Momencik, trwa przetwarzanie danych   loading-animation
  • Szukaj


     

    Znalazłem 94 takie materiały
    Civic przed i po – jako, że zostałam bardzo ciepło przyjęta chwaląc się przodem mojej Hondki, nadszedł czas na tył. Po zakupie wypadła dziura w bagażniku większa niż miejsce na koło zapasowe, do tego kilka dziur w nadkolach starannie zakrytych pianką budowlaną (3 taczki wydarłam) dziury w klapie i żadnej prostej linii auta, szpachla wcześniej narzucana łopatą co najlepsze(!) na zdrową blachę jak się okazało. Wszystko wygładzone, wyrównane, papier ścierny śnił mi się tygodniami  tak, to ja trę tył. Może niebawem zrobię jedyną sensowną sesję moją i mojego auta, pewnie też się pochwalę,  pozdrawiam!
    Jako, że zostałam bardzo ciepło przyjęta chwaląc się przodem mojej Hondki, nadszedł czas na tył. Po zakupie wypadła dziura w bagażniku większa niż miejsce na koło zapasowe, do tego kilka dziur w nadkolach starannie zakrytych pianką budowlaną (3 taczki wydarłam) dziury w klapie i żadnej prostej linii auta, szpachla wcześniej narzucana łopatą co najlepsze(!) na zdrową blachę jak się okazało. Wszystko wygładzone, wyrównane, papier ścierny śnił mi się tygodniami tak, to ja trę tył. Może niebawem zrobię jedyną sensowną sesję moją i mojego auta, pewnie też się pochwalę, pozdrawiam!
    16 października 2013, 20:03 przez fanka448 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (19)
    Źródło:

    Własne

    Benelli Tornado 900 TRE Limited Edition –
    1 października 2013, 21:09 przez PiereLuigi (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Polonez Sedan – Już od pierwszych lat produkcji, próbowano wprowadzić nowe osobowe wersje nadwoziowe - kombi i sedana. Udało to się dopiero po dwudziestu latach produkcji, kiedy Poldek się zestarzał, wówczas w 1996 do produkcji wszedł model Atu (sedan), a w 2000 kombi. Nim się to jednak stało, powstać musiały prototypy, o których tutaj mowa. 
 Na początku lat osiemdziesiątych, modne stały się nadwozia z wyraźnie zaakcentowanym bagażnikiem - trójbryłowe, określane czasem mianem "tre volumi", w którym poszczególne części auta (komora silnika, kabina pasażerska i bagażnik) są osobnymi bryłami. Prototyp Poloneza, z takim właśnie nadwoziem, powstał około 1983 roku w FSO. Nie posiadam niestety bliższych informacji o tym samochodzie, podobno było kilka wersji, niektóre zaprojektowane przez Włochów. Prace nad sedanem jednak przerwano pod koniec lat osiemdziesiątych. Powstało też trochę czterodrwiowych "samoróbek".
    Już od pierwszych lat produkcji, próbowano wprowadzić nowe osobowe wersje nadwoziowe - kombi i sedana. Udało to się dopiero po dwudziestu latach produkcji, kiedy Poldek się zestarzał, wówczas w 1996 do produkcji wszedł model Atu (sedan), a w 2000 kombi. Nim się to jednak stało, powstać musiały prototypy, o których tutaj mowa.
    Na początku lat osiemdziesiątych, modne stały się nadwozia z wyraźnie zaakcentowanym bagażnikiem - trójbryłowe, określane czasem mianem "tre volumi", w którym poszczególne części auta (komora silnika, kabina pasażerska i bagażnik) są osobnymi bryłami. Prototyp Poloneza, z takim właśnie nadwoziem, powstał około 1983 roku w FSO. Nie posiadam niestety bliższych informacji o tym samochodzie, podobno było kilka wersji, niektóre zaprojektowane przez Włochów. Prace nad sedanem jednak przerwano pod koniec lat osiemdziesiątych. Powstało też trochę czterodrwiowych "samoróbek".
    11 czerwca 2013, 16:47 przez raptor (PW) | Do ulubionych | Skomentuj