Momencik, trwa przetwarzanie danych   loading-animation
  • Szukaj


     

    Znalazłem 93 takie materiały
    Nowa wersja Audi A7/S7 Sportback – Dla fanów mocniejszych wrażeń Audi przygotowało usportowioną wersję o nazwie S7 Sportback. Pod maską tej edycji znalazł się benzynowy silnik 4.0 TFSI o mocy aż 450 KM. Co ciekawe ten wariant również ma być oszczędny, przynajmniej jak na swoje osiągi. Producent deklaruje spalanie 9,3 litra na 100 km. To możliwe dzięki zastosowaniu technologii COD (cylinder on demand), która przy niższym obciążeniu dezaktywuje część cylindrów.
    Dla fanów mocniejszych wrażeń Audi przygotowało usportowioną wersję o nazwie S7 Sportback. Pod maską tej edycji znalazł się benzynowy silnik 4.0 TFSI o mocy aż 450 KM. Co ciekawe ten wariant również ma być oszczędny, przynajmniej jak na swoje osiągi. Producent deklaruje spalanie 9,3 litra na 100 km. To możliwe dzięki zastosowaniu technologii COD (cylinder on demand), która przy niższym obciążeniu dezaktywuje część cylindrów.
    Audi A3 Clubsport Quattro Concept – Ma 525 KM pochodzących z 2,5-litrowego silnika TFSI. Do 100 km/h przyspiesza w 3,6 sekundy, a prędkość maksymalna wynosi 310 km/h. Auto zostanie oficjalnie zaprezentowane już pod koniec maja.

Jednostka napędowa została wprowadzona w 2010 roku i od tego czasu cztery razy pod rząd zdobyła tytuł „International Engine of the Year” w kategorii silników od 2 do 2.5 litra. Z tą jednak różnicą, że silnik oryginalnie generuje „zaledwie” 310 KM i jest montowany m.in. w RS Q3, TT RS oraz RS3 Sportback.

W modelu A3 Clubsport Quattro wciągnięto z niego aż 525 KM, co daje 211,7 KM z jednego litra. Moment obrotowy dostępny w zakresie 2300-6000 obr./min jest nie mniej imponujący i wynosi 600 Nm. By uzyskać tak dużą moc producent zastosował większą turbinę oraz zmodyfikowany intercooler. To umożliwia rozpędzenie się do 310 km/h, zaś pierwsza setka na liczniku pojawia się po 3,6 sekundy!

Audi tłumaczy, że ze względu na specyficzną sekwencję zapłonu (1-2-4-5-3) silnik ma charakterystyczny dźwięk wzmocniony dodatkowo przez sportowy dolot i bardzo wydajny układ wydechowy.
    Ma 525 KM pochodzących z 2,5-litrowego silnika TFSI. Do 100 km/h przyspiesza w 3,6 sekundy, a prędkość maksymalna wynosi 310 km/h. Auto zostanie oficjalnie zaprezentowane już pod koniec maja.

    Jednostka napędowa została wprowadzona w 2010 roku i od tego czasu cztery razy pod rząd zdobyła tytuł „International Engine of the Year” w kategorii silników od 2 do 2.5 litra. Z tą jednak różnicą, że silnik oryginalnie generuje „zaledwie” 310 KM i jest montowany m.in. w RS Q3, TT RS oraz RS3 Sportback.

    W modelu A3 Clubsport Quattro wciągnięto z niego aż 525 KM, co daje 211,7 KM z jednego litra. Moment obrotowy dostępny w zakresie 2300-6000 obr./min jest nie mniej imponujący i wynosi 600 Nm. By uzyskać tak dużą moc producent zastosował większą turbinę oraz zmodyfikowany intercooler. To umożliwia rozpędzenie się do 310 km/h, zaś pierwsza setka na liczniku pojawia się po 3,6 sekundy!

    Audi tłumaczy, że ze względu na specyficzną sekwencję zapłonu (1-2-4-5-3) silnik ma charakterystyczny dźwięk wzmocniony dodatkowo przez sportowy dolot i bardzo wydajny układ wydechowy.
    9 maja 2014, 18:31 przez BerlinTomek (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Audi S8 – Audi S8 to najbardziej usportowiona wersja nowej serii A8. Silnik 4.0 TFSI generuje moc 520 KM i 650 Nm maksymalnego momentu obrotowego. Mocarz z napędem quattro od 0 do 100 km/h przyspiesza w 4,1 sekundy. Prędkość maksymalna - 250 km/h.
    Audi S8 to najbardziej usportowiona wersja nowej serii A8. Silnik 4.0 TFSI generuje moc 520 KM i 650 Nm maksymalnego momentu obrotowego. Mocarz z napędem quattro od 0 do 100 km/h przyspiesza w 4,1 sekundy. Prędkość maksymalna - 250 km/h.
    11 kwietnia 2014, 11:22 przez chmielus23 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (1)
    Audi S3 Limousine już w polskich salonach – Silnik 2.0 TFSI o mocy 300 KM i momencie obrotowym wynoszącym 380 Nm oraz standardowym napędem na czery koła
    Silnik 2.0 TFSI o mocy 300 KM i momencie obrotowym wynoszącym 380 Nm oraz standardowym napędem na czery koła
    8 kwietnia 2014, 21:15 przez nombre87 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (4)
    Tak wygląda nowe Audi S3 Cabriolet – Pod maską znajduje się standardowa jednostka znana z innych odmian S3 – 2.0 TFSI. Jest to turbodoładowany silnik benzynowy rozwijający 300 KM. Moc maksymalna jest osiągana pomiędzy 5500, a 6200 obr./min. Moment obrotowy to 380 Nm i jest dostępny już od 1800 do 5500 obr./min.

W wyposażeniu opcjonalnym producent oferuje m.in. ogrzewanie strefy głowy przy przednich siedzeniach, co z pewnością umili letnie, wieczorne wycieczki bez dachu. W ofercie dostępne są także przednie reflektory LED, czy – cokolwiek to znaczy – komfortowy kluczyk. Dokupić można również lepszą nawigację z 7-calowym panelem dotykowym i wbudowanym modułem internetowym LTE. Gdy lubimy muzykę możemy też zdecydować się na 13-głośnikowy zestaw audio Bang & Olufsen.

Z pozostałych gadżetów w S3 znajdziemy aktywny tempomat dostosowujący naszą prędkość do pojazdu poprzedzającego. Jest też system rekomendacji przerw podczas jazdy (!), asystent pilnujący by trzymać się właściwego pasa, automatyczne rozpoznawanie znaków drogowych z wykorzystaniem kamery, czy asystent parkowania. Samochód ma trafić do salonów w lecie tego roku.
    Pod maską znajduje się standardowa jednostka znana z innych odmian S3 – 2.0 TFSI. Jest to turbodoładowany silnik benzynowy rozwijający 300 KM. Moc maksymalna jest osiągana pomiędzy 5500, a 6200 obr./min. Moment obrotowy to 380 Nm i jest dostępny już od 1800 do 5500 obr./min.

    W wyposażeniu opcjonalnym producent oferuje m.in. ogrzewanie strefy głowy przy przednich siedzeniach, co z pewnością umili letnie, wieczorne wycieczki bez dachu. W ofercie dostępne są także przednie reflektory LED, czy – cokolwiek to znaczy – komfortowy kluczyk. Dokupić można również lepszą nawigację z 7-calowym panelem dotykowym i wbudowanym modułem internetowym LTE. Gdy lubimy muzykę możemy też zdecydować się na 13-głośnikowy zestaw audio Bang & Olufsen.

    Z pozostałych gadżetów w S3 znajdziemy aktywny tempomat dostosowujący naszą prędkość do pojazdu poprzedzającego. Jest też system rekomendacji przerw podczas jazdy (!), asystent pilnujący by trzymać się właściwego pasa, automatyczne rozpoznawanie znaków drogowych z wykorzystaniem kamery, czy asystent parkowania. Samochód ma trafić do salonów w lecie tego roku.
    17 lutego 2014, 1:12 przez whataboutcars (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (8)
    Źródło:

    własne

    Audi TT RS – Audi TT RS Coupe Facelifting 2.5 TFSI 340KM.
    Audi TT RS Coupe Facelifting 2.5 TFSI 340KM.
    10 lutego 2014, 20:51 przez ~Daker | Do ulubionych | Skomentuj
    Start ze świateł mnie trochę zaskoczył
    26 listopada 2013, 1:31 przez ~ndrive | Do ulubionych | Skomentuj (1)
    Źródło:

    własne