Szukaj
Znalazłem 43 takie materiały
Silnik: 899 ccm
Moc: 40 KM
Rok: 1996
Modyfikacje i naprawy wykonane w moim przydomowym garażu,
w ciągu ostatnich 2 lat eksploatacji:
WNĘTRZE:
Podłokietniki przednich foteli, pokrowce ROCO szyte na miarę, prędkościomierz
zmieniony z cc sporting z obrotomierzem, półka na tunelu środkowym, skórzane obszycia
drążka zmiany biegów i hamulca ręcznego, kratki nawiewów pomalowane pod kolor auta,
podświetlanie drzwi podłączone pod oświetlenie wewnętrznego lusterka (zapala się po
otwarciu drzwi), światło w bagażniku, filcowe obicia drzwi. Wnętrze wygłuszone.
ZEWNĄTRZ:
Przód reflektory malowane na wzór sportinga, żarówki OSRAM +90 % światła do tego białe
postojówki ledowe, białe kierunkowskazy z przodu, halogeny przeciwmgielne.
Spryskiwacze na ramionach wycieraczki, znaczek fiata pomalowany na
czarno,przyciemniane szyby tylne, centralny zamek, alarm, podgrzewane
lusterka,podłączone pod ogrzewanie szyby tylnej, lampy tył zmienione na lampy ze
sportinga. Alufelgi ze sportinga, zaciski i bębny malowane na srebrny kolor.
Spód i progi zabezpieczone podkładem oraz Bitgumem.
AUDIO
radio SONY XPLOD, 3 drożne głośniki tył SONY XS o mocy szczytowej 420W,
na przodzie MAGNATY 120W.
SILNIK
Nowa uszczelka pod głowicą wymienione uszczelniacze zaworowe, świece, kable cewki,
termostat, uszczelka pod pokrywą zaworów, uszczelka pod miską oleju, filtry oleju,
powietrza paliwa w tym gazu, przedmuchany układ chłodzenia
pod ciśnieniem, nowe płyny ustrojowe.
UKŁAD NAPĘDOWY
Wymienione:
simeringi na wale oraz uszczelniacz skrzyni biegów, uszczelniacze półosi,
nowe sprzęgło LUK-a.
UKŁAD WYDECHOWY
Katalizator zastąpiony puszką z rurką przelotową, tłumik końcowy z fiata 125p dający
miły, nie za głośny pomruk.
UKŁAD HAMULCOWY
Wymienione:
tarcze hamulcowe przód + klocki i cylinderki z uszczelkami , z tyłu tarcze kotwiczne,
bębny i szczęki hamulcowe, korektory siły hamowania, pompa hamulcowa, nowa linka
hamulca ręcznego.
ZAWIESZENIE
Wymienione:
amortyzatory przód, poduszki amortyzatorów, amortyzatory tył, nowe tuleje metalowo
gumowe.
POZDRO
Limitowaną do 750 egzemplarzy wersję Laguna Seca wyróżnia lepsza aerodynamika, specjalne felgi oraz jeden z dwóch lakierów: czarny lub srebrny, oba z czerwonymi wstawkami. We wnętrzu znajduje się zestaw dodatkowych zegarów, które wskażą temperaturę silnika oraz ciśnienie oleju. Poza tym zamontowano także kubełkowe fotele Recaro oraz zapewniającą pewny chwyt kierownicę obitą Alcantarą.
Niewidoczne gołym okiem zmiany dotyczą podwozia, które udało się usztywnić o 10% w stosunku do wersji bazowej. Pod maską auta bije potężne serce o pojemności 5 l i mocy 446 KM (na wideo podano moc 443 KM). V8 zapewnia też spory maksymalny moment obrotowy – 515 Nm. Napęd przenoszony jest oczywiście na tylne koła za pośrednictwem 6-biegowej ręcznej przekładni. W aucie zastosowano mechanizm różnicowy o ograniczonym poślizgu.
Wszystkie modyfikacje sprawiły, że z samochodu lubiącego głównie proste (tak postrzegany jest Ford Mustang) powstało całkiem zwinne auto. Zresztą swoje możliwości pokazało na torze, uzyskując lepszy czas od chociażby Audi R8, BMW M3, Ferrari Californii czy Astona Martina DBS. W teście hamowania ze 100 i 200 km/h Boss 302 Laguna Seca wypadł lepiej od Porsche 911 (991) Carrery S, wyposażonego w ceramiczne tarcze hamulcowe.
Więcej info, fotek i video w źródle
Ps. W tym miesiącu odbywa się "X zlot aut wyprodukowanych przez FSO", jeśli ktoś chce zobaczyć Srebrnego i wiele innych ciekawych polskich samochodów na żywo to zapraszam do Karolewa (k. Łodzi) 19-20 lipca.
‹ pierwsza < 1 2 3 4 5 > ostatnia ›