Szukaj
Znalazłem 130 takich materiałów
Użytkownik madziawiktor w opisie ogłoszenia o sprzedaży samochodu Skoda Superb (ogłoszenie nr 3992487143) podaje nieprawdziwe informacje wprowadzając tym samym potencjalnych kupujących i użytkowników serwisu "Allegro" w błąd.
Pierwszą nieprawidłowością jest przebieg pojazdu. Według informacji uzyskanych w ASO Skoda przegląd techniczny miał miejsce przy wyższym przebiegu, niż aktualnie wskazuje drogomierz, toteż istnieje realne prawdopodobieństwo, że zarówno książka serwisowa jak i przebieg są sfałszowane.
W ogłoszeniu sprzedający podaje, że samochód jest bezwypadkowy. Tymczasem oględziny na miejscu i informacje od pracowników ASO Skoda ujawniają, że w pojeździe były uszkodzone tylni błotnik oraz pokrywa bagażnika (powtórnie pomalowane).
Wszelkie informacje od ASO uzyskałem telefonicznie, ponieważ sprzedający wbrew temu, co jest w opisie, odmówił możliwości sprawdzenia samochodu w serwisie, tłumacząc się brakiem ubezpieczenia oraz tym, że niemieckie tablice rejestracyjne, które są założone nie są od tego samochodu.
Ostatnią nieprawidłowością jest możliwość wystawienia faktury. Sprzedający zapewniał, że wystawi pełną fakturę VAT. Jednak, gdy transakcja miała dojść do skutku, dowiedziałem się, że "kolega z komisu wystawi fakturę VAT marża".
.
.
.
Drodzy motokillerzy, nie dajcie się złapać na jego zachwalający opis tak na stronie internetowej, jak i na żywo. Bajerami typu oryginalna parasolka, czy zamykane radio próbuje odwrócić uwagę od wad pojazdu.
Jak chciałem zabrać auto do ASO Skoda, usłyszałem: "rezygnujemy z transakcji, proszę pana"
W pojeździe zostało zastosowane sprzężone zawieszenie - każde koło jest zawieszone na pojedynczym wahaczu wzdłużnym. Koła przednie i tylne po każdej stronie pojazdu były sprzęgane poprzez zespół poziomych sprężyn w cylindrycznej obudowie. Początkowo samochód był wyposażony tylko w amperomierz i kilka przełączników.
W trakcie całej swojej produkcji, pojazd był wielokrotnie modernizowany - w 1954 zwiększono pojemność silnika(z 374 do 425 centymetrów sześciennych) oraz powiększono moc do 12 km(z 9). Jednocześnie zmodernizowano nadwozie - przed tą modernizacją zamiast blaszanej klapy, stosowano tylko płócienną ścianę tylną. Przy okazji zmieniono też maskę, która otrzymała nowe przetłoczenie. W 1963 moc silnika zwiększono do 18km, przy czym unowocześniono tablicę wskaźników. Dwa lata później wprowadzono boczne okna za drzwiami, a przy półosiach napędowych przeguby równobieżne zamiast krzyżakowych Cardana. 1967 powitał drugą wersję silnikową - 602cm3.