Szukaj
Znalazłem 130 takich materiałów
z wiki: http://pl.wikipedia.org/wiki/Romet_Ogar_900
Owszem, jest to motorower, ale nie jest to tak zwany ,, kibel ''
W modelu na zdjęciu, który został całkowicie przerobiony.. ( ogar - najlepsza baza do tuningu ) po 10 miesiącach prac wykonano:
TuningMechaniczny:
-Moduł zapłonowy TAKEGAWA
-Wałek rozrządu Z40
-Zębatka rozrządu
-Sztywniejsze sprężyny zaworowe
-"turbo" elektryczne
-Filtr powietrza KOSO
-Silnik Lifan 150ccm
-Gaźnik KEIHIN PE24
-Zębatki: tył 36, przód 16
-Łańcuch złocony wzmocniony
-Chłodnica oleju
-Klamka sprzęgła i pompka hamulca przód Yoshimura
-Odpowietrznik silnika
-Świeca irydowa NGK
-Opony
-Amortyzatory Yoshimura
-Wydech przelotowy
-Rol-gaz 1/4 obrotu CNC
Wizualny:
-Kopnik (replika Takegawa)
-Przewód hamulca przód (stalowy oplot)
-Felgi aluminiowe
-Proste nadkole
-Kierunkowskazy strzałki
-Lampa tylna LED
-Uchwyt pod tablicę rejestracyjną
-Siedzisko
-Sety podnóżek Yoshimura
-Manetki
-Mechanizm ssania Stage6
-Kierownica od cafe racera
-Adapter kierownicy Doppler
-Lusterka KOSO
-Osłona magneta CLEAR
-Obrotomierz
-Licznik do 160 km/h
-Żarówki przód z niebieską powłoką (ala xenon)
-Przerobienie podnóżek pasażera
Ogar by PoRnUs
kwietnia 21-szego,
przyjaciela pożegnaliśmy.
Mesiek zielony
rdzą nasycony,
wybrał się w podróż ostatnią.
Na lawetę wciągnięty,
pasami już przypięty,
nie nawinie asfaltu na koła.
Już jest w połowie podróży,
za lawetą się kurzy,
a on bez ruchu tkwi na niej.
Już na złomowisku,
na samochodów cmentarzysku,
już z lawety spuszczany.
Chce znami zostać,
lecz nie może sprostać
swojej bezwładności.
Jeszcze ostatkiem woli,
łapiąc lawetę zderzakiem, biadoli,
ni myśli jej puścić.
Już tablice oderwane,
już oświadczenia podpisane,
jego los już przesądzony.
Został przyjaciel tam.
Teraz do domu wracając,
jeszcze w tył spoglądając,
przychodzi nagle smutek.
Łza się w oku kręci,
mesiek pozostanie na zawsze pamięci
A on biedny pójdzie na żyletki.