Szukaj
Znalazłem 208 takich materiałów
Pojemność silnika (cm3): 1800
Moc silnika (KM): 143
Skrzynia biegów: Manualna Rodzaj paliwa: Benzyna
Typ: Sport/Coupe
Liczba drzwi: 2/3
Wyposażenie ABS, Wspomaganie kierownicy, Centralny zamek, Poduszka powietrzna, Elektryczne szyby, Reflektory ksenonowe, Lakier metallic, Alufelgi, Elektryczne lusterka, Immobilizer,
Typ: Chłodzony cieczą, 4-suwowy, 16-zaworowy, 4-cylindrowy, rzędowy DOHC, nachylony pod kątem 31° od pionu
Pojemność: 599 cm3
Średnica × skok tłoka: 67 × 42,5 mm
Stopień sprężania: 12,0 : 1
Max. moc: 109 KM (80 kW) przy 12 500 obr. / min.
Max. moment obrotowy: 63 Nm przy 10 000 obr. / min.
Układ smarowania
Ilość oleju w silniku przy wymianie: 3,0 l
Ilość oleju przy wymianie z filtrem: 3,3 l
Olej: klasa lepkości SAE 10W40, klasa jakości API SF lub SG
Układ chłodzenia
Ilość płynu chłodzącego (chłodnica i silnik): 2,7 l
Zbiornik rezerwowy: 0,31 l
Układ paliwowy
Układ zasilania: Elektroniczny wtrysk paliwa PGM-FI
Średnica gardzieli przepustnicy: 38 mm
Obroty na biegu jałowym: 1300 ± 100 obr. / min.
Pojemność zbiornika paliwa: 18 litrów (w tym 3,5 litra rezerwy)
Instalacja elektryczna
Rozrusznik: Elektryczny
Układ zapłonowy: Sterowany komputerowo cyfrowy tranzystorowy z elektronicznym wyprzedzeniem
Świeca zapłonowa: NGK IMR9A-9H (nr silnika do 2242873), NGK IMR9C-9H (nr silnika od 2242874), DENSO IUH27D
Pojemność akumulatora: 8,6 Ah - 12V
Układ napędowy
Skrzynia biegów: 6-biegowa
Sprzęgło: mokre, wielotarczowe
Przełożenie wstępne: 1,822 (82 / 45)
Przełożenie końcowe: 2,875 (46 / 16)
Przełożenie biegu 1: 2,833 (34 / 12)
Przełożenie biegu 2: 2,062 (33 / 16)
Przełożenie biegu 3: 1,647 (28 / 17)
Przełożenie biegu 4: 1,421 (27 / 19)
Przełożenie biegu 5: 1,272 (28 / 22)
Przełożenie biegu 6: 1,173 (27 / 23)
Przeniesienie napędu: Łańcuch O-Ring #525
Zębatka przednia: 16 zębów
Zębatka tylna: 45 zębów / *46 zębów
Długość łańcucha: 108 ogniw
Luz łańcucha: 25 - 35 mm
Rama
Typ: Diamond - z dwiema zamkniętymi sekcjami, podwójna, aluminiowa
Podwozie
Wymiary (dł. × szer. × wys.): 2065 × 685 × 1135 mm
Rozstaw osi: 1390 mm
Wysokość siedzenia: 805 mm
Prześwit: 135 mm
Kąt wyprzedzenia: 24°
Wyprzedzenie: 96 mm
Masa pojazdu w stanie suchym: 171 kg / *170 kg
Zawieszenie
Przód: 43-milimetrowy widelec typu cartridge, skok 120mm
Tył: Układ Pro-Link z amortyzatorem gazowym i zewnętrznym zbiornikiem wyrównawczym, z regulacją napięcia wstępnego sprężyny, siły dobicia i odbicia, skok: 120 mm
Hamulce
Przód: Hydrauliczne podwójne tarczowe 296 x 4,5 mm, przeciwległe zaciski 4-tłoczkowe, pływające tarcze, klocki ze spieków metalicznych
Tył: Hydrauliczne tarczowe 220 x 5 mm, zacisk 1-tłoczkowy, klocki ze spieków metalicznych
Opony
Przód: 120/70 ZR17 M/C (58W)
Tył: 180/55 ZR17 M/C (73W)
Ciśnienie z przodu solo / z pasażerem: 2,5 / 2,5 bar
Ciśnienie z tyłu solo / z pasażerem: 2,9 / 2,9 bar
Koło przednie: 17M/C x MT3,50 3-szprychowy drążony odlew z aluminium
Koło tylne: 17M/C x MT5,50 3-szprychowy drążony odlew z aluminium
Honda sprowadzona z Francji gdzie wymienione były kierunki i klamki sprzęgła oraz hamulca na czarne. Poza tym wszystko oryginalne, CBRka ma małe ryski oraz lekko pęknięty dolny, lewy plastik [posiadacze CBR zauważą na pewno]. Przejdźmy do informacji [według producenta]:
Informacje ogólne:
Model: CBR 125R
Rok: 2007
Kategoria: Sport
Silnik i przeniesienie napędu:
Pojemność skokowa: 124,7 ccm
Typ silnika: Singel [Jednocylindrowy]
Ilość suwów: 4
Moc maksymalna: 13.41 KM [9.8 kW] przy 10000 RPM
Maksymalny moment obrotowy: 10.60 Nm przy 8250 RPM
Stopień sprężania: 11,0:1
Średnica cylindra x skok tłoka: 58.0 x 47.2 mm
Zasilanie: Wtrysk paliwa
Układ rozrządu: SOHC
Zapłon: Elektroniczny
Rozruch: Elektryczny
System chłodzenia: Ciecz
Skrzynia biegów: 6 biegowa
Wtórne przełożenie napędu: Łańcuch
Wymiary i wagi:
Waga na sucho: 127,3 kg
Wysokość siodła: 776 mm
Długość całkowita: 1,920 mm
Prześwit: 172 mm
Rozstaw osi: 1,294 mm
Podwozie:
Zawieszenie przód: Widelec teleskopowy
Zawieszenie tył: Wahacz wleczony z centralnym elementem resorująco tłumią cym
Hamulec przedni: Jednotarczowy z dwutłoczkowym zaciskiem
Średnica przedniej tarczy: 276 mm
Hamulec tylni: Jednotarczowy z jednotłoczkowym zaciskiem
Średnica tylnej tarczy: 220 mm
Prędkości i przyspieszenie:
[Moje] 0-100: ok. 13 sek
[Moje] Prędkość maksymalna: 135 km/h
Stosunek mocy do masy: 0.1053 km/kg
Inne dane:
Zbiornik paliwa: 10 litrów
Zachęcam do wrzucania swoich aut i motocykli na MotoKiller.pl
Moim zdaniem o wiele przyjemniej ogląda się pojazdy innych użytkowników, niż tylko zdjęcia naszych marzeń.
Pozdrawiam,
milek0695
Silnik i napęd:
Typ: V10, 90o, S85B50
Ustawienie: Z przodu, wzdłużnie
Rozrząd: DOHC, 4 zawory na cylinder
Objętość skokowa: 4999 cm3
Doładowanie: Dwa kompresory ASA T1-316
Moc maksymalna: 800 KM przy 7500-8000 obr./min
Moc litrowa: 160,03 KM/l (seryjny – 101,42 KM/l)
Maksymalny moment obrotowy: 800 Nm przy 5000 obr./min
Skrzynia biegów: 7-biegowa, manualna zautomatyzowana z sekwencyjną zmianą biegów SMG
Typ napędu: Na tylne koła
Hamulce i koła:
Hamulce przednie: Tarczowe, wentylowane, średnica 380 mm, 8-tłoczkowe zaciski
Hamulce tylne: Tarczowe, wentylowane, średnica 360 mm, 6-tłoczkowe zaciski
Koła przednie: 9,0 x 20”
Koła tylne: 10,5 x 20”
Opony przednie: 255/35 R 20
Opony tylne: 285/30 R 20
Masy i wymiary:
Masa własna: 1785 kg
Stosunek masy do mocy: 2,23 kg/KM (seryjny – 3,52 kg/KM)
Długość: 4871 mm
Szerokość: 1855 mm
Rozstaw osi: 2781 mm
Osiągi:
Przyspieszenie 0-100 km/h: Poniżej 4,35 s
Przyspieszenie 0-200 km/h: 9,50 s
Przyspieszenie 0-300 km/h: 24,90 s
Prędkość maksymalna: Ponad 370 km/h
Koszty:
Cena gotowego auta: 252 100,84 euro + podatki
Imponujące dane techniczne i ten dzwięk.
Wyprodukowano około 360 000 modeli coupé oraz ponad 80 000 kabrioletów. Samochód ten, poprzez sieć sprzedaży VW trafiał do klientów z wszystkich kontynentów świata. Idea powstania tego sportowego samochodu na bazie popularnego "Garbusa" pochodziła od Wilhelma Karmanna, którego firma produkowała już dla firmy VW "Garbusa" w wersji kabriolet. Po uzyskaniu gotowego projektu nadwozia od włoskiej firmy projektowej Ghia z Turynu, został zaprezentowany firmie VW wstępny projekt samochodu pod marką Karmann Ghia. Założenia dla konstrukcji tego samochodu były proste i czytelne: zbudować dobrze wyglądający samochód sportowy z użyciem tak wielu elementów z Garbusa jak tylko możliwe. Prawda że piękny?
Silnik i napęd:
Typ: V10, 90o, S85B50
Ustawienie: Z przodu, wzdłużnie
Rozrząd: DOHC, 4 zawory na cylinder
Objętość skokowa: 4999 cm3
Doładowanie: Dwa kompresory ASA T1-316
Moc maksymalna: 750 KM przy 7500-8000 obr./min
Objętościowy wskaźnik mocy: 150,03 KM/l (101,42 KM/l)
Maksymalny moment obrotowy: ok. 750 Nm przy 5000 obr./min
Skrzynia biegów: 7-biegowa, manualna zautomatyzowana z sekwencyjną zmianą biegów SMG
Typ napędu: Na tylne koła
Hamulce i koła:
Hamulce przednie: Tarczowe, wentylowane, średnica 396 mm, 6-tłoczkowe zaciski
Hamulce tylne: Tarczowe, wentylowane, średnica 380 mm, 4-tłoczkowe zaciski
Koła przednie: 20″ Silverstone Diamond
Koła tylne: 20″ Silverstone Diamond
Opony przednie: 255/35 R 20
Opony tylne: 285/30 R 20
Masy i wymiary:
Masa własna: 1955 kg
Stosunek masy do mocy: 2,61 kg/KM (seryjny – 3,86 kg/KM)
Długość: 4855 mm
Szerokość: 1846 mm
Rozstaw osi: 2889 mm
Osiągi:
Przyspieszenie 0-100 km/h: 4,50 s
Przyspieszenie 0-200 km/h: 9,70 s
Przyspieszenie 0-300 km/h: 26,00 s
Prędkość maksymalna: 359 km/h
INFORMACJE OGÓLNE
Model Suzuki VX 800
Rok 1992
Kategoria Sportowo turystyczny
Pojemność skokowa 805 ccm
Typ silnika V2
Ilość suwów 4
Moc maksymalna 61.00 KM (44.5 kW)) przy 6800 RPM
Skrzynia biegów 5 biegowa
Wtórne przeniesienie napędu Shaft drive (cardan)
Waga motocykla gotowego do jazdy 238.0 kg
Hamulce jednotarczowe (daja rade)
Prędkość maksymalna 210 :):)
Pojemnosc zbiornika 19 l
Ogólnie motocykl bardzo fajny,wygodny na dalekie drogi,bezawaryjny,oszczędny oraz dający fajny pomruk(szczególnie miedzy blokami w mieśćie robi hałas xD) Sprzedałem go ponieważ zamierzam kupić Lexusa is 200.Ogólnie bardzo polecam ten motocykl,który mimo dużego wieku naprawde ładnie się prezentuje oraz jeźdźi :)
Szerokość (mm): 2056
Wysokość (mm): 1190
Rozstaw kół przód/tył (mm): 1594/1744
Rozstaw osi (mm): 2695
Typ silnika to: Model LS9 V8 z Chevroleta Corvette ZR1 o poj. 6,2 litra
Moc (KM): 650
Maks. moment obr. (Nm): 820
Skrzynia biegów: Graziano
Masa (kg): 1300
0÷100 km/h: 3,2 s
0÷200 km/h: 8,9 s
0-200-0 km (s): 14,3
200÷0 km/h (m): 133
Czas na 1/4 mili : 11,0 s
Prędkość maks. km/h: 340
Opony przód 255/35 R19*
Opony tył 335/30 R19*
Producent : Dezamet
Miejsce produkcji : Nowa Dęba
Klasa motorynka
Silnik : Dezamet 023 (poj. 49,8 cm³) chłodzony powietrzem
Skrzynia biegów : 2 biegowa, sprzęgło mokre dwutarczowe
Długość : 1475 mm
Szerokość : 610 mm
Wysokość : 990 mm
Pojemność baku : 5 dm³
Masa własna : 52 kg