Usuwanie klap wirowych w silnikach fsi i tfsi na przykładzie Audi A5 3.2 FSI.
Działanie, usterki, demontaż kolektora, sterownika, fizyczne usunięcie, odczyt i optymalizacja sterownika.
Firma ABT zaprezentowała właśnie „poprawione” przez siebie Audi TT. ABT od wielu lat zajmuje się modyfikacją wizualną i mechaniczną pojazdów z grupy VAG. Auto zostało zbudowane w oparciu o Audi TT 2.0 TFSI, obecnie dysponuje mocą 310 KM i 440 Nm. Seryjnie TTka dysponowała mocą 230 KM i 370 Nm. Modyfikacje mechaniczne to część zmian jakie firma ABT wykonała. To co przyciąga nabywców wzmocnionego Audi to również wygląd zewnętrzny. Większe i masywne, wręcz futurystyczne zderzaki dodają agresywnego wyglądu całemu autu. TTka porusza się obecnie na 20 calowych felgach aluminiowych.Wnętrze nie oparło się zmianom. Zdominowane przez alkantarę i skórę środek wygląda nowocześnie i zarazem wyjątkowo sportowo.Zawieszenie wzbogacone o nowe sprężyny i stabilizatory ABT. Układ hamulcowy wzmocniony nowymi tarczami o średnicy 370 mm.