Momencik, trwa przetwarzanie danych   loading-animation
  • Szukaj


     

    Znalazłem 93 takie materiały
    29 listopada 2020, 19:14 przez Folley96 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    26 października 2020, 14:47 przez Folley96 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Test Audi RS5 v6 tfsi o mocy 450 koni mechanicznych! Nowa RS5-tka to już v6 z biturbo, stylistycznie potężny i piękny bolid. 3.5 s do pierwszej setki to bardzo mocne przyspieszenie. Ceramiczne hamulce (choć bardzo drogie i w wypożyczalni szybko się zniszczą (a nowy komplet to około 50.000 zł)), aktywny wydech NA SZCZĘŚCIE bez atrap - to wszystko sprawia, że ten typowy sedan jest koniec końców bardzo ciekawą opcją! Zobaczcie cały materiał:
    15 października 2020, 17:08 przez ~urlaubem | Do ulubionych | Skomentuj
    Źródło:

    hi_5

    Szybszy niż Lamborghini, nosi miano najszybszej Skody w Polsce! Skoda Superb 2.0 tfsi o mocy 520HP (!). 3 sekundy do setki i nie ma sobie praktycznie równych. Zdobyła niejeden puchar na zawodach 1/4 mili. Więcej dowiecie się w tym filmie:
    24 kwietnia 2020, 13:33 przez ~otomotomoto | Do ulubionych | Skomentuj
    Źródło:

    Hi_5

    Audi Rs3 2.5 Tfsi
    12 listopada 2019, 8:19 przez Bombel9677 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Źródło:

    Wlasny

    Prezentacja i testy w zimowej scenerii nowego nabytku
    13 stycznia 2019, 9:46 przez ~audiquatrrrro | Do ulubionych | Skomentuj
    Źródło:

    www.siwekmoto.pl

    Audi RS3 Sedan z napędem quattro i 2,5-litrowym silnikiem 5-cylindrowym TFSI staje do pojedynku z tylnonapędowym BMW M2 Coupe z 3-litrową jednostką R6 TwinPower Turbo. Audi charakteryzuje się mocą 400 KM i momentem obrotowym na poziomie 480 Nm, natomiast BMW 370 KM i 500 Nm z funkcją overboost.

    Na papierze Audi jest szybsze, czy przełoży się to na realny pojedynek? Zobaczcie sami!
    6 marca 2018, 18:24 przez Folley96 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Nowe, prostsze oznaczenia wszystkich modeli Audi. Pomogą rozszyfrować nam moc delikwenta. – Jest to oznaczenie mocy, którego wcześniej Audi nigdy nie używało. Ustandaryzowane, ma być dostępne w pełnej gamie modeli tego producenta. Nowe oznaczenia wskazują konkretną moc jednostki napędowej.

Wartością, do której odnoszą się nowe oznaczenia, jest moc poszczególnych modeli podawana w kilowatach, zatem teoretycznie, w naszej kulturze, trzeba będzie to sobie jeszcze przeliczyć na konie mechaniczne. Przypominamy, że 1 kW to 1,36 KM. Jednak spokojnie, schowajcie kalkulatory. Widząc nowy model Audi i tak nie dowiecie się, jaka moc drzemie pod maską. Jest to bardziej skomplikowane, niż mogłoby się wydawać.

Dwie cyfry to tylko dodatkowa klasyfikacja modeli, ze względu na różne poziomy wydajności. Dla przykładu, liczba 30 pojawi się na tylnej klapie wszystkich audi mających moc od 81 do 96 kW. Liczba 45 przypisana będzie mocy od 169 do 185 kW. Auta o najwyższej mocy – powyżej 400 kW – identyfikowane będą cyfrą 70. Według nowej nomenklatury, w przyszłości gama modelowa sięgać będzie od Audi Q2 30 TFSI o mocy 85 kW, do Audi Q7 50 TDI o mocy 200 kW. Tylko modele pochodzące od Audi Sport, czyli S, RS oraz Audi R8, pozostaną przy swych klasycznych nazwach.

Oznaczenia cyfrowe wskazujące na poziomy wydajności wzrastać będą w przedziałach co pięć. Mają prezentować ustaloną hierarchię mocy jednostek napędowych w ramach poszczególnych serii modelowych i w odniesieniu do ogólnego podziału modelowego marki Audi.

Za każdym razem oznaczeniu cyfrowemu towarzyszyć będzie oznaczenie rodzaju zasilania silnika: TFSI (benzynowy), TDI (diesel), g-tron (gaz ziemny) i e-tron (hybrydowy i elektryczny).

Będzie mi brakować napisu na klapie 4.2 Quattro, a wam? 

Jest prostsza metoda na liczenie tego wszystkiego, o której powiedział nam Grzesiek: "Wystarczy liczbę podaną na tylnej klapie pomnożyć przez liczbę drzwi w samochodzie, a potem podzielić ją przez liczbę cylindrów danego modelu. Do wyniku dodajemy pojemność skokową w cc. Następnie mnożymy wszystko przez 1.359621617, bo wynik poprzednich działań otrzymamy w kilowatach, a chcemy przecież mechanicznego konia. Od wszystkiego odejmujemy od 10 do 100% w zależności od przebiegu no i wuala"
    Jest to oznaczenie mocy, którego wcześniej Audi nigdy nie używało. Ustandaryzowane, ma być dostępne w pełnej gamie modeli tego producenta. Nowe oznaczenia wskazują konkretną moc jednostki napędowej.

    Wartością, do której odnoszą się nowe oznaczenia, jest moc poszczególnych modeli podawana w kilowatach, zatem teoretycznie, w naszej kulturze, trzeba będzie to sobie jeszcze przeliczyć na konie mechaniczne. Przypominamy, że 1 kW to 1,36 KM. Jednak spokojnie, schowajcie kalkulatory. Widząc nowy model Audi i tak nie dowiecie się, jaka moc drzemie pod maską. Jest to bardziej skomplikowane, niż mogłoby się wydawać.

    Dwie cyfry to tylko dodatkowa klasyfikacja modeli, ze względu na różne poziomy wydajności. Dla przykładu, liczba 30 pojawi się na tylnej klapie wszystkich audi mających moc od 81 do 96 kW. Liczba 45 przypisana będzie mocy od 169 do 185 kW. Auta o najwyższej mocy – powyżej 400 kW – identyfikowane będą cyfrą 70. Według nowej nomenklatury, w przyszłości gama modelowa sięgać będzie od Audi Q2 30 TFSI o mocy 85 kW, do Audi Q7 50 TDI o mocy 200 kW. Tylko modele pochodzące od Audi Sport, czyli S, RS oraz Audi R8, pozostaną przy swych klasycznych nazwach.

    Oznaczenia cyfrowe wskazujące na poziomy wydajności wzrastać będą w przedziałach co pięć. Mają prezentować ustaloną hierarchię mocy jednostek napędowych w ramach poszczególnych serii modelowych i w odniesieniu do ogólnego podziału modelowego marki Audi.

    Za każdym razem oznaczeniu cyfrowemu towarzyszyć będzie oznaczenie rodzaju zasilania silnika: TFSI (benzynowy), TDI (diesel), g-tron (gaz ziemny) i e-tron (hybrydowy i elektryczny).

    Będzie mi brakować napisu na klapie 4.2 Quattro, a wam?

    Jest prostsza metoda na liczenie tego wszystkiego, o której powiedział nam Grzesiek: "Wystarczy liczbę podaną na tylnej klapie pomnożyć przez liczbę drzwi w samochodzie, a potem podzielić ją przez liczbę cylindrów danego modelu. Do wyniku dodajemy pojemność skokową w cc. Następnie mnożymy wszystko przez 1.359621617, bo wynik poprzednich działań otrzymamy w kilowatach, a chcemy przecież mechanicznego konia. Od wszystkiego odejmujemy od 10 do 100% w zależności od przebiegu no i wuala"
    Najlepsze silniki roku 2017 – Uroczystość ogłoszenia zwycięzców plebiscytu "International Engine of the Year 2017" (najlepszy międzynarodowy silnik roku) odbyła się podczas wystawy branżowej Engine Expo. Oto lista zwycięzców w 12 kategoriach. Gratulujemy!

- NAGRODA GŁÓWNA
Ferrari 3.9 V8 biturbo
liczba punktów: 251
zastosowanie: Ferrari 488 GTB/Spider

- najlepszy nowy silnik
Honda/napęd hybrydowy z 3.5 V6 benzyna
liczba punktów: 143
zastosowanie: Honda/Acura NSX

- najlepszy silnik w kategorii ekologia
Tesla/napęd elektryczny pełny
liczba punktów: 202
zastosowanie: Tesla S oraz Tesla X

- najlepszy silnik elektryczny
Tesla/napęd elektryczny pełny
liczba punktów: 325
zastosowanie: Tesla S oraz Tesla X

- najlepszy silnik sportowy
Ferrari 3.9 V8 biturbo
liczba punktów: 247
zastosowanie: Ferrari 488 GTB/Spider

- kategoria pojemności do 1L
Ford jednostka 999 ccm EcoBoost
liczba punktów: 254
zastosowanie: Ford Fiesta, B-Max, Focus, C-Max, Grand C-Max, Mondeo, EcoSport

- kategoria pojemności 1-1,4L
Grupa PSA silnik 1.2 PureTech
liczba punktów: 239
zastosowanie: Peugeot 208, 308, 2008, 3008, 5008; Citroen C3, C3 Picasso, C4, C4 Cactus, C4 Picasso/Grand Picasso; DS3, DS4

- kategoria pojemności 1,4-1,8L
BMW układ hybrydowy plug-in
liczba punktów: 157
zastosowane: BMW i8

- kategoria pojemności 1,8-2L
Porsche 2.0 turbo
liczba punktów: 182
zastosowanie: Porsche 718 Boxster, 718 Cayman

- kategoria pojemności 2-2,5L
Audi 2.5 TFSI
liczba punktów: 357
zastosowanie: Audi RS3, TT RS

- kategoria pojemności 2,5-3L
Porsche 3.0 turbo
liczba punktów: 310
zastosowanie: Porsche 911 Carrera, 911 Carrera 4, 911 Carrera S, 911 Carrera 4S, Carrera GTS

- kategoria pojemności 3-4L
Ferrari 3.9 V8 biturbo
liczba punktów: 345
zastosowanie: Ferrari 488 GTB/Spider

- kategoria pojemności powyżej 4L
Ferrari 6.3 V12
liczba punktów: 203
zastosowanie: Ferrari F12, F12 tdf

Przypominam, że tytuł najlepszego silnika zdobywały między innymi silniki 1.4 TSI z koncernu VW, czy 1.0 Ecoboost Forda. Tym razem po raz drugi z rzędu zwyciężyło Ferrari!
    Uroczystość ogłoszenia zwycięzców plebiscytu "International Engine of the Year 2017" (najlepszy międzynarodowy silnik roku) odbyła się podczas wystawy branżowej Engine Expo. Oto lista zwycięzców w 12 kategoriach. Gratulujemy!

    - NAGRODA GŁÓWNA
    Ferrari 3.9 V8 biturbo
    liczba punktów: 251
    zastosowanie: Ferrari 488 GTB/Spider

    - najlepszy nowy silnik
    Honda/napęd hybrydowy z 3.5 V6 benzyna
    liczba punktów: 143
    zastosowanie: Honda/Acura NSX

    - najlepszy silnik w kategorii ekologia
    Tesla/napęd elektryczny pełny
    liczba punktów: 202
    zastosowanie: Tesla S oraz Tesla X

    - najlepszy silnik elektryczny
    Tesla/napęd elektryczny pełny
    liczba punktów: 325
    zastosowanie: Tesla S oraz Tesla X

    - najlepszy silnik sportowy
    Ferrari 3.9 V8 biturbo
    liczba punktów: 247
    zastosowanie: Ferrari 488 GTB/Spider

    - kategoria pojemności do 1L
    Ford jednostka 999 ccm EcoBoost
    liczba punktów: 254
    zastosowanie: Ford Fiesta, B-Max, Focus, C-Max, Grand C-Max, Mondeo, EcoSport

    - kategoria pojemności 1-1,4L
    Grupa PSA silnik 1.2 PureTech
    liczba punktów: 239
    zastosowanie: Peugeot 208, 308, 2008, 3008, 5008; Citroen C3, C3 Picasso, C4, C4 Cactus, C4 Picasso/Grand Picasso; DS3, DS4

    - kategoria pojemności 1,4-1,8L
    BMW układ hybrydowy plug-in
    liczba punktów: 157
    zastosowane: BMW i8

    - kategoria pojemności 1,8-2L
    Porsche 2.0 turbo
    liczba punktów: 182
    zastosowanie: Porsche 718 Boxster, 718 Cayman

    - kategoria pojemności 2-2,5L
    Audi 2.5 TFSI
    liczba punktów: 357
    zastosowanie: Audi RS3, TT RS

    - kategoria pojemności 2,5-3L
    Porsche 3.0 turbo
    liczba punktów: 310
    zastosowanie: Porsche 911 Carrera, 911 Carrera 4, 911 Carrera S, 911 Carrera 4S, Carrera GTS

    - kategoria pojemności 3-4L
    Ferrari 3.9 V8 biturbo
    liczba punktów: 345
    zastosowanie: Ferrari 488 GTB/Spider

    - kategoria pojemności powyżej 4L
    Ferrari 6.3 V12
    liczba punktów: 203
    zastosowanie: Ferrari F12, F12 tdf

    Przypominam, że tytuł najlepszego silnika zdobywały między innymi silniki 1.4 TSI z koncernu VW, czy 1.0 Ecoboost Forda. Tym razem po raz drugi z rzędu zwyciężyło Ferrari!
    21 czerwca 2017, 17:15 przez Charakterek (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (8)
    10 kwietnia 2017, 18:55 przez Folley96 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj