Momencik, trwa przetwarzanie danych   loading-animation
  • Szukaj


     

    Znalazłem 59 takich materiałów
    Volvo 242 Coupe – Patrząc na auto z zewnątrz, w oczy rzucają się 17-calowe felgi BBS Le Mans, zmienione reflektory, spoiler na tylnej klapie oraz nowy lakier metaliczny z palety Volvo. Wygląd trzydrzwiowego coupe przypomina bardziej odrestaurowanego klasyka, aniżeli niszczyciela w wyścigach na 1/4 mili. Niespodzianka, ten egzemplarz na 400 metrów osiąga czas 10,61 sekundy i przekracza linię mety z prędkością 212 km/h. Pod maską zamontowano 24-zaworowy silnik Volvo T6, czyli rzędową szóstkę o pojemności 2,8 litra, wzmocnioną turbosprężarką Precision Turbo PT67 RS. Potężna moc 740 KM przy doładowaniu 1,7 bara przyniosła konieczność wymiany innych podzespołów. Manulana, sześciobiegowa skrzynia biegów pochodzi z BMW, a tylna oś z Chryslera. Zawieszenie oparto o części Bilsteina, Öhlins, a także w znacznym stopniu o elementy wykonane na zamówienie. Co ciekawe, przednie hamulce, tj. 340-milimetrowe tarcze oraz sześciotłoczkowe zaciski, pochodzą z Koenigsegga.
    Patrząc na auto z zewnątrz, w oczy rzucają się 17-calowe felgi BBS Le Mans, zmienione reflektory, spoiler na tylnej klapie oraz nowy lakier metaliczny z palety Volvo. Wygląd trzydrzwiowego coupe przypomina bardziej odrestaurowanego klasyka, aniżeli niszczyciela w wyścigach na 1/4 mili. Niespodzianka, ten egzemplarz na 400 metrów osiąga czas 10,61 sekundy i przekracza linię mety z prędkością 212 km/h. Pod maską zamontowano 24-zaworowy silnik Volvo T6, czyli rzędową szóstkę o pojemności 2,8 litra, wzmocnioną turbosprężarką Precision Turbo PT67 RS. Potężna moc 740 KM przy doładowaniu 1,7 bara przyniosła konieczność wymiany innych podzespołów. Manulana, sześciobiegowa skrzynia biegów pochodzi z BMW, a tylna oś z Chryslera. Zawieszenie oparto o części Bilsteina, Öhlins, a także w znacznym stopniu o elementy wykonane na zamówienie. Co ciekawe, przednie hamulce, tj. 340-milimetrowe tarcze oraz sześciotłoczkowe zaciski, pochodzą z Koenigsegga.
    Mój nowy nabytek - BMW M3 Cabrio 3.2 Evo SMG – Witam, chciałbym przedstawić Wam mój najnowszy nabytek. Jest to BMW E36 M3 w wersji Cabrio z silnikiem 3.2 Evolution o mocy 321ps i skrzynią biegów SMG. Przywiozłem ją osobiście z Niemiec. Aktualnie przygotowywana do sezonu letniego. Jak wiadomo, tego typu auto będzie służyć jako drugie, typowo hobbystycznie. Na ostatnim zdjęciu widać też mój sprzęt na codzień - BMW E65 735i. Będę dodawał zdjęcia z prac nad M3, ale nie obejmą one żadnego tuningu - będzie to doprowadzanie auta do jak najlepszego stanu tj. nowe kompletne zawieszenie, hamulce, inne części eksploatacyjne, nowa tapicerka oraz lakierowanie każdego elementu który ma jakąś skazę. Przy czym auto nie zmieni się wizualnie - nie wyobrażam sobie M3 na innych felgach niż fabryczne, gwintowanych zawieszeń itp. Ona sama w sobie jest już wyjątkowa. Pozdrawiam Wszystkich.
    Witam, chciałbym przedstawić Wam mój najnowszy nabytek. Jest to BMW E36 M3 w wersji Cabrio z silnikiem 3.2 Evolution o mocy 321ps i skrzynią biegów SMG. Przywiozłem ją osobiście z Niemiec. Aktualnie przygotowywana do sezonu letniego. Jak wiadomo, tego typu auto będzie służyć jako drugie, typowo hobbystycznie. Na ostatnim zdjęciu widać też mój sprzęt na codzień - BMW E65 735i. Będę dodawał zdjęcia z prac nad M3, ale nie obejmą one żadnego tuningu - będzie to doprowadzanie auta do jak najlepszego stanu tj. nowe kompletne zawieszenie, hamulce, inne części eksploatacyjne, nowa tapicerka oraz lakierowanie każdego elementu który ma jakąś skazę. Przy czym auto nie zmieni się wizualnie - nie wyobrażam sobie M3 na innych felgach niż fabryczne, gwintowanych zawieszeń itp. Ona sama w sobie jest już wyjątkowa. Pozdrawiam Wszystkich.
    16 stycznia 2015, 11:27 przez bukovsky (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (11)
    Źródło:

    własne

    Polonez Concept 2015 - Tomasz "Radioactiv" Tomaszewski – Pomysł zrodził się ze 2-3 lata temu, przez wielką pasję do Polskiej motoryzacji, miałem za jeden ze swoich celów w życiu zaprojektować auto dla zwykłego kowalskiego, w porównaniu do tej całej "Nowej Warszawy" budowanej niczym Czajki dla dygnitarzy z gigantycznym portfelem. Pomocny okazał się kolega Mateusz Jędrys (którego pozdrawiam, i dziękuję za pomoc ) który pomagał mi będzie wcielić ten jak i kilka innych projektów odświeżonych polskich aut, w świat 3d, tj. najpierw postaramy się zrobić jak najlepszy model 3d, a później spróbujemy wcielić go do świata realnego poprzez wydrukowanie w 3d, w dużej skali

Prócz nowego Poloneza w powijakach są jeszcze auta takie jak: Syrena, Warszawa, i Fiat 125p

Kto wie, przy odrobinie szczęścia możliwe iż coś ciekawego z tego wyjdzie

Czekam na wasze opinie i uwagi, i z wielką chęcią przyjmę wszelką pomoc w postaci grafików, czy też modelarzy 3d.

- Tomasz "Radioactiv" Tomaszewski

P.S. Przynajmniej nie wygląda jak Skodo-Oplo-BMW podobne coś ;)

Wszelki kontakt przez mail:
t_tomaszewski@g.pl
    Pomysł zrodził się ze 2-3 lata temu, przez wielką pasję do Polskiej motoryzacji, miałem za jeden ze swoich celów w życiu zaprojektować auto dla zwykłego kowalskiego, w porównaniu do tej całej "Nowej Warszawy" budowanej niczym Czajki dla dygnitarzy z gigantycznym portfelem. Pomocny okazał się kolega Mateusz Jędrys (którego pozdrawiam, i dziękuję za pomoc ) który pomagał mi będzie wcielić ten jak i kilka innych projektów odświeżonych polskich aut, w świat 3d, tj. najpierw postaramy się zrobić jak najlepszy model 3d, a później spróbujemy wcielić go do świata realnego poprzez wydrukowanie w 3d, w dużej skali

    Prócz nowego Poloneza w powijakach są jeszcze auta takie jak: Syrena, Warszawa, i Fiat 125p

    Kto wie, przy odrobinie szczęścia możliwe iż coś ciekawego z tego wyjdzie

    Czekam na wasze opinie i uwagi, i z wielką chęcią przyjmę wszelką pomoc w postaci grafików, czy też modelarzy 3d.

    - Tomasz "Radioactiv" Tomaszewski

    P.S. Przynajmniej nie wygląda jak Skodo-Oplo-BMW podobne coś ;)

    Wszelki kontakt przez mail:
    t_tomaszewski@g.pl
    Cadillac CTS-V Sportwagon LSA 6.2 V8 – Cadillac CTS-V w wersji Sportwagon, napędzany jednostką z Camaro ZL1 tj. LSA 6.2L V8 Supercharged. 

556KM i sprint w 4.0s do 100km/h.
    Cadillac CTS-V w wersji Sportwagon, napędzany jednostką z Camaro ZL1 tj. LSA 6.2L V8 Supercharged.

    556KM i sprint w 4.0s do 100km/h.
    126p na zlocie – Dzisiaj (tj. 19.10.2014) odbył się Festiwal Motoryzacyjny w Rzeszowie. To jest jedna z wystawionych perełek.
    Dzisiaj (tj. 19.10.2014) odbył się Festiwal Motoryzacyjny w Rzeszowie. To jest jedna z wystawionych perełek.
    19 października 2014, 18:19 przez BornToBeWildest (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (1)
    Źródło:

    Własne zdjęcie

    Trzy dni temu (tj. 25.08) obchodził by 64 urodziny...
    Rajdowy Mistrz Polski: 1975, 1983, 1987, 1989, 1990, 1991, 1992
    Rajdowy Wicemistrz Europy: 1992
    Zmarł w wyniku wypadku podczas Zimowego Rajdu Dolnośląskiego, 2 km od startu 5. odcinka specjalnego Orłowiec – Złoty Stok, 20 lutego 1993. Jego samochód wypadł z zakrętu i uderzył w drzewo lewą stroną na wysokości przednich drzwi. Kierowca był przytomny, jednak profesjonalna pomoc nadeszła za późno i szanse Bublewicza na przeżycie drastycznie zmalały.
    28 sierpnia 2014, 21:09 przez pawel694 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Źródło:

    wrc/net/pl

    Jeżdżąc po Gorzowie Wlkp. jak i po kraju doprowadzają mnie do rozpaczy kierowcy, którzy nie znają lub po prostu olewają przepisy ruchu drogowego jasno określające zasady poruszania się po rondzie, tj jazda zewnętrznym w lewo lub zawracanie, jazda wewnętrznym w prawo i wymuszanie pierwszeństwa jadącym zewnętrznym prosto, bezpodstawnym zatrzymywaniem się na rondzie oraz oszczędzanie na żarówkach w kierunkowskazach i wiele innych.. A jak u Was wygląda sytuacja?
    7 czerwca 2014, 10:13 przez Michauu (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (21)
    Mój Golf – Moje wozidło
VW Golf MK4
Silnik: 1.9 TDI AJM w serii 116KM (obecnie 145KM)
Wersja: Highline
Kolor: czarna perła LC9Z
Koło: BBS Montreal II 16"
Wnętrze: bananowa skóra

W planach:
• suszarka od AWX/ARL
• wtryski od ARL
• lekka gleba tj 40/40
• koło Ronal Santa Monica 17" // Long Beach 17"
• czarne wnętrza przednich lamp
    Moje wozidło
    VW Golf MK4
    Silnik: 1.9 TDI AJM w serii 116KM (obecnie 145KM)
    Wersja: Highline
    Kolor: czarna perła LC9Z
    Koło: BBS Montreal II 16"
    Wnętrze: bananowa skóra

    W planach:
    • suszarka od AWX/ARL
    • wtryski od ARL
    • lekka gleba tj 40/40
    • koło Ronal Santa Monica 17" // Long Beach 17"
    • czarne wnętrza przednich lamp
    24 lutego 2014, 10:18 przez kurakkk (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Źródło:

    własne

    Lamborghini Aventador LP700 - 4 - rysunek – Szkic skończony. Kolor prawdopodobnie jutro (tj. piątek 03.01.2014). Jak to wygląda według Was?
Po więcej zapraszam tutaj: https://www.facebook.com/cortezdraw
    Szkic skończony. Kolor prawdopodobnie jutro (tj. piątek 03.01.2014). Jak to wygląda według Was?
    Po więcej zapraszam tutaj: https://www.facebook.com/cortezdraw
    2 stycznia 2014, 18:16 przez Cortez (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Źródło:

    własne