna skrzynia biegów: 5-biegowa
Rodzaj napędu: na przednią oś
OSIĄGI
Prędkość maksymalna: 190 km/h	
Przyspieszenie (0 do 100km/h): 9,7s
(sprawdzany na hamowni)
i na koniec blacha w ocynku tylko na Niemiecki rynek był taki produkowane a reszta to tak jak na zdjeciu.

Urody nie brakuje również wnętrzu kompaktowego Fiata. Co ważne, ładna stylistyka poszła w parze z odpowiednią czytelności i bardzo prostą obsługą. Atutem wnętrza jest również jakość wykończenia – zarówno do spasowania, jak i samych materiałów nie można mieć żadnych zastrzeżeń.
Koszty to kategoria, w której auto ma się czym pochwalić. Kwoty widniejące w cenniku okazują się atrakcyjne, za kupnem przemawia też niezłe wyposażenie: wspomaganie kierownicy, elektryczne szyby i lusterka, centralny zamek na pilota, klimatyzacja, wspomaganie kierownicy.

Proszę o swoje zdanie. Pozdrawiam.
    Ja też mam czym się pochwali.

    Silnik 1.6 16V 103 KM
    Produkowany 1996 (od 2008 w Polsce kraj pochodzenia Niemcy)
    Pojemność skokowa 1581 cm3
    Typ silnika: benzynowy
    Moc silnika: 103 KM
    Montaż silnika: z przodu, poprzecznie
    Liczba cylindrów: 4
    Układ cylindrów: rzędowy
    Liczba zaworów: 4
    Typ wtrysku: wielopunktowy (MPI)
    PRZENIESIENIE NAPĘDU
    Manualna skrzynia biegów: 5-biegowa
    Rodzaj napędu: na przednią oś
    OSIĄGI
    Prędkość maksymalna: 190 km/h
    Przyspieszenie (0 do 100km/h): 9,7s
    (sprawdzany na hamowni)
    i na koniec blacha w ocynku tylko na Niemiecki rynek był taki produkowane a reszta to tak jak na zdjeciu.

    Urody nie brakuje również wnętrzu kompaktowego Fiata. Co ważne, ładna stylistyka poszła w parze z odpowiednią czytelności i bardzo prostą obsługą. Atutem wnętrza jest również jakość wykończenia – zarówno do spasowania, jak i samych materiałów nie można mieć żadnych zastrzeżeń.
    Koszty to kategoria, w której auto ma się czym pochwalić. Kwoty widniejące w cenniku okazują się atrakcyjne, za kupnem przemawia też niezłe wyposażenie: wspomaganie kierownicy, elektryczne szyby i lusterka, centralny zamek na pilota, klimatyzacja, wspomaganie kierownicy.

    Proszę o swoje zdanie. Pozdrawiam.
    8 maja 2012, 15:59 przez ~Jacek44 | Do ulubionych | Skomentuj (5)
    Mój Ford Mondeo Mk3 2.0 TDCi Duratorq (115 KM) Kombi – Charakterystyka silnika:
Rodzaj paliwa	olej napędowy
Pojemność	1998 cm3
Ilość cylindrów	4/DOHC
Układ cylindrów	rzędowy
Liczba zaworów	16
Moc	85 kW (115 KM) przy 3950 rpm
Moment obrotowy	280 Nm przy 1900 rpm
Stopień sprężania	19:1
Napęd:
Rodzaj napędu	przód
Typ skrzyni biegów	manualna
Ilość przełożeń	5
Układ hamulcowy:
Przód	tarczowe wentylowane (300 mm)
Tył	tarczowe (280 mm)
Osiągi:
Przyspieszenie 0-100 km/h	11,2 s
Prędkość maksymalna	195 km/h
Masa własna	1555 kg
Spalanie:
Cykl miejski	7,8 litrów/100 km
Cykl pozamiejski	4,8 litrów/100 km
Cykl mieszany	5,9 litrów/100 km

Już niedługo koła 205/50/R17, myślę że mogę TU go pokazać :)
    Charakterystyka silnika:
    Rodzaj paliwa olej napędowy
    Pojemność 1998 cm3
    Ilość cylindrów 4/DOHC
    Układ cylindrów rzędowy
    Liczba zaworów 16
    Moc 85 kW (115 KM) przy 3950 rpm
    Moment obrotowy 280 Nm przy 1900 rpm
    Stopień sprężania 19:1
    Napęd:
    Rodzaj napędu przód
    Typ skrzyni biegów manualna
    Ilość przełożeń 5
    Układ hamulcowy:
    Przód tarczowe wentylowane (300 mm)
    Tył tarczowe (280 mm)
    Osiągi:
    Przyspieszenie 0-100 km/h 11,2 s
    Prędkość maksymalna 195 km/h
    Masa własna 1555 kg
    Spalanie:
    Cykl miejski 7,8 litrów/100 km
    Cykl pozamiejski 4,8 litrów/100 km
    Cykl mieszany 5,9 litrów/100 km

    Już niedługo koła 205/50/R17, myślę że mogę TU go pokazać :)
    7 maja 2012, 11:10 przez czaja140 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Źródło:

    Sebastian Czajka - Sony Ericsson Xperia Arc S 8 Mpx

    Moja Škoda 105S – Przyszła kolej i na mnie.

Moja Škoda 105S.

Rok produkcji: 1986. Tak, tak ten samochód ma 26 lat!
Przebieg (km): 60 000 po kupnie. W tej chwili 66 000.
Pojemność silnika (cm3): 1 000
Moc silnika (KM): 45. Niestety najsłabsza jednostka montowana w tych samochodach. No cóż... wszystkiego mieć nie można : )
Skrzynia biegów: 4 + R
Rodzaj paliwa: Benzyna. BEZ gazu.
Typ: Sedan
Liczba drzwi: 4
Kolor: Pomarańczowy. Tak! To jest pomarańczowy a nie czerwony i koniec kropka.
Stan: Bardzo dobry.
Uszkodzony: Nigdy.
Wyposażenie: Wersja Exlusiv tak więc ma np. przeciwmgielne, fotele z zagłówkami, kieszenie boczne w drzwiach (razem z miejscem na głośniki).

25 lat jeździł tym dziadek aż w końcu stan zdrowia przestał mu pozwalać na prowadzenie Škodziny.
Ze łzami w oczach podpisywał mi tą umowę.
Jeździł tylko od święta a przed wiazdem do garażu zawsze ją czyścił o czym świadczy stan blacharki.
Zero rdzy.
Nawet w bagażniku jest dywan a pod dywanem piękny oryginalny pomarańczowy lakier.
Podłoga zakonserwowana.
Silnik suchutki.
No po prostu trafiło mi się jak ślepej kurze ziarno.

Jeśli podoba Wam się połączenie 
osiemnastolatka z dwudziestosześciolatką dajcie moc a wtedy wstawię więcej zdjęć Mandarynki :)
    Przyszła kolej i na mnie.

    Moja Škoda 105S.

    Rok produkcji: 1986. Tak, tak ten samochód ma 26 lat!
    Przebieg (km): 60 000 po kupnie. W tej chwili 66 000.
    Pojemność silnika (cm3): 1 000
    Moc silnika (KM): 45. Niestety najsłabsza jednostka montowana w tych samochodach. No cóż... wszystkiego mieć nie można : )
    Skrzynia biegów: 4 + R
    Rodzaj paliwa: Benzyna. BEZ gazu.
    Typ: Sedan
    Liczba drzwi: 4
    Kolor: Pomarańczowy. Tak! To jest pomarańczowy a nie czerwony i koniec kropka.
    Stan: Bardzo dobry.
    Uszkodzony: Nigdy.
    Wyposażenie: Wersja Exlusiv tak więc ma np. przeciwmgielne, fotele z zagłówkami, kieszenie boczne w drzwiach (razem z miejscem na głośniki).

    25 lat jeździł tym dziadek aż w końcu stan zdrowia przestał mu pozwalać na prowadzenie Škodziny.
    Ze łzami w oczach podpisywał mi tą umowę.
    Jeździł tylko od święta a przed wiazdem do garażu zawsze ją czyścił o czym świadczy stan blacharki.
    Zero rdzy.
    Nawet w bagażniku jest dywan a pod dywanem piękny oryginalny pomarańczowy lakier.
    Podłoga zakonserwowana.
    Silnik suchutki.
    No po prostu trafiło mi się jak ślepej kurze ziarno.

    Jeśli podoba Wam się połączenie
    osiemnastolatka z dwudziestosześciolatką dajcie moc a wtedy wstawię więcej zdjęć Mandarynki :)
    7 maja 2012, 13:08 przez xavyer (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (9)
    Źródło:

    Własne

    Subaru BRZ GT300 – Dane techniczne

Silnik i napęd:

    Typ: B4, FA20
    Ustawienie: z przodu, wzdłużnie
    Rozrząd: DOHC, 4 zawory na cylinder
    Objętość skokowa: 1998 cm3
    Moc maksymalna: ≈ 300 KM
    Objętościowy wskaźnik mocy: ≈ 150,15 KM/l
    Typ napędu: na tylne koła

Hamulce i koła:

    Hamulce przednie: tarczowe, wentylowane AP Racing
    Hamulce tylne: tarczowe, wentylowane AP Racing
    Koła przednie: 18”
    Koła tylne: 18”

Masy i wymiary:

    Rozstaw osi: 2570 mm


JEŚLI KTOŚ GO CHCE LEPIEJ ZOBACZYĆ PISAĆ MAM WIĘCEJ FOTEK SILNIKA TEŻ
    Dane techniczne

    Silnik i napęd:

    Typ: B4, FA20
    Ustawienie: z przodu, wzdłużnie
    Rozrząd: DOHC, 4 zawory na cylinder
    Objętość skokowa: 1998 cm3
    Moc maksymalna: ≈ 300 KM
    Objętościowy wskaźnik mocy: ≈ 150,15 KM/l
    Typ napędu: na tylne koła

    Hamulce i koła:

    Hamulce przednie: tarczowe, wentylowane AP Racing
    Hamulce tylne: tarczowe, wentylowane AP Racing
    Koła przednie: 18”
    Koła tylne: 18”

    Masy i wymiary:

    Rozstaw osi: 2570 mm


    JEŚLI KTOŚ GO CHCE LEPIEJ ZOBACZYĆ PISAĆ MAM WIĘCEJ FOTEK SILNIKA TEŻ
    7 maja 2012, 19:43 przez kacperz (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Challenger SRT8 – Zamiast fabrycznych felg wstawiono 22-calowe czarne obręcze o szerokości 9,0” z przodu i 10,0” z tyłu. Opony na osi kierowanej mają rozmiar 265/35, a gumy z tyłu – 295/30. Wyprodukowała je firma Pirelli. Aby zmieściły się koła, trzeba było najpierw nieco rozgiąć błotnik
Pod maską Challengera SRT8 fabrycznie zainstalowana była 8-cylindrowa widlasta jednostka Hemi o objętości skokowej 6,1 l. Miała ona moc 431 KM i maksymalny moment obrotowy 569 Nm. Według informacji silnik został rozwiercony do 7 l. Nie jestem jednak pewien, czy po prostu nie wymieniono motoru na 7-litrowy agregat z Corvette Z06. Tak czy inaczej teraz serce Dodge’a generuje moc 608 KM i moment obrotowy 638 Nm
Dane techniczne

Silnik i napęd:

    Typ: V8
    Ustawienie: z przodu, wzdłużnie
    Rozrząd: OHV, 2 zawory na cylinder
    Objętość skokowa: ≈ 7000 cm3
    Moc maksymalna: 608 KM
    Objętościowy wskaźnik mocy: ≈ 86,86 KM/l
    Maksymalny moment obrotowy: 638 Nm
    Skrzynia biegów: 6-biegowa, manualna
    Typ napędu: na tylne koła

Hamulce i koła:

    Hamulce przednie: tarczowe, wentylowane, średnica 360 mm
    Hamulce tylne: tarczowe, wentylowane, średnica 350 mm
    Koła przednie: 9,0” x 22”
    Koła tylne: 10,0” x 22”
    Opony przednie: 265/35 R 22
    Opony tylne: 295/30 R 22

Masy i wymiary:

    Długość: 5022 mm
    Szerokość: 1923 mm
    Rozstaw osi: 2946 mm

Osiągi:

    Prędkość maksymalna: ponad 300 km/h
    Zamiast fabrycznych felg wstawiono 22-calowe czarne obręcze o szerokości 9,0” z przodu i 10,0” z tyłu. Opony na osi kierowanej mają rozmiar 265/35, a gumy z tyłu – 295/30. Wyprodukowała je firma Pirelli. Aby zmieściły się koła, trzeba było najpierw nieco rozgiąć błotnik
    Pod maską Challengera SRT8 fabrycznie zainstalowana była 8-cylindrowa widlasta jednostka Hemi o objętości skokowej 6,1 l. Miała ona moc 431 KM i maksymalny moment obrotowy 569 Nm. Według informacji silnik został rozwiercony do 7 l. Nie jestem jednak pewien, czy po prostu nie wymieniono motoru na 7-litrowy agregat z Corvette Z06. Tak czy inaczej teraz serce Dodge’a generuje moc 608 KM i moment obrotowy 638 Nm
    Dane techniczne

    Silnik i napęd:

    Typ: V8
    Ustawienie: z przodu, wzdłużnie
    Rozrząd: OHV, 2 zawory na cylinder
    Objętość skokowa: ≈ 7000 cm3
    Moc maksymalna: 608 KM
    Objętościowy wskaźnik mocy: ≈ 86,86 KM/l
    Maksymalny moment obrotowy: 638 Nm
    Skrzynia biegów: 6-biegowa, manualna
    Typ napędu: na tylne koła

    Hamulce i koła:

    Hamulce przednie: tarczowe, wentylowane, średnica 360 mm
    Hamulce tylne: tarczowe, wentylowane, średnica 350 mm
    Koła przednie: 9,0” x 22”
    Koła tylne: 10,0” x 22”
    Opony przednie: 265/35 R 22
    Opony tylne: 295/30 R 22

    Masy i wymiary:

    Długość: 5022 mm
    Szerokość: 1923 mm
    Rozstaw osi: 2946 mm

    Osiągi:

    Prędkość maksymalna: ponad 300 km/h
    4 maja 2012, 22:18 przez kacperz (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Lotus Esprit V8 przygotowany przez Cam Shaft – Dane techniczne

Silnik i napęd:

    Typ: V8, 918
    Ustawienie: centralnie, wzdłużnie
    Rozrząd: DOHC, 4 zawory na cylinder
    Objętość skokowa: 3504 cm3
    Doładowanie: dwie turbosprężarki
    Moc maksymalna: 492 KM
    Objętościowy wskaźnik mocy: 140,41 KM (seryjny – 101,03 KM/l)
    Skrzynia biegów: 6-biegowa, manualna
    Typ napędu: na tylne koła

Hamulce i koła:

    Hamulce przednie: tarczowe, wentylowane
    Hamulce tylne: tarczowe, wentylowane
    Koła przednie: 8,5 x 17”
    Koła tylne: 10,0 x 18”
    Opony przednie: 235/40 R 17
    Opony tylne: 285/35 R 18

Masy i wymiary:

    Masa własna: 1378 kg
    Stosunek masy do mocy: 2,80 kg/KM (seryjny – 3,89 kg/KM)
    Długość: 4414 mm
    Szerokość: 1883 mm
    Wysokość: 1150 mm
    Rozstaw osi: 2420 mm

Osiągi:

    Przyspieszenie 0-100 km/h: 4,30 s
    Prędkość maksymalna: 305 km/h
    Dane techniczne

    Silnik i napęd:

    Typ: V8, 918
    Ustawienie: centralnie, wzdłużnie
    Rozrząd: DOHC, 4 zawory na cylinder
    Objętość skokowa: 3504 cm3
    Doładowanie: dwie turbosprężarki
    Moc maksymalna: 492 KM
    Objętościowy wskaźnik mocy: 140,41 KM (seryjny – 101,03 KM/l)
    Skrzynia biegów: 6-biegowa, manualna
    Typ napędu: na tylne koła

    Hamulce i koła:

    Hamulce przednie: tarczowe, wentylowane
    Hamulce tylne: tarczowe, wentylowane
    Koła przednie: 8,5 x 17”
    Koła tylne: 10,0 x 18”
    Opony przednie: 235/40 R 17
    Opony tylne: 285/35 R 18

    Masy i wymiary:

    Masa własna: 1378 kg
    Stosunek masy do mocy: 2,80 kg/KM (seryjny – 3,89 kg/KM)
    Długość: 4414 mm
    Szerokość: 1883 mm
    Wysokość: 1150 mm
    Rozstaw osi: 2420 mm

    Osiągi:

    Przyspieszenie 0-100 km/h: 4,30 s
    Prędkość maksymalna: 305 km/h
    5 maja 2012, 16:47 przez tom88 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (1)
    Uwaga! Konkurs Motokillera! Piękny model do wygrania! – Uwaga - poniżej linek do wszystkich konkursowych prac!

Klikaj tutaj, aby obejrzeć i ocenić wszystkie zamieszczone do tej pory prace! 


Wszystkie nadesłane wczoraj materiały są od drugiej podstrony. Nie ma nic na pierwszej. By nikogo nie faworyzować. Zatem przeglądamy całość motokillera i dajemy moc zgodnie z własnym sumieniem!

Materiały dodane dziś - pojawią się jutro. Materiały dodane ostatniego dnia miesiąca będą brały udział w następnej edycji (następnym miesiącu), by wyrównać jakoś ich szanse...


Od dziś (02.04.2012) obowiązuje zasada z punktu 5. Jeden dzień - jeden użytkownik - jedna praca! Pamiętajmy o tym! Kwalifikujemy tylko pierwszą nadesłaną. Z każdej następnej usuwam przypisek konkurs i daję jako normalne zdjęcie! Stali wrzucacze słyszą i rozumieją?

Zasady są proste. 

1. Musisz być zarejestrowanym użytkownikiem motokiller.pl

2. Dodajesz zdjęcie lub film o tematyce motoryzacyjnej.

3. Ładnie i zachęcająco opisujesz film lub zdjęcie, staraj się poprawiać błędy - przeglądarka podkreśla je. Materiały z prośbą typu dawajcie moc, albo inne wpływanie na dawanie mocy (sondy i takie tam) będą usuwane. Opis ma dotyczyć zdjęcia lub filmu.

4. W tytule dopisek KONKURS

5. Uwaga! Jednego dnia możesz wrzucić tylko jedną pracę na konkurs! Jeśli masz więcej prac - rozłóż je na kilka dni! Jeśli wrzucisz kilka prac jednego dnia - zakwalifikujemy tą pierwszą.

6. W przypadku dubli jako pierwszy idzie materiał nadesłany jako pierwszy. W przypadku nadesłania takiego samego materiału, jaki był - materiał nadesłany będzie usunięty.

7. Zbierasz moc!

Konkurs startuje 1 kwietnia. Wszystkie materiały nadesłane po 1 kwietnia trafią na główną - zasady dodawana na stronę główną są takie, ze nie ma zasad. Generalnie będzie to tak, że cały obecny dzień będzie dnia następnego na głównej. Czyli 2 kwietnia dodam wszystkie prace nadesłane 1 kwietnia i tak dalej.

UWAGA - BARDZO WAŻNE! ZMIANA!

Dotarły do mnie słuchy, że rok, to za dużo. I słusznie! To mocno podnosimy stawke i skracamy konkurs. Do miesiąca, czyli 30 kwietnia 2012 kończymy!!!! By dać szanse pracom nadesłanym ostatniego dnia konkursu (30 kwietnia) konkurs ostatecznie rozwiążemy 15 maja i wtedy wyłonimy zwycięzcę. Można głosować do ostatniej chwili. Wyniki będą obowiązywały z 15 maja z godziny 12... A o co walczymy? Ano od razu o fajną nagrode, a co! Nagrodę sponsoruję ja - a ponieważ z natury jestem leniwy, to daję wygrywającemu wolność wyboru. Warunek jest jeden - skala 1:18.

Model i firmę ustali się ze zwycięzcą. A co! Jest o co walczyć! To wybór jednego z ponad 300 modeli!

To szukamy materiałów. W konkursie nie biorą udziału materiały ode mnie (co oczywiste) i od osób niezarejestrowanych.

Poniżej pełna lista modeli do wyboru. Zwycięzca otrzyma linki do sklepu, gdzie sobie będzie je mógł obejrzeć i wybrać kolor i firmę.

Bburago:

DIAMOND Collezione:
Alfa Romeo 8C Competizione 2007, Audi TT RS, BMW X-Seria X5, BMW X-Seria X6 M, Citroen Seria C C6, Fiat 500 Abarth (2008), Lamborghini AVENTADOR (2011), Lamborghini REVENTON, Nissan GT-R, Peugeot 907 V12, Porsche 911 GT3 RS, Renault Megane Sport, VW Volkswagen Golf V 

GOLD Collezione:
Alfa Romeo 8C 2300 Spider Touring 1932, Alfa Romeo 8C 2300 Monza 1931, Aston Martin V12 Vanquish 2002, BMW M-Seria M Roadster, BMW Z-Seria Z4, BMW Z-Seria Z8 (2000), Bugatti EB 110 1991, Bugatti Type 59 1934, Chevrolet Corvette, Citroen Seria C C6, Dodge Viper SRT-10, Dodge Viper GTS, Dodge Viper RT/10, Fiat 500 L 1968, Fiat 500 F 1965, Fiat 500 Carabinieri, Fiat 500 Polizia, Fiat 500 Taxi, Jaguar E Cabriolet 1961, Jaguar E- Coupe 1961, Jaguar Mark II 1959, Jeep Wrangler Sahara, Lamborghini Countach 5000 Quattrovalvole, Lamborghini Diablo, Lamborghini Gallardo, Lamborghini Miura, Lamborghini Murcielago, Lamborghini Murcielago Roadster, Lancia Aurelia B24 Spyder 1955, Land Rover Range Rover Sport, Lexus SC 430, Maserati 3200 GT, Maserati GT Spyder, Mercedes-Benz 300 SL Touring 1957, Mercedes-Benz 300 SL 1954, Mercedes-Benz 300 SLR MM 1955, Mercedes-Benz 500 500 K Roadster 1936, Mercedes-Benz SSK 1928, Mercedes-Benz SSKL 1931, Mini Cooper Cooper (1969), Mini Cooper Cooper (2001), Morgan Aero 8, Porsche 356 Cabrio, Porsche 356 Coupe, Porsche 911 Carrera Cabriolet, Porsche 911 Carrera 4, Porsche 911 Carrera 1997, Porsche 911 GT3 Strasse, Porsche 911 Turbo, Renault Alpine A110 1600S 1971, Smart Roadster, Smart Roadster Coupe, VW Volkswagen Beetle-Kafer 1955, VW Volkswagen Golf V, VW Volkswagen New Beetle (1998), VW Volkswagen New Beetle Cup, VW Volkswagen Touareg

MAISTO:

Special Edition:
Audi RS 4 Cabriolet, Audi TT Roadster, BMW M-Seria M5, BMW M-Seria M6 Cabrio, BMW Z-Seria Z4, Chevrolet Camaro SS 396, Chevrolet Camaro SS Z/28 Coupe, Chevrolet Chevelle SS 454, Chevrolet Chevelle SS 454 S, Chevrolet Colorado 4x4 2004, Chevrolet Colorado 4x4 2004, Chevrolet Corvette 2005, Chevrolet Corvette 1974, Chevrolet Corvette 1957, Chevrolet Corvette Coupe, Chevrolet Corvette Z06 2007 Specter Werkes, Chrysler 300 C Hemi, Chrysler PT Cruiser, Dodge Charger R/T, Dodge Concept Vehicle, Dodge Viper GT2, Dodge Viper GTS, Ford 1950, Ford Mustang Mach III, Ford Mustang GT convertible 2010, Ford Mustang GT Cobra Jet 1968, Ford Torino Talladega 1969, GMC Canyon 2004, Jaguar S- Type, Jaguar X- Type, Jaguar XKR, Jeep Grand Cherokee 2005, Jeep Wrangler Rubicon, Lamborghini Diablo SV, Lamborghini Gallardo Superggera (2008), Lamborghini Murcielago LP640, Lamborghini Murcielago Roadster, Lexus SC 430 cabrio, Maserati Spyder, Mercedes-Benz A-Class, Mercedes-Benz C-Class Sports Coupe, Mercedes-Benz E- Class, Mercedes-Benz SL 550, Mercedes-Benz SL 63 AMG, Mercedes-Benz SLK Convertible, Mini Cooper Cooper, Nissan 350Z, Opel Speedster, Pontiac GTO, Porsche 911 Carrera Cabriolet, Porsche 911 Targa, Porsche Boxster, Porsche Cayenne Exclusive, Porsche Cayenne Turbo, Porsche Cayenne, Porsche Cayman, Shelby Series 1, Smart Fortwo Coupe, Studebaker Staliner 1953, Volkswagen New Beetle

Premiere Edition:
BMW Z-Seria Z8, Cadillac Eldorado Biarritz, Dodge Challenger Concept 2006, Ford F- 150 Lariat, Ford F- 350 Lariat, Hummer HX Concept, Jeep Rescue Concept, Jeep Wrangler Rubicon, Mercedes-Benz 500 550 K Typ Specialroaster, Mercedes-Benz 500 500 k special, Mercedes-Benz CLK-GTR, Mercedes-Benz CLS-Class, Mercedes-Benz S-Class, Mercedes-Benz SL 65 AMG, Mercedes-Benz SL 55 AMG, Mercedes-Benz SLR McLaren, Porsche 911 GT1 Le Mans, Porsche Carrera GT

Custom Shop:
BMW M-Seria M5, Cadillac Eldorado Biarritz, Chrysler 300 C Hemi, Citroen Seria CV 2 CV 1952, Hummer H2 SUT Concept, Hummer H2 SUV, Lamborghini Murcielago Roadster, Land Rover Range Rover Sport, Lexus SC 430, Mercedes-Benz CLS-Class, Mercedes-Benz SL 55 AMG, Mercedes-Benz SL 55 AMG Convertible, Mercedes-Benz SLR McLaren, Mercedes-Benz SSS AMG, Porsche Cayenne Turbo

Pro-Rodz:
Chevrolet BEL AIR 1962, Chevrolet Camaro Z/28 1968, Chevrolet Camaro Convertible 1968, Chevrolet Chevelle SS 454 Convertible 1971, Chevrolet Corvette 1965, Dodge Charger Concept 2006

Old Friends:
Mercedes-Benz 190 SL 1955, Mercedes-Benz 280 SE 1967

WELLY:

Premium Collection:
Alfa Romeo Spider, BMW 1-Seria 120i, BMW 3-Seria 328i, BMW 6-Seria 645ci, BMW 7-Seria 745i, BMW X-Seria X5, BMW X-Seria X6, Chevrolet Avalanche, Chevrolet Borrego Concept, Chevrolet Camaro SS 2002, Chevrolet Chevelle SS 396 1968, Chevrolet Fleemaster, Chevrolet Monte Carlo SS 1987, Chevrolet Silverado, Chevrolet Special Deluxe 1941, Citroen Seria C C2, Dodge Ram i1500quad sho 2002i, Ford Crestline Sunliner 1953, Ford Deluxe CABRIOLET 1936, Ford GT 5.0 1986, Ford Mustang Boss 302 1970, Ford Mustang SVO 1986, Honda S2000, Jaguar S-Type 1999, Jaguar X150 Coupe, Lamborghini Diablo, Lexus SC 430 Cabrio, Lotus Elise 111s, Mercedes-Benz 190 SL Convertible 1955, Mercedes-Benz A-Class, Mercedes-Benz C-Class, Mercedes-Benz C-Class Sports Coupe, Mercedes-Benz SL 500 Convertible, Mercedes-Benz SLK 350, Opel Astra GTC 2005, Peugeot 206 CC, Peugeot 207 CC, Peugeot Seria 400 406 Coupe 1997, Peugeot Seria 400 407 Coupe, Peugeot Seria 400, Pontiac GTO Ram Air 6, VW Volkswagen New Beetle Cabriolet

MOTOR MAX:
Aston Martin DB 9 2006, Audi A4 Cabriolet, Audi A8 Sedan, Audi TT Coupe 2007, BMW M-Seria, BMW OLD BMW 328 ROADSTER 1936, BMW X-Seria X5, BMW Z-Seria Z4 Cabrio, Buick Roadmaster 1957, Buick Skylark 1953, Chevrolet BEL AIR 1957, Chevrolet BEL AIR HardTop 1957, Chevrolet BEL AIR 1950, Chevrolet Chevelle SS 396 1967, Chevrolet Corvette 1958, Chevrolet Impala 1960, Chevrolet Impala 1958 Siera, Chrysler 300 C 1955, Chrysler 300 C Hemi 2005, Dodge Ram Quad Cab 2002, Ford Coupe 1932 American Graffiti, Ford Coupe 1940, Ford Coupe 1932 Five Windodow, Ford Coupe 1932, Ford Coupe 1940 POLICE CAR, Ford Coupe 1932 Street rod, Ford Coupe 1932, Ford CROWN Royal Canadian Mounted Police 2001, Ford CROWN Ashville Police 2001, Ford CROWN Checker Cab 200 CO. 2001 Taxi, Ford CROWN Vancouver Police 2001, Ford CROWN California Highway Patrol, Ford CROWN Abbotsford Police 2001, Ford Deluxe 1940 (żółty), Ford Mustang Boss 429 1970, Ford Mustang Convertible 1964 1/2, Ford Mustang Coupe 1964 1/2, Ford Pick Up 1940, Ford THUNDERBIRD 1956, Jeep Grand Cherokee, Lamborghini Diablo GT, Lamborghini Gallardo Superggera, Lamborghini Murcielago Roadster, Land Rover Discovery 2004, Mercedes-Benz SL 500, Mercedes-Benz SLK 55 AMG, Mini Cooper Cooper (2001), Mini Cooper Old, Plymout Fury 1958, Pontiac GTO Judge 1969, Porsche 911, Porsche 911 Turbo cabriolet, Porsche Carrera GT 2004, Porsche Carrera GT 2004, Porsche Cayenne 2008, Porsche Cayenne Turbo, Volkswagen W12 Nardo

Mondo Motors:
Alfa Romeo 159 Safety Car, Aston Martin DB 9, Aston Martin One 77, Audi TT Coupe, BMW M-Seria M3, Fiat 500 New, Fiat Abarth 500 Tributo Ferrari, Fiat Grande Punto, Fiat Grande Punto Abarth SS, Fiat Nuova 500, Fiat Nuova 500 Abarth, Lamborghini AVENTADOR, Lamborghini Concept S, Lamborghini Estoque, Lamborghini LP560 Racing Super Trofeo, Lamborghini LP560, Lamborghini Superleggera, Maserati Grand Turisimo, Mercedes-Benz SL 65 AMG, Mercedes-Benz SLS AMG, Pagani Zonda 5, Pagani Zonda, Peugeot 407 Silhouette, Porsche 911, Porsche Cayenne Turbo
    Uwaga - poniżej linek do wszystkich konkursowych prac!

    Klikaj tutaj, aby obejrzeć i ocenić wszystkie zamieszczone do tej pory prace!


    Wszystkie nadesłane wczoraj materiały są od drugiej podstrony. Nie ma nic na pierwszej. By nikogo nie faworyzować. Zatem przeglądamy całość motokillera i dajemy moc zgodnie z własnym sumieniem!

    Materiały dodane dziś - pojawią się jutro. Materiały dodane ostatniego dnia miesiąca będą brały udział w następnej edycji (następnym miesiącu), by wyrównać jakoś ich szanse...


    Od dziś (02.04.2012) obowiązuje zasada z punktu 5. Jeden dzień - jeden użytkownik - jedna praca! Pamiętajmy o tym! Kwalifikujemy tylko pierwszą nadesłaną. Z każdej następnej usuwam przypisek konkurs i daję jako normalne zdjęcie! Stali wrzucacze słyszą i rozumieją?

    Zasady są proste.

    1. Musisz być zarejestrowanym użytkownikiem motokiller.pl

    2. Dodajesz zdjęcie lub film o tematyce motoryzacyjnej.

    3. Ładnie i zachęcająco opisujesz film lub zdjęcie, staraj się poprawiać błędy - przeglądarka podkreśla je. Materiały z prośbą typu dawajcie moc, albo inne wpływanie na dawanie mocy (sondy i takie tam) będą usuwane. Opis ma dotyczyć zdjęcia lub filmu.

    4. W tytule dopisek KONKURS

    5. Uwaga! Jednego dnia możesz wrzucić tylko jedną pracę na konkurs! Jeśli masz więcej prac - rozłóż je na kilka dni! Jeśli wrzucisz kilka prac jednego dnia - zakwalifikujemy tą pierwszą.

    6. W przypadku dubli jako pierwszy idzie materiał nadesłany jako pierwszy. W przypadku nadesłania takiego samego materiału, jaki był - materiał nadesłany będzie usunięty.

    7. Zbierasz moc!

    Konkurs startuje 1 kwietnia. Wszystkie materiały nadesłane po 1 kwietnia trafią na główną - zasady dodawana na stronę główną są takie, ze nie ma zasad. Generalnie będzie to tak, że cały obecny dzień będzie dnia następnego na głównej. Czyli 2 kwietnia dodam wszystkie prace nadesłane 1 kwietnia i tak dalej.

    UWAGA - BARDZO WAŻNE! ZMIANA!

    Dotarły do mnie słuchy, że rok, to za dużo. I słusznie! To mocno podnosimy stawke i skracamy konkurs. Do miesiąca, czyli 30 kwietnia 2012 kończymy!!!! By dać szanse pracom nadesłanym ostatniego dnia konkursu (30 kwietnia) konkurs ostatecznie rozwiążemy 15 maja i wtedy wyłonimy zwycięzcę. Można głosować do ostatniej chwili. Wyniki będą obowiązywały z 15 maja z godziny 12... A o co walczymy? Ano od razu o fajną nagrode, a co! Nagrodę sponsoruję ja - a ponieważ z natury jestem leniwy, to daję wygrywającemu wolność wyboru. Warunek jest jeden - skala 1:18.

    Model i firmę ustali się ze zwycięzcą. A co! Jest o co walczyć! To wybór jednego z ponad 300 modeli!

    To szukamy materiałów. W konkursie nie biorą udziału materiały ode mnie (co oczywiste) i od osób niezarejestrowanych.

    Poniżej pełna lista modeli do wyboru. Zwycięzca otrzyma linki do sklepu, gdzie sobie będzie je mógł obejrzeć i wybrać kolor i firmę.

    Bburago:

    DIAMOND Collezione:
    Alfa Romeo 8C Competizione 2007, Audi TT RS, BMW X-Seria X5, BMW X-Seria X6 M, Citroen Seria C C6, Fiat 500 Abarth (2008), Lamborghini AVENTADOR (2011), Lamborghini REVENTON, Nissan GT-R, Peugeot 907 V12, Porsche 911 GT3 RS, Renault Megane Sport, VW Volkswagen Golf V

    GOLD Collezione:
    Alfa Romeo 8C 2300 Spider Touring 1932, Alfa Romeo 8C 2300 Monza 1931, Aston Martin V12 Vanquish 2002, BMW M-Seria M Roadster, BMW Z-Seria Z4, BMW Z-Seria Z8 (2000), Bugatti EB 110 1991, Bugatti Type 59 1934, Chevrolet Corvette, Citroen Seria C C6, Dodge Viper SRT-10, Dodge Viper GTS, Dodge Viper RT/10, Fiat 500 L 1968, Fiat 500 F 1965, Fiat 500 Carabinieri, Fiat 500 Polizia, Fiat 500 Taxi, Jaguar E Cabriolet 1961, Jaguar E- Coupe 1961, Jaguar Mark II 1959, Jeep Wrangler Sahara, Lamborghini Countach 5000 Quattrovalvole, Lamborghini Diablo, Lamborghini Gallardo, Lamborghini Miura, Lamborghini Murcielago, Lamborghini Murcielago Roadster, Lancia Aurelia B24 Spyder 1955, Land Rover Range Rover Sport, Lexus SC 430, Maserati 3200 GT, Maserati GT Spyder, Mercedes-Benz 300 SL Touring 1957, Mercedes-Benz 300 SL 1954, Mercedes-Benz 300 SLR MM 1955, Mercedes-Benz 500 500 K Roadster 1936, Mercedes-Benz SSK 1928, Mercedes-Benz SSKL 1931, Mini Cooper Cooper (1969), Mini Cooper Cooper (2001), Morgan Aero 8, Porsche 356 Cabrio, Porsche 356 Coupe, Porsche 911 Carrera Cabriolet, Porsche 911 Carrera 4, Porsche 911 Carrera 1997, Porsche 911 GT3 Strasse, Porsche 911 Turbo, Renault Alpine A110 1600S 1971, Smart Roadster, Smart Roadster Coupe, VW Volkswagen Beetle-Kafer 1955, VW Volkswagen Golf V, VW Volkswagen New Beetle (1998), VW Volkswagen New Beetle Cup, VW Volkswagen Touareg

    MAISTO:

    Special Edition:
    Audi RS 4 Cabriolet, Audi TT Roadster, BMW M-Seria M5, BMW M-Seria M6 Cabrio, BMW Z-Seria Z4, Chevrolet Camaro SS 396, Chevrolet Camaro SS Z/28 Coupe, Chevrolet Chevelle SS 454, Chevrolet Chevelle SS 454 S, Chevrolet Colorado 4x4 2004, Chevrolet Colorado 4x4 2004, Chevrolet Corvette 2005, Chevrolet Corvette 1974, Chevrolet Corvette 1957, Chevrolet Corvette Coupe, Chevrolet Corvette Z06 2007 Specter Werkes, Chrysler 300 C Hemi, Chrysler PT Cruiser, Dodge Charger R/T, Dodge Concept Vehicle, Dodge Viper GT2, Dodge Viper GTS, Ford 1950, Ford Mustang Mach III, Ford Mustang GT convertible 2010, Ford Mustang GT Cobra Jet 1968, Ford Torino Talladega 1969, GMC Canyon 2004, Jaguar S- Type, Jaguar X- Type, Jaguar XKR, Jeep Grand Cherokee 2005, Jeep Wrangler Rubicon, Lamborghini Diablo SV, Lamborghini Gallardo Superggera (2008), Lamborghini Murcielago LP640, Lamborghini Murcielago Roadster, Lexus SC 430 cabrio, Maserati Spyder, Mercedes-Benz A-Class, Mercedes-Benz C-Class Sports Coupe, Mercedes-Benz E- Class, Mercedes-Benz SL 550, Mercedes-Benz SL 63 AMG, Mercedes-Benz SLK Convertible, Mini Cooper Cooper, Nissan 350Z, Opel Speedster, Pontiac GTO, Porsche 911 Carrera Cabriolet, Porsche 911 Targa, Porsche Boxster, Porsche Cayenne Exclusive, Porsche Cayenne Turbo, Porsche Cayenne, Porsche Cayman, Shelby Series 1, Smart Fortwo Coupe, Studebaker Staliner 1953, Volkswagen New Beetle

    Premiere Edition:
    BMW Z-Seria Z8, Cadillac Eldorado Biarritz, Dodge Challenger Concept 2006, Ford F- 150 Lariat, Ford F- 350 Lariat, Hummer HX Concept, Jeep Rescue Concept, Jeep Wrangler Rubicon, Mercedes-Benz 500 550 K Typ Specialroaster, Mercedes-Benz 500 500 k special, Mercedes-Benz CLK-GTR, Mercedes-Benz CLS-Class, Mercedes-Benz S-Class, Mercedes-Benz SL 65 AMG, Mercedes-Benz SL 55 AMG, Mercedes-Benz SLR McLaren, Porsche 911 GT1 Le Mans, Porsche Carrera GT

    Custom Shop:
    BMW M-Seria M5, Cadillac Eldorado Biarritz, Chrysler 300 C Hemi, Citroen Seria CV 2 CV 1952, Hummer H2 SUT Concept, Hummer H2 SUV, Lamborghini Murcielago Roadster, Land Rover Range Rover Sport, Lexus SC 430, Mercedes-Benz CLS-Class, Mercedes-Benz SL 55 AMG, Mercedes-Benz SL 55 AMG Convertible, Mercedes-Benz SLR McLaren, Mercedes-Benz SSS AMG, Porsche Cayenne Turbo

    Pro-Rodz:
    Chevrolet BEL AIR 1962, Chevrolet Camaro Z/28 1968, Chevrolet Camaro Convertible 1968, Chevrolet Chevelle SS 454 Convertible 1971, Chevrolet Corvette 1965, Dodge Charger Concept 2006

    Old Friends:
    Mercedes-Benz 190 SL 1955, Mercedes-Benz 280 SE 1967

    WELLY:

    Premium Collection:
    Alfa Romeo Spider, BMW 1-Seria 120i, BMW 3-Seria 328i, BMW 6-Seria 645ci, BMW 7-Seria 745i, BMW X-Seria X5, BMW X-Seria X6, Chevrolet Avalanche, Chevrolet Borrego Concept, Chevrolet Camaro SS 2002, Chevrolet Chevelle SS 396 1968, Chevrolet Fleemaster, Chevrolet Monte Carlo SS 1987, Chevrolet Silverado, Chevrolet Special Deluxe 1941, Citroen Seria C C2, Dodge Ram i1500quad sho 2002i, Ford Crestline Sunliner 1953, Ford Deluxe CABRIOLET 1936, Ford GT 5.0 1986, Ford Mustang Boss 302 1970, Ford Mustang SVO 1986, Honda S2000, Jaguar S-Type 1999, Jaguar X150 Coupe, Lamborghini Diablo, Lexus SC 430 Cabrio, Lotus Elise 111s, Mercedes-Benz 190 SL Convertible 1955, Mercedes-Benz A-Class, Mercedes-Benz C-Class, Mercedes-Benz C-Class Sports Coupe, Mercedes-Benz SL 500 Convertible, Mercedes-Benz SLK 350, Opel Astra GTC 2005, Peugeot 206 CC, Peugeot 207 CC, Peugeot Seria 400 406 Coupe 1997, Peugeot Seria 400 407 Coupe, Peugeot Seria 400, Pontiac GTO Ram Air 6, VW Volkswagen New Beetle Cabriolet

    MOTOR MAX:
    Aston Martin DB 9 2006, Audi A4 Cabriolet, Audi A8 Sedan, Audi TT Coupe 2007, BMW M-Seria, BMW OLD BMW 328 ROADSTER 1936, BMW X-Seria X5, BMW Z-Seria Z4 Cabrio, Buick Roadmaster 1957, Buick Skylark 1953, Chevrolet BEL AIR 1957, Chevrolet BEL AIR HardTop 1957, Chevrolet BEL AIR 1950, Chevrolet Chevelle SS 396 1967, Chevrolet Corvette 1958, Chevrolet Impala 1960, Chevrolet Impala 1958 Siera, Chrysler 300 C 1955, Chrysler 300 C Hemi 2005, Dodge Ram Quad Cab 2002, Ford Coupe 1932 American Graffiti, Ford Coupe 1940, Ford Coupe 1932 Five Windodow, Ford Coupe 1932, Ford Coupe 1940 POLICE CAR, Ford Coupe 1932 Street rod, Ford Coupe 1932, Ford CROWN Royal Canadian Mounted Police 2001, Ford CROWN Ashville Police 2001, Ford CROWN Checker Cab 200 CO. 2001 Taxi, Ford CROWN Vancouver Police 2001, Ford CROWN California Highway Patrol, Ford CROWN Abbotsford Police 2001, Ford Deluxe 1940 (żółty), Ford Mustang Boss 429 1970, Ford Mustang Convertible 1964 1/2, Ford Mustang Coupe 1964 1/2, Ford Pick Up 1940, Ford THUNDERBIRD 1956, Jeep Grand Cherokee, Lamborghini Diablo GT, Lamborghini Gallardo Superggera, Lamborghini Murcielago Roadster, Land Rover Discovery 2004, Mercedes-Benz SL 500, Mercedes-Benz SLK 55 AMG, Mini Cooper Cooper (2001), Mini Cooper Old, Plymout Fury 1958, Pontiac GTO Judge 1969, Porsche 911, Porsche 911 Turbo cabriolet, Porsche Carrera GT 2004, Porsche Carrera GT 2004, Porsche Cayenne 2008, Porsche Cayenne Turbo, Volkswagen W12 Nardo

    Mondo Motors:
    Alfa Romeo 159 Safety Car, Aston Martin DB 9, Aston Martin One 77, Audi TT Coupe, BMW M-Seria M3, Fiat 500 New, Fiat Abarth 500 Tributo Ferrari, Fiat Grande Punto, Fiat Grande Punto Abarth SS, Fiat Nuova 500, Fiat Nuova 500 Abarth, Lamborghini AVENTADOR, Lamborghini Concept S, Lamborghini Estoque, Lamborghini LP560 Racing Super Trofeo, Lamborghini LP560, Lamborghini Superleggera, Maserati Grand Turisimo, Mercedes-Benz SL 65 AMG, Mercedes-Benz SLS AMG, Pagani Zonda 5, Pagani Zonda, Peugeot 407 Silhouette, Porsche 911, Porsche Cayenne Turbo
    21 marca 2012, 22:48 przez Charakterek (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (11)
    Sokół 1000, polski harley davidson.. no właśnie gdyby nie harley.... – Sokół 1000 – motocykl polskiej konstrukcji produkowany w CWS.
Silnik:
typ: czterosuw chłodzony powietrzem
liczba cylindrów: 2
układ: widlasty
pojemność skokowa: 995 cm³, średnica x skok tłoka: 83 x 92
stopień sprężania: 5:1
moc maksymalna przy obr/min: 22 KM przy 4000 obr/min
zasilanie: gaźnik Zenith MC 22
smarowanie: pompą mechaniczną z ręcznym wspomaganiem lub obiegową.
prądnica: Bosch RD lub Era RD 6V 45W
akumulator: ZAT Tudor 6V 20 Ah
zapłon bateryjny: rozdzielacz Bosch lub przerywacz Magnet z dwuiskrową cewką


Przeniesienie napędu:

Silnik – sprzęgło: skośne koła zębate
sprzęgło: wielotarczowe, mokre, sterowanie nożnie
skrzynia biegów: trzystopniowa z ręczną zmianą
napęd tylnego koła: łańcuch

Podwozie:

rama: podwójna, rurowa, zamknięta
zawieszenie przednie: widelec trapezowy typu HD
zawieszenie tylne: sztywne
hamulce: bębnowe, mechaniczne także na kole wózka

Wymiary:

długość z wózkiem: 2270 mm
szerokość z wózkiem: 800 mm
wysokość z wózkiem: 1135 mm
rozstaw osi: 1464 mm
Masy
masa bez wózka: 270 kg
masa z wózkiem: 375 kg
dopuszczalna masa całkowita: 655 kg
Pojemności
zbiornik paliwa: 20 l
zbiornik oleju: 3 l

Dane eksploatacyjne: 

prędkość maksymalna: 100 km/h
zużycie paliwa: 7,5 l/100 km
zużycie oleju: 0,3 l/100 km

Inne:
główny konstruktor: inż. Zygmunt Okołów
konstruktor przyczepy bocznej: inż. Stanisław Panczakiewicz
wyprodukowano: ok. 3400 sztuk
cena: 4200 zł w 1935 r.
    Sokół 1000 – motocykl polskiej konstrukcji produkowany w CWS.
    Silnik:
    typ: czterosuw chłodzony powietrzem
    liczba cylindrów: 2
    układ: widlasty
    pojemność skokowa: 995 cm³, średnica x skok tłoka: 83 x 92
    stopień sprężania: 5:1
    moc maksymalna przy obr/min: 22 KM przy 4000 obr/min
    zasilanie: gaźnik Zenith MC 22
    smarowanie: pompą mechaniczną z ręcznym wspomaganiem lub obiegową.
    prądnica: Bosch RD lub Era RD 6V 45W
    akumulator: ZAT Tudor 6V 20 Ah
    zapłon bateryjny: rozdzielacz Bosch lub przerywacz Magnet z dwuiskrową cewką


    Przeniesienie napędu:

    Silnik – sprzęgło: skośne koła zębate
    sprzęgło: wielotarczowe, mokre, sterowanie nożnie
    skrzynia biegów: trzystopniowa z ręczną zmianą
    napęd tylnego koła: łańcuch

    Podwozie:

    rama: podwójna, rurowa, zamknięta
    zawieszenie przednie: widelec trapezowy typu HD
    zawieszenie tylne: sztywne
    hamulce: bębnowe, mechaniczne także na kole wózka

    Wymiary:

    długość z wózkiem: 2270 mm
    szerokość z wózkiem: 800 mm
    wysokość z wózkiem: 1135 mm
    rozstaw osi: 1464 mm
    Masy
    masa bez wózka: 270 kg
    masa z wózkiem: 375 kg
    dopuszczalna masa całkowita: 655 kg
    Pojemności
    zbiornik paliwa: 20 l
    zbiornik oleju: 3 l

    Dane eksploatacyjne:

    prędkość maksymalna: 100 km/h
    zużycie paliwa: 7,5 l/100 km
    zużycie oleju: 0,3 l/100 km

    Inne:
    główny konstruktor: inż. Zygmunt Okołów
    konstruktor przyczepy bocznej: inż. Stanisław Panczakiewicz
    wyprodukowano: ok. 3400 sztuk
    cena: 4200 zł w 1935 r.
    20 kwietnia 2012, 22:03 przez aleksinho11 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Źródło:

    oldtimerbazar.pl

    VW Passat KONKURS – Historia Passata B3 [35i]
Passat o oznaczeniu modelowym B3 i wewnętrznym 35i został zaprezentowany na salonie motoryzacyjnym w Genewie w marcu 1987 roku, jako model produkcyjny na rok 1988. Do produkcji od razu zostały wdrożone obie wersje nadwozia – sedan i kombi (Variant), które zjeżdżały z taśm produkcyjnych w fabrykach Volkswagena w Wolfsburgu oraz Emden.

Silniki oferowane w Passacie B3
W odróżnieniu od poprzedniej wersji B2, Volkswagen wprowadził w modelu B3 silniki usytuowane poprzecznie. Nowy passat na swoje czasy był sztandarową limuzyną Volkswagena, w przeciągu 6 lat produkcyjnych zarówno silniki jak i wyposażenie passata odpowiednio ewaluowały. W pierwszej kolejności passat otrzymał silnik gaźnikowy 1.6 o mocy 75 KM (EZ, ABN), silnik z wtryskiem jednopunktowym 1.8 o mocy 90 KM (RP) oraz z wielopunktowym 1.8 o mocy 112 KM (PB). Wkrótce pojawiła się wersja z 16 zaworowym silnikiem 1.8 o mocy 136 KM (KR).

Fani silników wysokoprężnych również znaleźli w 1988 roku coś dla siebie. Passat był też oferowany z niezniszczalnym silnikiem diesla 1.6 wyposażonym w turbosprężarkę i osiągającym moc 80 KM (RA, SB). W następnych latach pojawiły się silniki diesla o pojemności 1.9 bez turbosprężarki legitymujący się zawrotną mocą 68 KM (1Y).

Dla fanów mocnych wrażeń Volkswagen przewidział passata z silnikiem 1.8 (PG) wyposażonego w kompresor G60 (Roots) oferowanego z napędem na cztery koła, realizowanym za pomocą sprzęgła lepkościowego. Volkswagen nazwał ten typ napędu „Syncro”. Silnik z kompresorem legitymował się mocą wynoszącą 160 KM.

Lata dziewięćdziesiąte zaowocowały wprowadzeniem nowych silników do produkcji, były to wersje 1.8 o mocy 75KM (AAM) oraz 1.8 o mocy 107KM (PF), zastąpiły one wysłużone już jednostki oferowane na początku produkcji. Pierwszym dwu litrowym silnikiem w passacie był silnik 2.0 o mocy 115 KM (2E), który zastąpił silnik 1.8 112 KM (PB), zaś odmianę 16 zaworową silnika 1.8 (KR) zastąpiono również 2.0 o tej samej mocy znamionowej wynoszącej 136 KM (9A). Zmiany dotknęły również najsłabszą benzynową jednostkę oferowaną w passacie, passata można było zakupić z silnikiem 1.6 o mocy 72 KM (RF, 1F).

Najpopularniejszy silnik 1.8 z wtryskiem jednopunktowym (RP) także doczekał się modernizacji i do końca produkcji modelu B3, a później z powodzeniem w modelu B4 silnik 1.8 o oznaczeniu ABS napędzał niejednego passata. Pojawiła się również odmiana silnika wysokoprężnego z turbosprężarką o pojemności 1.9 i mocy 75 KM (AAZ).

Pod koniec 1990 roku, fani wysilonego kompresorem silnika 1.8 (PG) zostali wystawieni na próbę, gdyż Volkswagen upchnął pod maskę i wprowadził do seryjnej produkcji silnik 6 cylindrowy. Nie był to jednak zwykły silnik 6cio cylindrowy. Charakteryzował się pojemnością 2.8, a cylindry umieszczone były pod kątem 15 stopni, nie był to zatem silnik rzędowy ani silnik widlasty, stąd Volkswagen nadał mu nazwę VR6, jako połączenie oznaczeń tych dwóch typów silnika.

Na specjalne życzenie sekcja sportowa Volkswagena pod nazwą Volkswagen Motorsport przygotowała specjalną wersję silnika 1.8 G60 wyposażoną w 16 zaworów (PG posiadał 8 zaworów), która osiągała moc 210KM, silnik ten jest silnikiem unikatowym. Passat był oferowany z 5cio biegową przekładnią, a w modelach z benzynowym silnikiem 75 konnym była montowana skrzynia 4ro biegowa. W modelach 2.0 i 2.8 występowała również 4ro biegowa skrzynia automatyczna

Wersje wyposażenia
Zmiany w passacie nie objęły tylko i wyłącznie silników. Poza różnymi wersjami wyposażeniowymi, które to charakteryzowały się właściwymi dla siebie cechami, Volkswagen wprowadził w miarę upływu lat parę modyfikacji stosowanych rozwiązań, jak również wzbogacił listę wyposażenia dodatkowego. W niektórych przypadkach możliwe do wykupienia opcje przerastały epokę, w której passat był produkowany.

Z wyposażenia, które było oferowane w passacie B3 należy wymienić wspomaganie kierownicy, centralny zamek, klimatyzację (manualną oraz automatyczną Climatronic, niektóre modele zamawiane były z nawiewem typu Thermotronic), elektrycznie regulowane i podgrzewane lusterka zewnętrzne, elektrycznie otwierane szyby z przodu i z tyłu (Volkswagen zastąpił pierwotne sterowanie w panelu kierowcy, sterowaniem elektrycznymi szybami przyciskami umieszczonymi w rączkach drzwi przednich w późniejszych latach produkcji), szyberdach, podgrzewane fotele, regulowane oparcia kanapy tylnej, oraz regulowane siedzisko kanapy tylnej, regulowane fotele przednie i kierownica, materiałowe, welurowe i skórzane tapicerki, układ ABS, a w końcowym roku produkcji również poduszki powietrzne dla kierowcy i pasażera.

Nowością na rynku było wprowadzenie opcjonalnego pneumatycznego (automatycznie regulowanego) tylnego zawieszenia dostępnego dla nadwozia kombi. Pełna lista wyposażenia standardowego i opcjonalnego zawarta jest w rozdziale dotyczącym wyposażenia oraz w wątku na forum, w którym wymienione są rzadko spotykane opcje wyposażeniowe.

Passat oferowany był w podstawowych wersjach wyposażeniowych CL, GL oraz GT, dodatkowo Volkswagen wprowadził standardową wersję wyposażeniową dostępną w passatach z silnikiem VR6. Produkowane były również edycje specjalne passata, w 1992 roku Volkswagen zaproponował edycję Arriva, GT Edition One (nazywaną także Wolfsburg Edition) oraz Special. W marcu ostatniego roku produkcji modelu B3 – 1993 Volkswagen zaproponował edycję specjalną Trend. Także pod koniec produkcji passatem B3 zainteresowała się niemiecka firma tuningowa ABT, która wprowadziła na rynek specjalną ofertę zmieniającą stylistykę passata. więcej na stronie http://www.vw-passat.pl/portal/passat-b3-b4
    Historia Passata B3 [35i]
    Passat o oznaczeniu modelowym B3 i wewnętrznym 35i został zaprezentowany na salonie motoryzacyjnym w Genewie w marcu 1987 roku, jako model produkcyjny na rok 1988. Do produkcji od razu zostały wdrożone obie wersje nadwozia – sedan i kombi (Variant), które zjeżdżały z taśm produkcyjnych w fabrykach Volkswagena w Wolfsburgu oraz Emden.

    Silniki oferowane w Passacie B3
    W odróżnieniu od poprzedniej wersji B2, Volkswagen wprowadził w modelu B3 silniki usytuowane poprzecznie. Nowy passat na swoje czasy był sztandarową limuzyną Volkswagena, w przeciągu 6 lat produkcyjnych zarówno silniki jak i wyposażenie passata odpowiednio ewaluowały. W pierwszej kolejności passat otrzymał silnik gaźnikowy 1.6 o mocy 75 KM (EZ, ABN), silnik z wtryskiem jednopunktowym 1.8 o mocy 90 KM (RP) oraz z wielopunktowym 1.8 o mocy 112 KM (PB). Wkrótce pojawiła się wersja z 16 zaworowym silnikiem 1.8 o mocy 136 KM (KR).

    Fani silników wysokoprężnych również znaleźli w 1988 roku coś dla siebie. Passat był też oferowany z niezniszczalnym silnikiem diesla 1.6 wyposażonym w turbosprężarkę i osiągającym moc 80 KM (RA, SB). W następnych latach pojawiły się silniki diesla o pojemności 1.9 bez turbosprężarki legitymujący się zawrotną mocą 68 KM (1Y).

    Dla fanów mocnych wrażeń Volkswagen przewidział passata z silnikiem 1.8 (PG) wyposażonego w kompresor G60 (Roots) oferowanego z napędem na cztery koła, realizowanym za pomocą sprzęgła lepkościowego. Volkswagen nazwał ten typ napędu „Syncro”. Silnik z kompresorem legitymował się mocą wynoszącą 160 KM.

    Lata dziewięćdziesiąte zaowocowały wprowadzeniem nowych silników do produkcji, były to wersje 1.8 o mocy 75KM (AAM) oraz 1.8 o mocy 107KM (PF), zastąpiły one wysłużone już jednostki oferowane na początku produkcji. Pierwszym dwu litrowym silnikiem w passacie był silnik 2.0 o mocy 115 KM (2E), który zastąpił silnik 1.8 112 KM (PB), zaś odmianę 16 zaworową silnika 1.8 (KR) zastąpiono również 2.0 o tej samej mocy znamionowej wynoszącej 136 KM (9A). Zmiany dotknęły również najsłabszą benzynową jednostkę oferowaną w passacie, passata można było zakupić z silnikiem 1.6 o mocy 72 KM (RF, 1F).

    Najpopularniejszy silnik 1.8 z wtryskiem jednopunktowym (RP) także doczekał się modernizacji i do końca produkcji modelu B3, a później z powodzeniem w modelu B4 silnik 1.8 o oznaczeniu ABS napędzał niejednego passata. Pojawiła się również odmiana silnika wysokoprężnego z turbosprężarką o pojemności 1.9 i mocy 75 KM (AAZ).

    Pod koniec 1990 roku, fani wysilonego kompresorem silnika 1.8 (PG) zostali wystawieni na próbę, gdyż Volkswagen upchnął pod maskę i wprowadził do seryjnej produkcji silnik 6 cylindrowy. Nie był to jednak zwykły silnik 6cio cylindrowy. Charakteryzował się pojemnością 2.8, a cylindry umieszczone były pod kątem 15 stopni, nie był to zatem silnik rzędowy ani silnik widlasty, stąd Volkswagen nadał mu nazwę VR6, jako połączenie oznaczeń tych dwóch typów silnika.

    Na specjalne życzenie sekcja sportowa Volkswagena pod nazwą Volkswagen Motorsport przygotowała specjalną wersję silnika 1.8 G60 wyposażoną w 16 zaworów (PG posiadał 8 zaworów), która osiągała moc 210KM, silnik ten jest silnikiem unikatowym. Passat był oferowany z 5cio biegową przekładnią, a w modelach z benzynowym silnikiem 75 konnym była montowana skrzynia 4ro biegowa. W modelach 2.0 i 2.8 występowała również 4ro biegowa skrzynia automatyczna

    Wersje wyposażenia
    Zmiany w passacie nie objęły tylko i wyłącznie silników. Poza różnymi wersjami wyposażeniowymi, które to charakteryzowały się właściwymi dla siebie cechami, Volkswagen wprowadził w miarę upływu lat parę modyfikacji stosowanych rozwiązań, jak również wzbogacił listę wyposażenia dodatkowego. W niektórych przypadkach możliwe do wykupienia opcje przerastały epokę, w której passat był produkowany.

    Z wyposażenia, które było oferowane w passacie B3 należy wymienić wspomaganie kierownicy, centralny zamek, klimatyzację (manualną oraz automatyczną Climatronic, niektóre modele zamawiane były z nawiewem typu Thermotronic), elektrycznie regulowane i podgrzewane lusterka zewnętrzne, elektrycznie otwierane szyby z przodu i z tyłu (Volkswagen zastąpił pierwotne sterowanie w panelu kierowcy, sterowaniem elektrycznymi szybami przyciskami umieszczonymi w rączkach drzwi przednich w późniejszych latach produkcji), szyberdach, podgrzewane fotele, regulowane oparcia kanapy tylnej, oraz regulowane siedzisko kanapy tylnej, regulowane fotele przednie i kierownica, materiałowe, welurowe i skórzane tapicerki, układ ABS, a w końcowym roku produkcji również poduszki powietrzne dla kierowcy i pasażera.

    Nowością na rynku było wprowadzenie opcjonalnego pneumatycznego (automatycznie regulowanego) tylnego zawieszenia dostępnego dla nadwozia kombi. Pełna lista wyposażenia standardowego i opcjonalnego zawarta jest w rozdziale dotyczącym wyposażenia oraz w wątku na forum, w którym wymienione są rzadko spotykane opcje wyposażeniowe.

    Passat oferowany był w podstawowych wersjach wyposażeniowych CL, GL oraz GT, dodatkowo Volkswagen wprowadził standardową wersję wyposażeniową dostępną w passatach z silnikiem VR6. Produkowane były również edycje specjalne passata, w 1992 roku Volkswagen zaproponował edycję Arriva, GT Edition One (nazywaną także Wolfsburg Edition) oraz Special. W marcu ostatniego roku produkcji modelu B3 – 1993 Volkswagen zaproponował edycję specjalną Trend. Także pod koniec produkcji passatem B3 zainteresowała się niemiecka firma tuningowa ABT, która wprowadziła na rynek specjalną ofertę zmieniającą stylistykę passata. więcej na stronie http://www.vw-passat.pl/portal/passat-b3-b4
    16 kwietnia 2012, 17:20 przez Bandzior (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (1)
    Tramontana R edition . – Silnik i napęd:

    Typ: V12, 60o
    Ustawienie: Centralnie, wzdłużnie
    Objętość skokowa: 5513 cm3
    Moc maksymalna: 720 KM przy 5750 obr./min.
    Objętościowy wskaźnik mocy (moc litrowa): 130.60 KM/l
    Maksymalny moment obrotowy: 920 Nm przy 4000 obr./min.
    Skrzynia biegów: 6-biegowa, manualna
    Typ napędu: Na tylne koła

Hamulce i koła: 

    Hamulce przednie: Tarczowe, wentylowane, nawiercane, ceramiczne, średnica 380 mm
    Hamulce tylne: Tarczowe, wentylowane, nawiercane, ceramiczne, średnica 380 mm
    Koła przednie: 9.5 x 20”
    Koła tylne: 13.0 x 20”
    Opony przednie: 245/35 R 20
    Opony tylne: 335/30 R 20

Masy i wymiary: 

    Masa własna: 1268 kg
    Stosunek masy do mocy: 1.76 kg/KM
    Długość: 4900 mm
    Szerokość: 2080 mm
    Wysokość: 1300 mm (przy prześwicie 85 mm)

Osiągi:

    Przyspieszenie 0-100 km/h: 3.60 s
    Przyspieszenie 0-200 km/h: 10.15 s
    Prędkość maksymalna: 324 km/h

Koszty:

    Cena: 385 000 €
    Silnik i napęd:

    Typ: V12, 60o
    Ustawienie: Centralnie, wzdłużnie
    Objętość skokowa: 5513 cm3
    Moc maksymalna: 720 KM przy 5750 obr./min.
    Objętościowy wskaźnik mocy (moc litrowa): 130.60 KM/l
    Maksymalny moment obrotowy: 920 Nm przy 4000 obr./min.
    Skrzynia biegów: 6-biegowa, manualna
    Typ napędu: Na tylne koła

    Hamulce i koła:

    Hamulce przednie: Tarczowe, wentylowane, nawiercane, ceramiczne, średnica 380 mm
    Hamulce tylne: Tarczowe, wentylowane, nawiercane, ceramiczne, średnica 380 mm
    Koła przednie: 9.5 x 20”
    Koła tylne: 13.0 x 20”
    Opony przednie: 245/35 R 20
    Opony tylne: 335/30 R 20

    Masy i wymiary:

    Masa własna: 1268 kg
    Stosunek masy do mocy: 1.76 kg/KM
    Długość: 4900 mm
    Szerokość: 2080 mm
    Wysokość: 1300 mm (przy prześwicie 85 mm)

    Osiągi:

    Przyspieszenie 0-100 km/h: 3.60 s
    Przyspieszenie 0-200 km/h: 10.15 s
    Prędkość maksymalna: 324 km/h

    Koszty:

    Cena: 385 000 €
    11 kwietnia 2012, 21:32 przez Brunoo (PW) | Do ulubionych | Skomentuj