Szukaj
Znalazłem 73 takie materiały
Zrobiłem:
-usunięta zwężka za przepustnicą
-strumienica zamiast kata (zrobione przez któregoś z poprzednich właścicieli)
-regeneracja rozrusznika
-wymieniona tarcza sprzęgła na używaną
-nowe świece
-nowy akumulator
-łożysko koła (na razie prawe ale będzie też lewe)
-nowa nagrzewnica (poprzednia przeciekała i zalała mi wnętrze)
-używana kierownica (po przenia była w fatalnym stanie)
-wyjęte i rozebrane przednie półosie i wyczyszczone, złożona została jedna sprawna. trwają poszukiwania drugiej...
-w najbliższym czasie zrobię dolot z puszką :)
szukam info na temat scier 4x4, szczególnie co do części i tuningu silnika, jako max moc wytrzyma silnik na seryjnych podzespołach bo wiem ze skrzynia z napędem wytrzymuje max około 300-350 KM
jeszcze sporo duperelek do zrobienia ale będę robić foto relacje
Celica GT4Celica GT4 we wnętrzu zupełnie nie przypomina ascetycznego samochodu rajdowego. W wyposażeniu seryjnym oprócz wszystkich elektrycznych gadżetów znanych z 2-litrowej wersji GT znalazły się ponadto : skórzana tapicerka i kierownica, dodatkowy wskaźnik na desce rozdzielczej, klimatyzacja oraz szyber dach. Mniejszy w GT4 za to był bagażnik. W końcu gdzieś trzeba było upchnąć napęd tylnej osi oraz większy zbiornik paliwa (68 l)
Turbodoładowany silnik 2.0 generował 242 KM osiągane wysoko, bo przy 6000 obr./min. Kierowca miał do dyspozycji maksymalny moment obrotowy na poziomie 302 Nm przy 4800 obr./min. Jednostka napędowa mieściła 5,2 l oleju, który producent zalecał wymieniać co 7,500 km lub co 6 miesięcy. Napęd przenoszony był przez 5-stopniowa ręczną skrzynię biegów na 4 koła z lekkich stopów o szerokości 7,5 JJ wyposażonych w opony 215/50 R16.
Mechanizmy różnicowe (tylny i centralny dyfer) gwarantowały optymalną trakcję w każdych warunkach. Całość potrafiła ruszyć z miejsca i rozpędzić się do 100 km/h w czasie 6,1 s (dane katalogowe). Prędkość maksymalna wynosiła 240 km/h
Silnik A59 jest najbardziej wysiloną jednostką jaka została zamontowana w trzeciej generacji Golfa. Z 1999 cm³ 16V uzyskano 275KM przy 6000obr. Moment obrotowy to 367Nm przy 3500obr. Wyposażony był w turbosprężarkę oraz wielopunktowy wtrysk paliwa. Projekt zarzucono w 1994 roku, lecz do dziś Golf A59 jest pewnego rodzaju legendą wśród fanów VW[potrzebne źródło].
Dane techniczne:
pojemność silnika: 1999cm³
liczba zaworów: 16
Moc maksymalna: 275KM/202KW przy 6000obr.
Moment obrotowy: 367Nm przy 3500obr
Moment obrotowy: 367Nm przy 3500obr
Prędkość maksymalna: >250km/h
Przyspieszenie 0-100: 4,2s
Masa własna: 1373kg